Toiveena vauva 2017-2018

Oli mulla tapahtunut ovis silloin 28.11 kun tänään sain kuulla progesteron arvon joka otettiin viikko oviksesta ja se oli 30.
Joten se migreeni ja monen päivän hirveet alamahakivut oli mun ovisoireet.

Käytiin tänään naistenklinikalla siellä aukiolotutkimuksessa, johtimet oli auki. Unohdin jo, kummalta puolelta löytyi 12mm folli. Jokatapauksessa lääkäri sanoi että limakalvo on vähän liian ohkanen siihen nähden että löytyi toi 12mm folli, vasemmalta multa on hävinnyt pco kokonaan joka löytyi sieltä lokakuussa.
Eli nyt ei oo tällä hetkellä pcota!

Mun ei tarvinnut kysyä että saisinko letrozolit käyttöön jotta sais aikaistettua ovista tai että sais sen tapahtuu. Lääkäri melkein samantien mainitsi ne kun oli puhuttu viime kierrosta joka oli 51 päivää pitkä, ja että kun kierrot on tota luokkaa niin eihän sitä olekaan mahdollista raskautua helposti jos esim ovuloin vaan jonku 6-7kertaa vuodessa jos sitäkään. Letroilla nyt siis mennään puolivuotta, sit jos ei auta nostetaan annostusta. Sitten jos sekään ei auta, niin mietitään ivf hoitoja. Niin ja määräsi se uuden terolut reseptin että tässä kierrossa vedän sen 10 tbl naamaan oviksen jälkeen jottei taas venyis älyttömän pitkäksi kierto.

Oli ihana lääkäri kyllä, hyvin mielin lähdin pois. Toivotti hyvät joulut lopuksi!

Alinah92 kp9 (ei siis tärpännyt tosta viime kierron mega oviksesta).

@Alinah92 mukavia uutisia kaiken kaikkiaan. Rutkasti onnea nyt tähän kiertoon.:love:

Omanapaa:
Alavatsa ollu kireä aamusta asti vaihtelevasti. Välillä kiristää ihan kunnolla, välillä ei mitään. Ja suonenvetoja tulee vaikka oon juonu ku norsu. :cautious:
Oon ihan varma että nää on pms oireita.
Makeanhimoa ei tosin vielä ole, mutta ei tullu viime kierrossakaan, eli ehkä mun kroppa on päässy siitä yli.:LOL:
Huomenna varmaan teen sen herkän testin jonka ostin tänään apteekista. Ois dpo12 jos mun visiot pitää kutinsa, mutta minimissään dpo11 kuitenkin. Ja luteaalivaihe on sen 15 eli ehkä pitäis näkyä ees aavistus jo..mistä näistä tietää. :ROFLMAO:

Oli ollut viime kirjoittelun jälkeen niin ihanan aktiivista, etten muista nimimerkkejä, mutta tervetuloa uusille ja onnea plussanneille ja ehkä raskaana oleville!
@Alinah92, olipa mukava kuulla hyviä uutisia sinun lääkärikäynnistä!

Kp 28 ja dpo ehkä 10. Paikat on märkänä. Luulen koko ajan, että menkat alkaa, vaikka odottelenkin niitä joululle. Kävin tänään uusintaverikokeessea sitä hcg:n nollautumista testaamassa. Sillä toiveella, että näkisin siitä verikokeesta jos oiskin uudelleen heti tärpänny ja toisaalta voi olla myös tyytyväinen jos arvo on 0, kun tietää kohdun tyhjentyneen kokonaan. Vitsi mikä pettymys, kun arvo ei vielä näkynytkään omakannassa!! Pitää huomiseen odottaa. Pientä vihlontaa ollu alamahalla.

• Tykkää
Reactions: Alinah92
Tänään dpo 10 testiä tuijotettu 10 min. Ehkä kuvittelin näkeväni jonkun megapienen haamun siinä? Taitaa pää nyt tehdä kepposia. :unsure: Huomenna jatkuu testailut. Pettynyt olo.

Jalkoja särkee aivan hirveästi. Eilen oli jalat lisäksi aivan jäässä villasukista ja takan lämmöstä huolimatta. Tuntui kuin hermosärkyjä olisi ollut häntäluusta varpaisiin saakka. Yö piti nukkua superlämpimien villasukkien kanssa että särky vähän helpotti. Outoa :eek:

Viimeksi muokattu:
@Fritang onhan sulla jotku käsiraudat tms.kahlitsemis välinettä? Nään jo sieluni silmin megaovistelevan naisen himokiilto silmissä.:ROFLMAO: Se että kahlitsetko ittes vai miehes onkin ihan vapaa valinta tehtävä.:D;)

Tänään pitäis hoitaa iso osa joulun ruoka-ostoksista.:confused: Tuskanhiki nousee otalle pelkästä ajatuksesta. Ruuhkat jne.:cautious::LOL:
Huomenna loput ja mun porukoiden pikku lahjat vielä. Sit voi lauantain pyhittää paketoinnille.(y) Että ei ainakaan liikaa oo luppoaikaa tässä. :p

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
@viipulainen On itseasiassa... :ROFLMAO: Ajattelin kyllä megaoviksella tuplasti kipeämpää ovista, mutta ei yhtään haittaa vaikka halutkin nousisi. :LOL:Varsinkin kun tuon lääkkeen haittavaikutuksiin kuuluu mm. päänsärky, kuumat aallot ja mielialavaihtelut, niin olisi sitten jotain kivojakin sivuvaikutuksia :D

Voi höh, minä niin herkuttelin ajatuksella (vaikka kuitenkin ajattelin ettei varmasti oo), että tässä kierrossa olis heti tärpänny ja se hcg oliskin vieläkin koholla. Oli eilen ja tänään semmosia sukkapuikkokipujakin alapäässä ja alamahalla, ja aattelin että ne tietäis hyvää. No ei ollu hcg koholla, arvo oli alle 1. Eli kohtu tyhjä ja odotellaan menkkoja saapuvaksi joulunpyhille. Punainenhan on joulun väri... Kohta rupeaa kiire tulemaan, että ehtis nyytti vuodelle 2018.

Aika vahvat jomotukset alavatsassa. Lämpötila laski 35,9 mihin se on laskenut edellisissä kierroissa 1-2 päivää ennen ovista. Sovellushan ennustaa jouluaatolle. Onneks huomenna voi kuitenkin talletella ettei tarvi liikaa stressata jos ovis osuis jouluaatolle :ROFLMAO: olishan se hauskaa jos ovis olis sillo jo tärppäis. Mut jos tulee kivulias ovis nii toivon sitä kyl huomiselle ettei aatto mee sen takia mönkään. Vähän semmonen fiilis että mahdanko kuitenkas ovisplussaa saada tikkuun ku ei ne oo muuttunu suuntaan tai toiseen

Aika vahvat jomotukset alavatsassa. Lämpötila laski 35,9 mihin se on laskenut edellisissä kierroissa 1-2 päivää ennen ovista. Sovellushan ennustaa jouluaatolle. Onneks huomenna voi kuitenkin talletella ettei tarvi liikaa stressata jos ovis osuis jouluaatolle :ROFLMAO: olishan se hauskaa jos ovis olis sillo jo tärppäis. Mut jos tulee kivulias ovis nii toivon sitä kyl huomiselle ettei aatto mee sen takia mönkään. Vähän semmonen fiilis että mahdanko kuitenkas ovisplussaa saada tikkuun ku ei ne oo muuttunu suuntaan tai toiseen
[url=http://aijaa.com/rqtcK4][/URL]
Mun viivasuora. Alin on dpo1 testi, yksi ylöspäin dpo0 ja tuosta ovispäivästä kolme seuraavaa on dpo-1 päivän testejä. Eli ihan yllättäin alko tummua vaikka ihan haljuna edeltävät päivät ja vielä ekana ovisplussa päivänäkin se päivän eka testi, toka jo vahvempi ja alkuillan testi jo plussa jonka digi vahvisti hymynaamalla myös.;)

Ja niin joo, noi one stepit antaa ihanaa viivanpaikkaa. Näkyy valoa vasten. Mun pissassa on varmaan joku vika koska ne on tulleet selvemmiksi joka päivä. Ja ei, ei nosta toiveita mulla tollaset epämääräisyydet vaikka kuinka näyttäis vahvistuvan kun ei muuten näy mitään.:LOL:
Mulla on jäljellä yks herkkä ja cb:n tavis testi ja pari one stepin liuskaa. Ehkä teen sen herkän huomenna aamulla, tosin usko siihen että mitään tulisi on aika vähäinen. Vaan pääsee sit keskittymään joulutonttuiluun.:giggle:

Yhteistyössä