Ihan on kuule oivallisesti vahvistunu!Tässä vie eilinen ja tän päivänen silti on kyl vie kauhee paniikki päällä et jos se lopettaa vahvistumisen.. mutta ei auta kun mennä päiväkerrallaan katso liitettä 2651
No voi harmi! Mutta positiivista se että kroppa toimii hyvin ja kierto alkaa oleen mallillaan ! Ens kierrosta se tärppi sitten tulee varmasti eikä siihenkään kauaa oo kun pääset jo ovistakin metsästää!@Jasuuu on kyllä vahvistunut! Ihanaa
Mun ei sit tarvinnu testailla. Eiliset menkkajomotukset oliki ihan totta. Aamuyöllä jo heräilin menkkakipuihin ja kun äsken vessaan menin niin hanat aukes kerta laakista. Menkat siis alkoi päivää aiemmin ku olin laskenut
No ehkä se miehen flunssa nyt sit kuitenkin vaikutti sen verran. Miten voiki olla niin huono tuuri että se osui just oviksen aikaan ja oli pahimmillaan sillo. Muutenkin tietty joka kierrossa tais olla se 20% mahdollisuus tärppiin nii näin se menee.
Positiivista tässä se, että nyt ei tuhrutellu monta päivää ennen! Ja mun kroppa toimii. Ovuloin ja menkat tuli lähes ajallaan. Luteaalivaihe on tarpeeks pitkä. Ehkä tässä on siis mahdollista joskus se tärppi saada. Nyt toivon että ovis tulis aiemmin ja kierto alkais säännöllistymään
Ovistikut aion tilata myös tähän kiertoon kun ne kuitenkin toimi lopulta.
En jostain syystä nää tota kuvaaoli se...
Voi ei tsemppiä! Siitä kemiallisesta jää kyllä sellanen piru takaraivoon kun vaan voi.. mutta ajattele niin että mäkin sain sit heti seuraavasta kierrosta uudestaan plussan! Vaikka en tiedä vielä kuinka tää päättyy mutta kyllä toi kemiallinenkin kertoo sen että yritystä tapahtuu kropassa eli varmasti se tärppikin sieltä tulee!miulla apteekin testi ja liuska näytti aamulla negaa.. joten menkkoja odotellessa kylläpä harmittaa!!
Mutta jos sulla on tänään dpo10 ja huomenissa (ilmeisesti?) olis kp1 niin luteaali jäis 10vrk mittaiseksi. Vai onko oletettavaa että ovis olisi ollut sulla aiemmin nyt mitä olet laskenut? Vai oliko tuo 15 laskennallinen keskiarvo?Onnea plussan saaneilke
Ja monella uudet kierrot alkaneen. Eli parempaa uutra kiertoa.
Omat menkat kans alkamassa. Tänään harrastettu seksiä ja sen jälkeen verta tuli et täti tuloillaan.
Kp 24/23-29 dpo 10
Katoin että mulla on viä loppuvuodesta ollu tuo luteaalivaihe miten se kirjotetaan) 12 ja nyt laskurin mukaan 15.
Voihan se olla että ollut yritystä.@viipulainen mulla taitaa olla sama ku yhtään ihan puhdasta negaa en saanu tähän menneeseen kiertoon. Joko oli yritystä tai sit tosiaa kaikki viivanpaikkoja. Nii ja tuli mieleen että kyllä se lämmön laskuki oli merkki ettei tärpännyt. Toisaalta mietin olisko ollu kiinnittymisyritystä ku lämmöt nous jossai kohti ja pysyi 3 päivää ylhäällä, kunnes tipahti ja jäi sit alas.