Toiveena vauva 2017-2018

29.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........9/28..............yk7
Nadine88...........19/28-34.......yk4
Möörtsi...............19/25............yk3
Tänttähäärää.....19/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............23/28-30.......yk7
Fritang...............6/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......8/24-34.........yk12
Vuuti...................13/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................43/30-33.....yk1
Sonde...................6/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................30/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...16/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........15/28.........yk 2
Ksennonen...........21/XX........ykX
Ahmis...................20/25-28.....yk2
Haaveilija_93........19/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.4/27.........yk2
Keijupölyä..............21/18-23....yk2
Embell...................48/21-35....yk 3
kissaliikeri.............2/25.....yk3
Aavalvar................35/31-35... ya 2016

Piinailijat:
lilia88.......................dpo7
Ahmis......................dpo7
Möörtsi....................dpo6
Nelliida.....................dpo7
Nadine88.................dpo2
Nasunen87..............dpo2
Tänttähäärää...........dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)

Kiitti @ahmis vastauksesta. Tein heti aamulla testin ja oli vielä haaleampi kuin eilen, eli oli se ovis jo. Tai voiko olla että vaikka tikuissa näkyikin että väri lisääntyi ja sitten hälveni, niin ovista ei olis tapahtunutkaan? Näkyykö väriä ovuloimattomissa kierroissa?

Laitan tähän vielä tuon saman kuvan kuin viimeksi. Eli jos kuvassa olevat tikut on kp 11 ja kp 12 aamupäivä ja kivut oli mahassa kp 11 sekä kp12 noin keskipäivään. Tänään kp 13. Niin oisko tänään dpo1? Tosiaan kpo 12 ja kpo 13 väri haaleampi ja haaleampi.

Attachments

Kiitti @ahmis vastauksesta. Tein heti aamulla testin ja oli vielä haaleampi kuin eilen, eli oli se ovis jo. Tai voiko olla että vaikka tikuissa näkyikin että väri lisääntyi ja sitten hälveni, niin ovista ei olis tapahtunutkaan? Näkyykö väriä ovuloimattomissa kierroissa?

Laitan tähän vielä tuon saman kuvan kuin viimeksi. Eli jos kuvassa olevat tikut on kp 11 ja kp 12 aamupäivä ja kivut oli mahassa kp 11 sekä kp12 noin keskipäivään. Tänään kp 13. Niin oisko tänään dpo1? Tosiaan kpo 12 ja kpo 13 väri haaleampi ja haaleampi.
Pika vastaus ihan tohon kyssäriin voiko tulla väriä vaikka ei ovuloisi. Valitettavasti kyllä. Ovistestithän näyttää sen kohoamisen ja piikin, mutta ei harmi kyllä ole tae että munasolu irtoaa. Mutta en lähtisi tota skenaariota panikoimaan mitenkään ennakkoon, kun oireet kuitenkin viittaa aika selkeästi ovulaatioon.:)

• Tykkää
Reactions: ahmis
Mullei oo mitään oireita :D oisko se sit lupaavaa, kun muissa kierroissa on ollu kaiken maailman oireita.

Mun kp:t näyttää testien kannalta hyvää, mutta luulen että ovulaatio oli tosiaan pari päivää myöhemmin, ettei tälleen vielä dpo7 kehtaa testailla. Oisko loppuviikosta hyvä?

Apuaa, mullakin alkaa jo testipäivät lähenemään. :) Keskiviikkona aamulla aloitan :love: Täälläkin täysin oireetonta. Joitain pieniä kipuja on tuntunut alavatsalla, mutta tiedäppä noista. Ehkä oireettomuus on hyvä juttu.. tai sitten ei. Tässä kierrossa ei oo niin suuri usko plussaan kuin edellisissä. :D Ehkä realismi alkaa iskeä.

Mulla vilunväristyksiä ja ihme paine ihan alavatsalla varsinki pissatessa, tosi outoaa... Mutta minusta ovis oli 3 päivää sitten eli oisko tässä nyt viikko oviskipuja ja ties mitä vain sitten. Viime kuussa oli kans kaikkea maan ja taivaan väliltä. En malta oottaa kuulla tuloksianne :LOL::love:

Täällä kanssa jännätään testailijoita.:)

Oman navan kaivelua...ovisliman määrä on:eek: saas nähä mitä iltatesti näyttää. Aamupäivänen testi oli ihan fail, sienipinta irallaan joten meni se tikku hukkaan, mut ei se mitään, noita riittää.:D
Ainoa vaan että normaalisti ennakoi jomottelulla se puoli josta ovis tapahtuu, nyt jomottelee molemmille puolille.o_O Et ehkä noi munasarjat on kilpasilla että kumpi ehtii ekana kypsyttämään follin.:LOL:
Mut palataan illemmalla, laitan kuvan vaikka ei oiskaan kehitystä tapahtunu eilisestä.:D

Kaikkien testejä (ovis & r) odotellessa ! :love: Alavatsaa juilii taas, soffalla makoilen. Masua tullut siliteltyä taas paljon, tällee käy kun kuvittelee jonkun siellä asustavan :LOL: Btw, tilasin miehelle nyt sitä L-Arginiinia. Ei nimittäin alapää pelaa vieläkään.. On itsekin jo aivan paniikissa että mitä tapahtuu. Tuntuu kuulemma oudolta? Toivottavasti noista pillereistä olisi apua jo ennen seuraavaa yritystä jos sellainen vielä tulee :unsure:

Kohta täällä jännätään ihan urakalla! Toivottavasti saadaan kunnon plussa-aalto! :love:

Itse ajattelin testata huomenna, vaikka tuskin dpo 8 vielä mitään näyttää. Oireina on ihmeelliset nippailut, repäisykivut (noustessa ja yöllä kylkeä kääntäessä), lämmöt 37-37,3 ja tänään on rinnat kipeytynyt. Kaikki nämä tosin saattavat olla normaaleja PMS-oireita :LOL:

@ahmis menkkoja odotan viikonlopulle, tosin saattavat kyllä alkaa koska vain. Nyt kp 30/27-31, tosin oviksen tikutin vasta kp 22 illalla, eli noin viikon "normaalista" myöhässä :unsure:

[url=http://aijaa.com/1p5q6V][/URL]
No voihan shit! Vahvistunu aivan jumalattomasti ja yleensä tän vahvusesta tuloksesta menee n.1vrk plussaan.:eek: Eli mun arvuuttelu siitä, että plussa vois tulla kp10-11 päivinä ei varmaan mee metsään. Kiire kiire kiire ja miehellä ihan hullu päivä tänään ja huomenna, saas nähdä tuleeko tästä ny mitään.:D Mut jos sanois niin, että jos jaksais tsempata tänään ja huomisen tikun tuloksesta riippuen huomenna ni voisin armahtaa sen sit loppu viikoksi ja sais ite päättää mitä tehään vai tehäänkö mitään.:ROFLMAO::ROFLMAO: Ja mä niin toivoin et ois ollu torstaihin asti ees aikaa. :rolleyes: Mut katotaan mikä huomenna meininki.:D

En tiedä mikä piikki tuohon ovistestiin tuli, tein eilen vielä myöhemmin testin ja tänään aamupäivällä viimeisen, haaleammat kuin se eilinen mikä kuvassa oli :cautious: No onneksi ei tarvitse odottaa kuin huomiseen niin pääsee ultraan näkemään missä mennään.

Miten musta tuntuu että viipulaisella on joka toinen viikko ovis :D Sun kierto menee ihan vauhdilla :LOL:

Kuka niitä letroja söikään?? En ehtinyt selata edellistä sivua, peukkuja sinulle kovasti :)

No voihan shit! Vahvistunu aivan jumalattomasti ja yleensä tän vahvusesta tuloksesta menee n.1vrk plussaan.:eek: Eli mun arvuuttelu siitä, että plussa vois tulla kp10-11 päivinä ei varmaan mee metsään. Kiire kiire kiire ja miehellä ihan hullu päivä tänään ja huomenna, saas nähdä tuleeko tästä ny mitään.:D Mut jos sanois niin, että jos jaksais tsempata tänään ja huomisen tikun tuloksesta riippuen huomenna ni voisin armahtaa sen sit loppu viikoksi ja sais ite päättää mitä tehään vai tehäänkö mitään.:ROFLMAO::ROFLMAO: Ja mä niin toivoin et ois ollu torstaihin asti ees aikaa. :rolleyes: Mut katotaan mikä huomenna meininki.:D
Täällä taas kerran ihan vastakkaiset ongelmat. Viime kierrossa ovis oli menkkojen alun mukaan kp26, nyt kp16 ja viiva testissä hyyyvin haalea eli ei voi ihan hetkeen odotella ovisplussaa. Ärsyttää kun näköjään kierto rupeaa vallan nyt heittelemään. Ekat neljä yrityskiertoa oli ihan kellontarkkaa toimintaa ja nyt kaksi viimeistä ihan mitä sattuu :( Tsemppiä viipulaiselle tiukkoihin viikkoihin taas! :) Ja muillekin!

@kirpsakka ja @Nadine88 no siis älkääpä, nää lyhyemmät kierrot on tavallaan kivoja että piinaamaan pääsee nopeesti, mutta sit aina hirvee paniikki päälle kun tuntuu eskaloituvan ihan hullun nopeesti nää ovikset.:LOL:
En mä itteeni sääli vaan miestä, siks mä edelleen elättelen toiveita et plussa ei tulis vielä huomenna vaan vasta keskiviikkona, sit ois miehellekkin helpompaa saada itteensä niskasta kiinni.:D Aion mä sille avautua kyllä tästä aikataulun mahdollisesta kiireestä, koska argh, rasittavaa.:LOL: Sammuin päivällä vartiksi ja siinä ajassa ehin jo olla jossain orgioissa.:ROFLMAO: Siis ei oo todellisessa elämässä kyllä mun juttu, mut selkeesti ovispäissään kaikki ovet on auki ainakin alitajunnassa. Sairasta!:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ja siis vielä tosiaan näistä nopeista kierroista, niin jos nyt tärppäis, ois laskettu edelleen lokakuussa. Edellisen kierron jos ois plussannu, ois laskettu ollu muistaakseni 4.10 ja nyt jos tärppäis ni ois kaiketi 28.10.:LOL:

Nyt on testit postissa tulossa. Haluaisin kesälapsen, mutta jotenkin tuntuu ettei tää homma oo ihan niin yksinkertaista vaan pakko se on joka kuukausi olla yritys päällä.

Oon lukenut eri tietoja ovistesteistä et mihin vrk aikaan kannattaa tehdä. Jossai oli et ei kannattis heti aamusta? Silloin ei siis muka ois hormonia niin paljon, toisinku raskaushormoni taas on.

Nyt on testit postissa tulossa. Haluaisin kesälapsen, mutta jotenkin tuntuu ettei tää homma oo ihan niin yksinkertaista vaan pakko se on joka kuukausi olla yritys päällä.

Oon lukenut eri tietoja ovistesteistä et mihin vrk aikaan kannattaa tehdä. Jossai oli et ei kannattis heti aamusta? Silloin ei siis muka ois hormonia niin paljon, toisinku raskaushormoni taas on.
Tää testien teko aika on yksilöllistä, kuten kaikessa. Useimmilla onkin näin kuten sanoit, mutta mä oon itse ainakin poikkeus säännössä. Mulle huonoin aika on tehdä vain aamupäivällä tai päivällä kuten ovistestien ohjeissa suositellaan. Parhaat tulokset saan illalla ja aamulirusta.:D
Ja sama juttu r-testien kanssa. Vasta sen leffaplussan kanssa on sama vaikka tekisin millon vaan, mutta ennen sitä ei aamuliru ole mulla hääviä hcg:n osalta. Illalla saan luotettavimman tuloksen. Kokeilin tätä kuopuksen alkuraskaudessa. Illalla n.3-4h panttauksella selvä/vahva haamu, sitten aamulla tein saman merkkisen liuskan 8h rakossa olleesta ja tuskin häilyi toista viivaa. Illalla oli taas selkeä ja edelliseen iltaan verrattuna hieman vahvistunutkin.:D

Eli kannattaa tääkin pitää mielessä, ettei lannistu jos alkaa näyttää epämääräisen kauan haalealta, sillon kandee tehä uusinta testi samana päivänä esim.illalla.(y)

• Tykkää
Reactions: Sonde
Apuaaa!

Oli pakko rekisteröityä. Oon nyt selaillu keskusteluja monta päivää läpi, mut nyt oli pakko kirjoitella.

Mulla on menossa kp15. Mun mies on aivan vauvavastainen, mutta mulla on vauvakuume ollu jo pitkään tosi kovana. Vauva olis kuulemma katastrofi, mutta siitä selvittäisi hengissä :LOL::LOL:Meillä on ollu vuoden verran ehkäisynä varmat päivät ja kortsu, sitä ennen e-pillerit useamman vuoden. Mies ei niin kortsuista välitä.

Oli joku ihme vaihe että touhuiltiin ma-la joka päivä, vaikka mulla oli ovis tulossa. (epäilen, että oli kp11). "ehkäisynä" keskeytetty, mutta jotenki mulla on epäilys ettei mies ihan tarpeeks aikaisin vetäny ulos...:sneaky: hommailtiin myös useamman kerran päivässä.. ei olla käytetty tuota "menetelmää" aikaisemmin.:LOL:

Nyt mulla on ollu monta päivää ihmeellinen paineentunne alavatsalla. Korostuu ku istuu tai makoilee sohvalla kyljellään, kun maha menee "lyttyyn". Nukun yleensä mahallaan ni nyt en oo pystyny, ku tuntuu niin jännältä. Ei satu, mutta jotenkin outo fiilis. Yskäisy nippasee oikealta puolelta välillä. Kurkku on ollu kipee muutaman päivän (oon tosin ollu koko tammikuun kipeenä, mut flunssa oli jo menos ohi). Lämmöt vähän koholla... Maha ollu sekaisin, ajoittain. Silleen et ku syö, ni joutuu samantien menee vessaan. Mut ei aina. Ei oo koskaa aiemmin ollu tällaista.

Jotenki on vaan sellainen olo, et näinköhän siellä masussa ois asukki kuulostaako ihan epätoivoiselta? :whistle:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Apuaaa!

Oli pakko rekisteröityä. Oon nyt selaillu keskusteluja monta päivää läpi, mut nyt oli pakko kirjoitella.

Mulla on menossa kp15. Mun mies on aivan vauvavastainen, mutta mulla on vauvakuume ollu jo pitkään tosi kovana. Vauva olis kuulemma katastrofi, mutta siitä selvittäisi hengissä Meillä on ollu vuoden verran ehkäisynä varmat päivät ja kortsu, sitä ennen e-pillerit useamman vuoden. Mies ei niin kortsuista välitä.

Oli joku ihme vaihe että touhuiltiin ma-la joka päivä, vaikka mulla oli ovis tulossa. (epäilen, että oli kp11). "ehkäisynä" keskeytetty, mutta jotenki mulla on epäilys ettei mies ihan tarpeeks aikaisin vetäny ulos... hommailtiin myös useamman kerran päivässä.. ei olla käytetty tuota "menetelmää" aikaisemmin.

Nyt mulla on ollu monta päivää ihmeellinen paineentunne alavatsalla. Korostuu ku istuu tai makoilee sohvalla kyljellään, kun maha menee "lyttyyn". Nukun yleensä mahallaan ni nyt en oo pystyny, ku tuntuu niin jännältä. Ei satu, mutta jotenkin outo fiilis. Yskäisy nippasee oikealta puolelta välillä. Kurkku on ollu kipee muutaman päivän (oon tosin ollu koko tammikuun kipeenä, mut flunssa oli jo menos ohi). Lämmöt vähän koholla... Maha ollu sekaisin, ajoittain. Silleen et ku syö, ni joutuu samantien menee vessaan. Mut ei aina. Ei oo koskaa aiemmin ollu tällaista.

Jotenki on vaan sellainen olo, et näinköhän siellä masussa ois asukki kuulostaako ihan epätoivoiselta
Tämmönen suorahko vastaus kaikella rakkaudella. Mahis on kyllä, mutta JOS ovis ollut kp11 niin aivan vielä ei alkio ole kiinnittynyt, nuo olotilat on luultavammin oviksen jälkimaininkeja. MUTTA..aina on se mutta.:D Voi myös olla että ovis on ollut aikaisemmin kuin kp11 ja sillon tilanne voi olla sitä kiinnittymisen yritykseen liittyvää.:)
Ihan siis laskennalliselta kantilta sanon. Munasolulla kestää kulkea munanjohtimesta kohtuun 3-4vrk ja sen jälkeen munasolu pyörii etsimässä sopivaa kiinnittymis paikkaa n.3-7vrk. :)

Tämmönen suorahko vastaus kaikella rakkaudella. Mahis on kyllä, mutta JOS ovis ollut kp11 niin aivan vielä ei alkio ole kiinnittynyt, nuo olotilat on luultavammin oviksen jälkimaininkeja. MUTTA..aina on se mutta.:D Voi myös olla että ovis on ollut aikaisemmin kuin kp11 ja sillon tilanne voi olla sitä kiinnittymisen yritykseen liittyvää.:)
Ihan siis laskennalliselta kantilta sanon. Munasolulla kestää kulkea munanjohtimesta kohtuun 3-4vrk ja sen jälkeen munasolu pyörii etsimässä sopivaa kiinnittymis paikkaa n.3-7vrk. :)
Niin mäki jotenki ajattelin, että ei se voi olla mahdollista. Mutta tän päivän aikana tuo paineentunne on jotenki korostunut. Kesken työpäivän hirveen tohinanki keskellä huomasin näitä tuntemuksia (n)

Emma_89 mulla ihan samat oireet nyt paine alavatsassa ja lämpö 37, kp 14 vasta nyt. Taitaa munasolu vasta irtoilla? (n)
Mulla tulee tietynlaisia kipuja aina oviksen aikaa. On myös ihan jäätäviä mielialanvaihteluita. Ihan 1min välein saattaa muuttua. Nää oli silloin kp11. Käytän myös hedelmällisyystietokonetta, joka bongas oviksen sinne samaan kohtaan. Joskus aikoinaan huvikseen testasin tikuilla, ni näytti oviksen samaan aikaan kun se laite näyttää.

Yhteistyössä