Toiveena vauva 2017-2018

Joo, ei siitä mitään tulisi kun toinenkin hätäilis testien kans vieres :D
Apua mikä mielikuva!:ROFLMAO::ROFLMAO:

Mä oon niin fiiliksissä joulusta täällä. Miehellä on 4pv vapaata (ei oo ollu sitten maaliskuun vapaita noin montaa putkeen) ja tuli pakottava tarve tehä joulutorttuja. No ajatuksen tasolla mahtava idea mut ne ei kyllä maistunu niin hyviltä mitä muistelin.:D
Ja isommilla muksuilla toki joululoma, ei herätyskelloja.:love:
Ja join ison lasillisen greippimehua, oli ihanaa kunnes potki se kitkerä jälkimaku.:ROFLMAO:

Apua mikä mielikuva!:ROFLMAO::ROFLMAO:

Mä oon niin fiiliksissä joulusta täällä. Miehellä on 4pv vapaata (ei oo ollu sitten maaliskuun vapaita noin montaa putkeen) ja tuli pakottava tarve tehä joulutorttuja. No ajatuksen tasolla mahtava idea mut ne ei kyllä maistunu niin hyviltä mitä muistelin.:D
Ja isommilla muksuilla toki joululoma, ei herätyskelloja.:love:
Ja join ison lasillisen greippimehua, oli ihanaa kunnes potki se kitkerä jälkimaku.:ROFLMAO:
Greippimehua taas odotellessa kp1 alkaen jos tästä kierrosta ei tärpännyt. :sick: Ei tuo vehnänalkiöljykään mitään namia ole, meinaa joka ilta oksennus tulla. Nyt on oksennusrefleksi muutenkin herkillä ja tosiaan yhtenä aamuna oksensin ja yhtenä yökin jo pöntölläkin. :eek:

Oi Onnea @joulutoive oli ainaki osuva nimimerkki :love:

Määki haluuuuuun. Tulis ny se ovis edes. Hitto tän aamuinen testi oli jo lupaava mut alkuillasta taas ihan haalea
Tässä aamuinen:

No ollaan menty edelleen joka toinen päivä taktiikalla eli vaikka ovis olis menny nii mahikset pitäis olla hyvät!

@viipulainen mähän oon saanu one stepiin noita viivanpaikkoja ja varsinkin viime kierrossa oikein räikeän. Luulen kyllä että johti testin liiallisesta kastumisesta.

• Tykkää
Reactions: viipulainen
@Nadine88 Toivotaan että ovis tulisi pian! Hatunnosto kärsivällisyydestä teille joilla ovis tulee keskimääräistä myöhemmin. Mulla meinaa mennä hermot odotteluun jo silloin, kun se tulee kp13.

Meillä mies on kaksi viikkoa kotona. :love: Siis kaksi viikkoa, kun normaalisti meillä on yhteistä aikaa yhtenä päivänä viikossa! Nyt saisi ovis ihan oikeasti tulla oikealta puolelta, kun kerrankin ei tarvitsisi miettiä mitään ajoituksia töiden, unensaannin yms. suhteen. Toiveet jo nyt liian korkealla :LOL:

Hei leidit!

Mä olen teidän juttuja lukenut tässä kierron aikana, mutta en vielä alkanut kirjoittelemaan. Nyt on kuitenkin kriisi ja ajattelin, että olisiko teillä kokemuksia :)

Eli hedelmöitys tapahtunut mitä luultavimmin 8.12. Positiivisen testin tein jo dpo 10 eli maanantaina. Viiva ei ollut tokikaan kovin vahva mutta kuitenkin ihan selkeä ja värillinen. Tänään 4+0. Oireita on kyllä aika paljon jo nyt. Tai oikeastaan erilaisia oireita on ollut jo ovulaatiosta asti. Tällähetkellä oireina rintojen kipeys (kuin maito nousisi), turvotus, ajoittainen alavatsakipu, ja iltapainotteinen pahoinvointi.

Huolena mulla on kuitenkin kovasti ollut, että testissä ei edelleenkään lähellekään tasavahvat viivat. Onko teillä tällaisesta kokemuksia? Pelottaa kauheasti, että tässä ei nyt kaikki ole kunnossa :unsure:tämä kolmas mun raskaus, keskenmenoja ei ole vielä ollut.

Ja onnea @joulutoive :love:
Ja paljon plussatuulia (y)

Viimeksi muokattu:
22.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........24/27-31...yk5
Nadine88...........15/28-31....yk3
Möörtsi..............26/30........yk1
Tänttähäärää....4/23-29 ..ya 10/16
Kiira29...............20/28-31......yk5
Viii......................14/30-34......yk3
Nelliida..............13/28-30....yk6
Fritang...............20/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......22/24-34...yk10
Vuuti...................1/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........41/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo13........testipäivä 23.12
Möörtsi...............dpo11

Muokkasin oman tilani listaan. Eli täällä tänään kp 1 ja yk 9 alkakoon. Ei tarvinnukaan odotella joulunpyhiin ja alko kyllä kerralla semmosella rytinällä, että jatkuvasti tuntuu että olis läpi housuistakin mennyt. Vähän puskista tuli, kun ei ollukaan perinteisiä kipuja ennen menkkojen alkua. Paitsi semmonen tunne kuin joku neulalla tökkis. Noh, kun joulu on ohi niin menkatkin on ohi. Tästä se taas lähtee.
@joulutoive, onnea!!
@annis_, onnea sinnekin! Jospa kaikki menis hyvin, vaikkei tasavahvat viivat olekaan.

Iloista ja rentouttavaa joulua kaikille!

Eli siis viivat on yhtä vahvat tai kontrolliviiva vahvempi? Niinkuin oviksessakin?
Joo juuri noin.:)
Mitä oon lukenu, niin se ovisplussa on aika usein pärähtäny max.2vrk ennen kuin tikkuun suostunu tulla tupla viivat. Joillain ollut niinkin, että aamun r-testi ollu aivan nega, mutta päivällä tehty o-testi selvä plussa ja seuraavana aamuna on tullut selvä vaikkakin vielä haalea plussa joka siitä sitten vahvistunut.

@annis_ ootko kokeillu clear bluen viikkonäytöllistä testiä? :) Aivan tuossa alussa se viivan vahvistuminen voi kestää. Toisinaan syystä X testit ei vahvistu kunnolla vaikka hormoonitaso veressä jo ritisee korkeissa lukemissa.:)
Koita tota digitaalista, osta pari. Teet yhden tässä lähi päivinä ja toisen vaikka kun olis laskennallisesti rv5+0. Jos muutosta viikkoluvuissa ei tapahdu (näyttää 1-2, 2-3 ja 3+) niin neuvolan kautta veritestiin pääsee joka tapauksessa.

@Nadine88 no mä mietinki et joku kyllä tolla sai niitä viivanpaikkoja. Pskaa erää liikkeellä ilmeisesti, kun ei aiemmin ole mitään näkyny hyvällä tahdollakaan.:ROFLMAO:

Ja @Fritang peukut katossa, aika luksus loma, toivotaan ovista, oikeelta puolelta, sekä rattoisia hetkiä yhdessä sen hyödyntämisen osalta.:love:

Mielialat vaihtelee tänään niiin rajusti taas. Päivällä olin ihan OK sen asian kanssa, että ehkä nyt ei tärpännyt. Nyt illan mittaan kuitenkin oireidenkin vuoksi taas tulee epätoivo ja itkuherkkyys ja kaikki. Äskenkin alkoi närästää ja tuolilta noustessa alavatsaa repäisi. Epäreilua jos tällaisia oireita on ilman sitä haluttua. :( Kroppa, sinä senkin huijari!

Mielialat vaihtelee tänään niiin rajusti taas. Päivällä olin ihan OK sen asian kanssa, että ehkä nyt ei tärpännyt. Nyt illan mittaan kuitenkin oireidenkin vuoksi taas tulee epätoivo ja itkuherkkyys ja kaikki. Äskenkin alkoi närästää ja tuolilta noustessa alavatsaa repäisi. Epäreilua jos tällaisia oireita on ilman sitä haluttua. :( Kroppa, sinä senkin huijari!
Mä tiedän ton tunteen liian hyvin. Viime kierto erityisesti lupasi oireillaan kaiken mutta mitään se ei kuitenkaan antanut. Olin niin vihainen ja turhautunut, mutta ehdin märehtiä homman ennen ku menkat alko ja tässä sitä taas ollaan. Nyt on onneks toi joulu tässä pahimpina päivinä. Ei oo saumaa masistella kun kaikki on innoissaan ja hyvää mieltä pursuaa ovista ja ikkunoista. Ja jos menkat tulee, mä aion juoda sidukan ihan kettuillakseni ja potea sen yhden takia darran. Niin ja vetää totaalisen suklaa överin, ihan sama jos ei maistu, syön silti.:LOL::LOL:

Mä tiedän ton tunteen liian hyvin. Viime kierto erityisesti lupasi oireillaan kaiken mutta mitään se ei kuitenkaan antanut. Olin niin vihainen ja turhautunut, mutta ehdin märehtiä homman ennen ku menkat alko ja tässä sitä taas ollaan. Nyt on onneks toi joulu tässä pahimpina päivinä. Ei oo saumaa masistella kun kaikki on innoissaan ja hyvää mieltä pursuaa ovista ja ikkunoista. Ja jos menkat tulee, mä aion juoda sidukan ihan kettuillakseni ja potea sen yhden takia darran. Niin ja vetää totaalisen suklaa överin, ihan sama jos ei maistu, syön silti.:LOL::LOL:
Mulla on se huono puoli etten jouluaattona vielä tiedä alkaako menkat vai ei kun pitäisi 27.pvä alkaa :LOL: Ajattelin kuitenkin kalaa syödä jos ei plussaa anna aattoon mennessä. Ajatus oli tietysti jättää kaikki kielletyt pois joulupöydässä jos plussan antaa ennen sitä. o_O

@viipulainen Mulla on kaapissa odottamassa digi testi, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä (n) pelottaa, että näyttää liian alhaisia viikkoja ja huoli vaan lisääntyy.. on tääkin sanonpa vaan! Ensiksi olin onnenkukkuroilla plussani kanssa ja nyt olen niin varma, että vuoto alkaa joulun aikana, että pyysin miestä ostamaan valmiiksi viinipullon :confused:

Heippa, lueskelen vähän kaikkia ketjuja aina välillä ja nyt aattelin laittaa sinulle @Möörtsi toivoa vielä tuohon epätietoisuuteen:) Minulla tokan lapsen kohdalla plussa antoi odottaa kp 41/30-34 saakka. Kävin jo otattaan hcg:n verestäkin, joka oli kp38 täysin nega ja ajattelin, että " okei, en ole raskaana, että menkat vain antaa odottaa". Kp 41 oireiden vuoksi tein vielä testin ja silloin digi antoi sen plussan 1-2 vkoa. En jaksanut edes kokeilla muita testejä. Eli älä nyt tähän iltaan masennu! Toki ymmärrän paremmin, kuin hyvin sen, että epätoivo valtaa välillä ja etenkin sitten, jos ei plussaa tulekaan nyt.

Tässä minun viimeisimmässä raskaudessa, joka ikäväkyllä päättyi varhaiseen keskeytyneeseen keskenmenoon, niin tuli niin yllärinä se hentoinen plussa kp34/30-34. Eli tuo vaan kertoo siitä, että se ovis voi niin vaihdella eri kierroissa.

Paljon tsemppiä myös muille kuumeilijoille tänne :love:

@Möörtsi Samaa kysyn minäkin, ihan liian mystinen peli o_O Enkä tietenkään viiniä juo tai syö kiellettyjä niin kauan kun vuotoa ei ole. Oon vaan päästänyt itseni nyt tällaiseen negatiiviseen kierteeseen ja varaudun pahimpaan :unsure: Voi kun sulla se plussa sieltä tulisi!! Mä pidän sormet ja varpaat ristissä :)

@Helmiila ja @annis_ Kiitos tsempeistä! :) Kyllähän minäkin oon sata kertaa käynyt lukemassa foorumeilta siitä milloin on ihmisille plussa näkynyt ja aina kun niitä lukee niin mietin, että tässä on vielä moooonia päiviä aikaa plussata. Mutta sitten tuo ihmeellinen vuoto vie kaiken pohjan toiveilta. Juuri miehelle (joka ei jaksa enää varmaan kuunnella :ROFLMAO:) pohdin, että jos nämä nyt onkin menkat niin sitten mulla on kierto kyllä ihan päin pyllyä ja ei miiitäään hajua koska seuraava ovis olisi :eek: Ääk ja iik. Kiitos kun jaksatte aina vaan mua tsempata, osaan olla raivostuttava jahkailija (n):cautious:

@annis_ tosiaan joskus ovulaatiopäivä vaihtelee, itselläni nyt aiemmin ja jos uusi kierto alkaa, tulee myöhemmin. Sekin siis voi olla syynä. Eli jos dpo:t ei aivan olekkaan sitä mitä luulisi olleen. Joten tsemppiä, tee ihmeessä se digi, jos näyttää 1-2 niin ihan osuva tulos. Myös se hcg määrä vaihtelee valtavasti alkuraskaudessa kunnes pyrähtää kunnolla käyntiin.:love:

On tää yhtä piinaa. Toiset piinailee ku ei tuu plussaa r-testiin ja toiset ku ei tuu ovistestiin :ROFLMAO: tätä menoo saan pakata ovistikut ja pissakipon reissuun mukaan ja testailla sit vieraissa vessoissa :D suunnittelin tän jo alunperin niin että ovis olis tänää tai huomenna ja voisin sit aattopöydässä aloittaa punaviinikuurin :LOL:

Eilinen iltatesti näytti kyllä jälleen lupaavalta. Vahvin tähän mennessä jos ei kp7 oteta huomioon. Tän päiväisen ekan testin teen kohtapuoliin. Ai nii ja lämpö nousi takaisin eilisestä 0,3 astetta. Sen perusteella ovis tosiaan olis tänää tai huomenissa

Yhteistyössä