Toiveissa vauva 2021

Tässä olisi vihdoin sellainen kuva, jonka kovasti toivoin saavani vielä laittaa tänne ❤
https://aijaa.com/b4UsQQ

Nyt alan vihdoin uskoa, että siellä joku pikkuinen on tarrannut mukaan. Tokihan se selviää oikeasti vasta myöhemmin, mutta ainakin hcg näyttää vihdoin nousevan ihan hyvin :) Perjantai-iltapäivänä iski kamala väsymys, joka ei juuri ole hellittänyt. Olo on välillä sellainen krapulainen, pulssi hakkaa ja huono olo. Hyvä näin, hormonit tekee tehtäväänsä :)

Kiitos teille kaikille tuesta ja tsemppiä omiin polkuihin kohti tärppiä ❤ ja hyvää äitienpäivää nykyiset ja tulevat äidit!

Minut saa poistaa piinailijoista/kiertolistalta ja laittaa plussanneisiin.
 
Hyvää äitienpäivää ja hirmuisesti onnea plussanneille! :love:

Mäkin tulen oikeastaan joka aamu katsomaan, onko tullut plussia ja etenkin kuvia niistä. Niitä on kiva katsella omaa odotellessa. :X3:

On: menkat on tosi niukat ja tissit on vieläkin kovin kipeät, eilen illalla ei pystynyt makaamaan mahallaan. Aina ne on ennen menkkoja kipeät, mut yleensä alkaa kp 2 helpottamaan. Sen ainoan raskauden aikanakin ne oli kipeät, kipeämmät kuin normikierrosta. Nyt sitten miettii, että josko sittenkin... :unsure:
 
Huomenta ja ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja onnea matkaan meille muille, että saataisiin ensi vuonna juhlia päivää pieni matkassa tai sylissä. <3

Itsellä onneksi vuoto taas väheni illan aikana ja nyt aamulla tuli enää vähän ruskeeta tuhrua paperiin pyyhiessä eli toivoa antoi taas vähän. Tein nyt rfsu:n testin ja ihan selkeän viivan antoi sekin. Laitan linkin perään. Tässä varmaankin vaan jatketaan piinapäiviä, että jos sitten muutaman päivän päästä näkisi vahvistuuko vai ei. Onko teillä tullut vielä ns. normimenkat, kellä kemiallisia on ollut vai onko ollut jotenkin erilaiset?
 
Nyt ihan vaan vähän ON. Mulla ollut nyt 5pvä ilmaa mahassa ihan älyttömästi, maha ollut turvonnut jo 3pvä ihan aamusta saakka. Eilen oli taas niin kauheat poltot selässä, että itkua tihrustin :( Tuntui tosi kovilta menkkapoltoilta ja menkat pitäis alkaa 5pvä päästä. Rinnan patti alkoi tuttuun tapaan taas ihan oikeaan aikaan kipuilee menkkojen alkaessa, niin usko raskauteen viimeinkin hiipui siinä.
Viime yönä näin unta, että sain raskaustestiin kaksi viivaa tänä päivänä. No ihan vaan itteäni kiusatakseni tein negan dpo9.
Mulla meinaa kaikki housut ahdistaa ja on paha olla ja tänä aamuna löysin nätit housut kaapista, jotka menee tosi ylös ja tuntuu mukavalta jalassa, MUTTA mä näytän siltä, et oisin raskaana ties millä viikoilla :D Onneksi löysin kaapista löysän paidan, ni ei tartte kuunnella kyselyjä kummankaan meidän äidin luona :p Collareitakaan ei viitsi juhlapäivänä laittaa, ni piti olla luova :LOL:
 
Ihana viiva @Eliana ❤ Onnea! Joko poistetaan listalta ja siirretään plussanneisiin? :love:

Jeeeee @Ananas90 , tervetuloa piinailemaan :giggle:
Mä en uskalla ihan vielä siirtyä, kun tosiaan vuotanut vähän siitä keskiviikosta asti ja eilen hetken runsaammin, mutta tein eilen one stepin ja tänään sen rfsu:n ja pitäisi tulla paketti one steppeja heti alkuviikosta, niin teen jomman kumman parin päivän päästä, että on vertailukohde kumpaan suuntaan menee. :) Oireita ei oo kyllä minkäänlaisia, että sen puolesta ei kauheen korkeella odotukset ole. Tai ehkä vähän suojeleekin itseään tuon ekan keskenmenon jäljiltä, eikä odota liikoja.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Täällä dpo 11, vatsassa ja selän puolella menkkamaista juilintaa jo hiukan, joten ties vaikka menkat alkaisi jo tänään, vaikka vasta huomiselle tai tiistaille menkkoja oottelin niin ois luteaali ollu se 11-12 pv mitä yleensä. Muuten noi perus menkkoja edeltävät oireet kuten päänsärky ja kohdunnapukkan tuntuminen alhaalla vielä puuttuvat, mut ihan mekkamainen olo muuten eikä ainakaan oikein raskausoireita. Uutta kiertoa kohti... Tsempit kaikille ❤

Ihanaa äitienpäivää kaikille :) Minäkin sydämestäni toivon että ensi vuonna meillä kaikilla on pikkuset joko mahassa tai sylissä :love:
 
Mä en uskalla ihan vielä siirtyä, kun tosiaan vuotanut vähän siitä keskiviikosta asti ja eilen hetken runsaammin, mutta tein eilen one stepin ja tänään sen rfsu:n ja pitäisi tulla paketti one steppeja heti alkuviikosta, niin teen jomman kumman parin päivän päästä, että on vertailukohde kumpaan suuntaan menee. Oireita ei oo kyllä minkäänlaisia, että sen puolesta ei kauheen korkeella odotukset ole. Tai ehkä vähän suojeleekin itseään tuon ekan keskenmenon jäljiltä, eikä odota liikoja.
Näin arvelinkin, mutta ajattelin kuitenkin kysellä :) Toivotaan nyt, että pikkuinen pysyy matkassa mukana ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Eliana
Lämmön mittaamisesta: itse en aamulämpöjä seuraa, mutta meidän digi kyllä mittaa sitä kauemmin mitä kauempana lämpö on mittarin alkunumeroista. Siitä aina tietää että on korkea kuume, jos mittarilla vaan kestää ja kestää. Joku apteekista ostettu digi tuo on, joten tästä päättelisin ei ne kaikki lopeta mittausta kesken
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille ja pettymyksiä kohdanneille <3

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja meille tuleville <3 tää päivä on vähän raskas, tuntuu että joka vuosi toteaa "ehkä ens vuonna" toivotaan että se tosiaan on sitten meillä kaikilla ens vuonna :)

ON: En oo mikää luovuttaja tyyppi, mutta tuntuu ettei tässä raskautumisessa oikee auta mikää tai ettei ite voi tehdä mitää. Sinänsä ihan hyvä että oon ollu rennommin ja hieman "hällä väliä" fiiliksellä. Tulee sit ku tulee, en millään jaksa tätä henkisen puolen kamppailua.

Ovis lähenee, pitäis olla torstaina joten yritetään alkuviikolle saada yrityskertoja muutama. Sitten odotellaan. Ihan siis positiivisin fiiliksin oon, mutta onha tää turhauttavaa ku etukäteen on vähän pessimistiset fiilikset :D
 
Dpo 11, ja nega tehty. Onneks ei ollut toiveet korkeella, onhan näihin jo vähän totuttu. Mut kylhän se tyhjä taulu kirpas.
Menkat alkaa flo mukaan ke.
Ensi kiertoon en ota mitään niksejä enkä kikka kolmosia käyttöön. Katsotaan jaksanko edes ovista testata.
Hyvät äitienpäivät jo äideille ja toivottavasti ensi vuonna moni on jo äiti tai edes odottaisi tulevaa vauvaa❤
Yritetään nauttia tästä aurinkoisesta päivästä❤
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille ja pettymyksiä kohdanneille <3

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja meille tuleville <3 tää päivä on vähän raskas, tuntuu että joka vuosi toteaa "ehkä ens vuonna" toivotaan että se tosiaan on sitten meillä kaikilla ens vuonna

ON: En oo mikää luovuttaja tyyppi, mutta tuntuu ettei tässä raskautumisessa oikee auta mikää tai ettei ite voi tehdä mitää. Sinänsä ihan hyvä että oon ollu rennommin ja hieman "hällä väliä" fiiliksellä. Tulee sit ku tulee, en millään jaksa tätä henkisen puolen kamppailua.

Ovis lähenee, pitäis olla torstaina joten yritetään alkuviikolle saada yrityskertoja muutama. Sitten odotellaan. Ihan siis positiivisin fiiliksin oon, mutta onha tää turhauttavaa ku etukäteen on vähän pessimistiset fiilikset
Vielä piti lisätä että tosiaan tässä kierrossa tikutan ovista. En oo nyt muutamaan kiertoon sitä tehnyt, mutta yritetään paremmin ajoittaa ennen ovulaatiota näitä kertoja. Aikasemmin on ollu täällä puhetta, mut en nyt löytäny tietoja, oliko niin että ovis merkataan siitä ekasta plussasta seuraavalle päivälle?

Mulla kun tulee eka plussa nii viivat on tasavahvoja, mutta seuraavana päivänä toinen viiva on selkeästi tummempi ja kipuja alkaa olla jo tavalla. Eli laittaisinko tuon ekan mukaan? :eek:
 
Täälläkin testailtu ja negaa näytti:(
En kyllä tehnyt aamuvirtsasta, koska en halunnu lähtä käymään miehen äidin luona ku tiesin et olis super paska fiilis sitte siellä negan jälkeen niin tein 4h pidätyksen jälkeen äsken.
Apteekissa ei ollu aivan herkkiä 10 testejä nii testasin 20, mut jotenki en tiiä. Kyllä nyt dpo 12 luulis että 20 herkkyyteenkin ees jotain pienen pientä haamua tulis jos on tärpänny. Vai pitäskö huomenna vielä käyä etsimässä herkin testi ja testata uudestaan.

Toisaalta menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona eli varmaan se niitä pitää nyt vain odotella ja jos ei ala niin sit ehkä testaan uudestaan mut aina se vaan harmittaa niin paljon. En ees voi kuvitella miltä teistä vielä kauemmin yrittäneistä tuntuu.:cry::cry:
 
Yritin katsella viime kierron tuntemuksia näillä dpo päivillä aiemmista viesteistä. Nivusjomoja ei ole kyllä nyt ollut,toki eilen vai tänäänköhän se oli ,niin tuli noustessa repäisykipu mut ei muuta. Päätä särkee taas ja on ihaväsyny olo. Mutta liittynee ihan vaan tähän ilmaan,sateista ja märkää..
Mietin tässä jo jotta pitäskö teipata,nuo ovis-ja raskaustestikirjeet kiinni ettei pystyis niit yhtäkkiä ottaa.. oon niin varma tän kierron tärppäämättömyydestä jotta en haluis käyttää turhaan rtestiä,edes hetken mielenhäiriöstä:rolleyes:
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni

Yhteistyössä