Toiveena vauva 2017-2018

Kultaseni @tänttähäärää . Olen todella pahoillani.

Tekee mieli kertoa pieni tarina. Minulla on ollut aina varasuunnitelma - hankin lapsen vaikka yksin! Tosiaan itsehän en löytänyt sopivaa miestä, jonka kanssa perustaa perhe, ennen kuin vasta toissa kesänä. Olin silloin 35-vuotias. Voitte uskoa, että olin kovasti etsinyt ja testaillut erilaisia :D Mutta juuri oikeaa ei ollut löytynyt.

Olin kyllä katsellut, miten jättämäni miehet kelpasivat sitten eron jälkeen muille naisille, ja jopa naisten lasten isiksi. Monta kertaa arvelin, että olen sittenkin itse liian kranttu ja prinsessa, ja minussa on jotain vikaa kun kukaan ei kelpaa. Mutta olen mieluummin kranttu ja prinsessa kuin huonossa, ahdistavassa tai rajoittavassa suhteessa. Muutoin elämäni on aina ollut todella tyydyttävää, töiden, muiden ihmissuhteiden sekä harrastusten osalta.

Siksi olin, prinsessamaiseen "minä ite" -tapaani, joutunut punomaan salajuonen: hankkiudun yksin raskaaksi hedelmöitysklinikalla, jos tosiaan ei pikkuhiljaa sopivaa miestä löydy. Yksin lapsen saamisessa on monia hienoja puolia - ei tarvitse hoitaa ketään lapsellista tai aggressiivista tai muuten vaan "perässä vedettävää" tai muuten hermoille käyvää miestä lapsen lisäksi.

Sitten löytyikin suloinen mies, joka kelpasi minulle sekä suhteeseen että lasten isäksi. No nyt sitten uhkana on tuo minun katastrofaalinen munasarjojen tilanteeni, joka mm. estää hoidot julkisilla kokonaan - olen kuulemma liian toivoton tapaus julkiselle puolelle :) Jos olisin erilainen ihminen, en tekisi muuta kuin itkisi ja katkeroituisi.

Mutta olen sellaista tekoa, että vastoinkäymisistä vain vahvistun. Aina kun tulee esteitä vastaan, pitää käyttää uudenlaista luovuutta, jotta pääsee toiveissa ja tavoitteissa eteenpäin.

Koskaan ei saa luopua unelmista. Sinäkin @tänttähäärää , olet ansainnut lapsen ja onnellisen elämän.

Käy rohkeasti unelmaasi kohti. Paljon voimaa ja hellyyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja äiti_82
Voi ei @tänttähäärää. Muista kertoa miehellesikin nuo tunteesi halusi hän kuulla tai sitten ei. Asia on myös sinun elämääsi vaikuttava, eikä hän voi yksin tehdä tuollaista päätöstä jos on sinun kanssasi parisuhteessa päättänyt olla.

Me käytiin tänään ekan kerran lapsettomuuspolilla ja pahoilla mielin tulin sieltä kotiin. Tuolta 40+ ryhmstä voitte käydä lukemassa, jos kiinnostaa. Lääkärin mielestä olen niin ikäloppu, ettei mitään järkeä ole hoitaa mutta joku foorumi sen vielä päättää. Kaikki hormoniarvot oli kuitenkin 30 vuotiaan tasolla. :cry::cry::cry::cry: Vois ne menkatkin alkaa tähän samaan vitutukseen sitten. Miehen kanssa en vielä ehtinyt jutteleen, että saa nähdä mitä tästä tuumataan. Ehkä lähden hautapaikkaa varaamaan tai ainakin ET-lehden taidan tilata. :ROFLMAO:
Kuulepas @kettuperhe . Jotkut lääkärit on idareita. Näyttää siltä, että sinun lääkärisi on sellainen. Mene toiselle lääkärille.
 
@Nasunen87 limoja lisää ennenkaikkea: veden juonti, aminohapot, rasvahapot. Ja kuulemma se gelee royale, josta minulla ei ole kokemusta. Olen huomannut selkeän muutoksen, ennen söin epäterveellisesti eikä limoja tullut juuri koskaan, nyt syön superterveellisesti ja tässä kierrossa tuli kolmena päivänä limoja!
 
@tänttähäärää , tuommoiseen tilanteeseen ei kukaa halua joutua :( Pitäis hoitaa nää lapsasiat yhteistuumin. Mies ei ymmärrä, miten tuommoinen käytös loukkaa ja vaikuttaa suhteeseen. Toivottavasti hän vielä muuttaa mielensä :)

Yritystsemppejä teille kaikille! (y) Ei ole mitään menkkaoiretta tai vuotoa, ja lämmöt koholla (one step ei kylläkään ole tummunut enempää mut en sitä stressaa). Minä siirryn nyt toiselle palstalle. Hyvää jatkoa teille, ja tiiä kuin moni teistä vielä kerkee liittyä marraskuun ryhmään :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@tänttähäärää voimia raskaaseen tilanteeseen :unsure: toivottavasti asiat selviää ja mieli muuttuisi.

@Möörtsi ihanat viivat :love::love::love:

Itse voisin hyvin ottaa marras joulukuun vauvan :love: itse olen syntynyt joulukuussa ja vaikka siitä jonkin verran saattaa kärsiä niin ei se oikeasti tunnu missään :X3:

Onnea huomiseen testiin @äiti_82 :love: kumpa molemmat plussattaisiin. Itsellä ei ole oireita tulevista menkoista mutta ei mitään muutakaan oireita. Mahaa nipistelee välillä. Onko sulla oireira :)
 
Mulla ei gelee royale vaikuttanut mitenkään mihinkään, ei mun epäsäännöllisiin kiertoihin taikka kuivuuteen. Ei lisännyt limoja niinkun mä toivoin että olisi jotain tehnyt kun niin myyjä sitä suositteli ja kertoi kuinka lisää hedelmällisyyttä.

Ei vehnänalkionöljy oo jeesannu mitenkään, vettä juon päivittäin monta litraa niin että vaikee tehdä välillä ovistestejä kun pissa niin laimeeta.

Syön terveellisesti, syön d vitamiinia ja foolihappoa pelkästään nyt tällä hetkellä mutta ensi viikolla oon menossa vitamiinikaupoille täydentämään vitamiini varastoa.
 
@tänttähäärää voi paska sun miehen asennetta!(n) oon ihan hirveä, mutta meinasin itekki laittaa miehen vaihtoon ku ei meinannu lapsia haluta.. alistui kohtaloonsa tai jotain, mut yhä saman katon alla asutaan..:whistle: tuo @kissaliikeri n tarina oli aivan huippu! Jotenkin tunnistin siinä itseäni.. @kettuperhe sun lääkärillä tais olla huono päivä.. tai elämä:mad: VAIHTOON!!
@äiti_82 jee viimein testejä!! Heti sitte äkkiä pikapikaa aamulla tänne kuvan kera testituloksia!! Voit ottaa kyllä nyt illalla jo ekan esitestin meille ..:whistle:

Oma ovistestailu venyi nyt illalle.. kokeilenpa laittaa kuvia vertailuun , tän päivän 3 testiä ja nyt siis kp14 / 28(-32?), ylin aamulla, keskimmäinen siitä parin tunnin päästä ja alin on nyt illalla klo 20 :cautious: kivut oli JÄÄTÄVÄT aamulla, sit helpotti ja nyt illalla tuntuu paineen tunnetta ja semmosta turvotusjuilintaa mutta ei läheskään yhtä paha ku aamulla.. en nyt tajua!:X3:2018-02-21_20.32.37.jpg
 
@tänttähäärää voimia raskaaseen tilanteeseen :unsure: toivottavasti asiat selviää ja mieli muuttuisi.

@Möörtsi ihanat viivat :love::love::love:

Itse voisin hyvin ottaa marras joulukuun vauvan :love: itse olen syntynyt joulukuussa ja vaikka siitä jonkin verran saattaa kärsiä niin ei se oikeasti tunnu missään :X3:

Onnea huomiseen testiin @äiti_82 :love: kumpa molemmat plussattaisiin. Itsellä ei ole oireita tulevista menkoista mutta ei mitään muutakaan oireita. Mahaa nipistelee välillä. Onko sulla oireira :)
Kiits (y) ei oikee oo oireita mihikää suuntaa enää :D oli paljonki keksittyjä mut neki on loppunu :whistle:
Toivotaan kuitenkin plussaa koska laikki on mahdollista :love:
 
@tänttähäärää voi paska sun miehen asennetta!(n) oon ihan hirveä, mutta meinasin itekki laittaa miehen vaihtoon ku ei meinannu lapsia haluta.. alistui kohtaloonsa tai jotain, mut yhä saman katon alla asutaan..:whistle: tuo @kissaliikeri n tarina oli aivan huippu! Jotenkin tunnistin siinä itseäni.. @kettuperhe sun lääkärillä tais olla huono päivä.. tai elämä:mad: VAIHTOON!!
@äiti_82 jee viimein testejä!! Heti sitte äkkiä pikapikaa aamulla tänne kuvan kera testituloksia!! Voit ottaa kyllä nyt illalla jo ekan esitestin meille ..:whistle:

Oma ovistestailu venyi nyt illalle.. kokeilenpa laittaa kuvia vertailuun , tän päivän 3 testiä ja nyt siis kp14 / 28(-32?), ylin aamulla, keskimmäinen siitä parin tunnin päästä ja alin on nyt illalla klo 20 :cautious: kivut oli JÄÄTÄVÄT aamulla, sit helpotti ja nyt illalla tuntuu paineen tunnetta ja semmosta turvotusjuilintaa mutta ei läheskään yhtä paha ku aamulla.. en nyt tajua!:X3:katso liitettä 2938
Haaa :whistle: mielessä kävi kyl.. en oo käyny koko iltana pissalla :D mut ehkä maltan aamuun :whistle:
Ovis onnea siulle (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
TOIVEENA VAUVA :love:

22.2.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Keijupölyä............45/18-23.......yk2
Ksennonen...........45/XX...........ykX
Haaveilija_93........43/27...........yk 2
Kirpsakka............38/??...............yk2
Sonde...................30/26-30........ya syksy-17
Embell..................30/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..28/27............yk2
Äiti_82...................27/30-35?........yk1
Kettuperhe...........27/28-30.........yk6
Poppana92.........27/30...............yk1
kissaliikeri.............26/25.............yk3
Appelsiiniomena... 24/33............yk3
lilia88.................20/27-35.........yk 2
Nelliida.................19/28-30......yk8
Alinah92...............19/40-55.... 2. ya 2/16
Salty...................19/30-33........yk2
Vuuti...................15/28-32......yk10 (km yk7)
Nadine88.............14/29..............yk5
Nasunen87...........13/27...........yk 3
Wintersun...........10/22-34........ya12/2010
Minamona..........10/32-40.........yk2
Aavalvar..............9/31-35........ya 2016
Kuus+1...............5/xx....yk4(kkm yk2)

Piinailijat:
Kirpsakka..................dpo14
Kissaliikeri.................dpo13
Poppana92...............dpo12
Kettuperhe................dpo11
VauvaHaaveilija89....dpo10
äiti_82........................dpo10
Appelsiiniomena.......dpo7

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2), Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6)

Muokkasin huomisen listaa, poistin itseni täältä kokonaan.
 
Heips kaikille! Uusi jäsen tänne ryhmään :) Meillä on tilanne, että itse halunnut jo pitkään toista (esikoinen 7v.), keskenmeno parivuotta sitten ja nyt vihdoin mies "antoi luvan" lopettaa pillerit Viimeisen pillerin söin 24.1. (lopetin liuskan 3. viikolla). Olin tuntevinani oviksen heti sillon mutta täysin varma en ole (yleensä ei pupuilu kiinnosta mutta sillon teki parina päivänä kokoajan mieli) Tyhjennysvuotoa ei tullut, eikä kuukautisetkaan ole vielä alkanut mikä turhauttaa aikalailla, raskaustestejä on tullut aika monta tehtyä mutta negaahan ne kaikki on näyttänyt. Viikko pillereiden lopetuksesta tuli jos jonkinmoisia "raskausoireita" mutta lopulta oli vain pakko uskoo että ne liitty siihen lopettamiseen. Nyt oon alkanut tekeen ovistestejä ja tutkaileen muutenkin kehoani että oppis mutta negaa nekin näyttänyt :( onko kenelläkään kokemusta syljestä tehtävästä ovistestistä? Tilasin sellasen nyt ku tikuttelu välillä hankalaa niin jos sen kanssa sitten. Kierrosta ei oo mitään hajua, syönyt pillereitä lähes aina :/
 
Nooo.. aamune testi oli täysin tyhjä :D tai oli siinä hieno kontrolli viiva mut muuta ei! Noh, lauantai aamuna sit uudestaan :p
Peukkuja lauantai aamulle :)

Tänään olisi hieno päivä testata plussa, mutta itsesuojeluvaistoo kertoo ettei kannata. Enkä uskallakkaan, koska kaikesta oireista huolimatta olen varma että vuoto alkaa huomenna. Tai lauantaina viimeistään.

Luulin jo että keltarauhasen jomottelu tietää hyvää tässä vaiheessa, mutta selviteltäessäni asiaa, tulin siihen tulokseen että kuuluu asiaan ennen vuotoa. Ja lämpökin laskee vasta vuotopäivänä, joten sekään ei kerro mitään.

Ei auta kuin odotella, tsemppiä kaikille :love:
 
@Katzu90 Tervetuloa mukaan! :)

@äiti_82 Vielä on onneksi aikaa testin muuttua plussaksi! :)

@kirpsakka tsemppiä, jospa se jomottelu olisikin muusta johtuvaan, kuin menkoista!

Ovistesti oli taas aamusta aavistuksen vahvempi kuin eilen :) Hyvältä näyttää siis, ainakin sen kannalta että varmaan aikalailla viikonloppuna saattais tulla ovisplussa..
Niin on :whistle: mut sitä mie en oikeesti tajuu, että jos miun ovulaatio on ollu sillon 12.2. Ja miun menkkojen oletettu kesto 30-35pv.. että menkat ei oo edes myöhässä vielä, mutta munasoluhan kuitenkin kiinnittyy kaikilla suht saman kaavan mukaa eli miulla vois raskaus testi näyttää plussaa reilusti ennen ku menkat myöhässä kun sit taas lyhyempi kiertolaisilla plussa tulee suurinpiirtein sillon ku menkat pitäs alkaa.. :geek: ehkä lopetan miettimisen ja alan tekee töitä :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä