Toiveena vauva 2017-2018

Onko kukaan käyttänyt sitä Clearbluen testiä, joka näyttää raskauden 6 päivää ennen menkkoja? Vieläpä joku lyhytkiertoinen (Hcg ei ehdi nousta välttämättä samanlailla kun muilla). Ollaan reissussa enkä pääse testaa kyllä ennen ensiviikkoa, joten sama se mutta mietin että liekkö tarpeellinen tuollainen testi kun hormoniarvot kuitenkin nousee erilailla.

Jos en ole raskaana niin olen vähintään kipeä ja luulosairas. :( KP 20 /24-25
 
@Äitirouva M Predictor early (lupailee myös jopa 6 päivää aikaisemmin) testillä testasin viimeks dpo10...selvä plussa...nyt kävin hakee samalaisen, jos siinä ei näy mitään ni uskon että tässä kierrossa ei tärpännyt. Marketin liuskoihin en oo saanu mitään...

@Piusy huomenna aamulla teen :rolleyes:..entä sä?

@Hannah4 ihan samoihin aikoihin on yritys aloitettu.tsemppiä ja halaus. Toivon teille pikaista plussaa. Älä katoa pitkälle!

Ei oikeesti alan kuvittelee kaikenlaista,mutta kuitenkin jo niin kallistunut siihen, että menkat alkaa...mutta siis tänään repäsykipuja ylös noustessa!!!!o_O:ROFLMAO:
 
@Bea.S kiitos. Tänään tunnelma sellainen, että sun viesti ihan itkettää. Kyllä tämä tästä. Huomaan, että viime kuukausina vähän syvemmälle olen uponnut, kun aiemmat raskaudet alkaneet helposti ja nyt sitten ei. Uskon kyllä, että vielä tämä jossain vaiheessa onnistuu. Bea peukut pystyssä todella, että sun kohdallasi sitten odotuksen odotus päättyisi.:love: Huomisen testaustasi odotellessa! @Piusy ja @Äitirouva M samassa jamassa suunnilleen, saisittepa plussat!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
@Bea.S mie ajattelin vasta perjantaina tehä. Mies niin järkky skeptikko että ei tykkää yhtään kun höyryyn, mutta toivoa on nii kauan kun en vuoda!

Tänään oikeesti paha makean himo suklaata menny puoli levyä hajut tulee vahvana - puoli unessa haistoin tupakan ukosta kun parin metrin päässä ohi käveli! Vieressä syövän ruisleipä tuoksui mahtavalle.

Tilasin sitten erittäin herkkiä ja herkkiä raskaustestejä
 
Viimeksi muokattu:
@Hannah4 Voi kurjuuksien kurjuus. Me on aloitettu yrittäminen kuukautta myöhemmin, kuin te. Voin samaistua tuohon alkukierron oloon kyllä. Keräile voimia rauhassa <3 Kyllä todennäköisyydet on sun puolella, se vauva antaa nyt vaan odotuttaa itseään hetken kauemmin.

@Piusy Noi sun oireet vaikuttaa kyllä lupaavilta <3 Voihan se olla, että hedelmöittyminen on tapahtunut vähän myöhemmin ja siksi ei nyt vielä näy. Mä pidän täällä peukkuja!

@Bea.S Noi repäisykivut on kyllä niin hieno homma! Mää täällä toivon, että olis merkki siitä itestään :)

@Äitirouva M Mulla on ollut noita samoja oloja, että oon sitten ainakin jotenkin tosissani sairas, jos menkat alkaa ja kyse ei ole raskaudesta. Se on niin ihmeellistä, miten niitä oireita ei ole ehkäistäessä ja sitten ne pukkaa päälle, kun yrittää vauvaa. Mutta mä haluan uskoa, että sulla olis nyt plussan vuoro!

@eevas Ompas pitkä kierto ollut! Toivotaan, että tää nyt päättyy plussaan kuitenkin! Voihan se olla, että ovis on sattunut tulemaan juurikin sopivasti :)

Täällä on taas tää loppukierron positiivisuus valloillaan. Yk10 pärähtää kuitenkin viikonloppuna aivan varmasti käyntiin, sillä samat on oireet kuin joka ainoassa kierrossa ennen tätä. Tosin siihen marketin (olikohan rfsu? Vai mikä se toinen on?) testiin sain dpo 9 hailakan harmaan viivan testiajan jo umpeen mentyä, eli selkeä viivanpaikka. Nyt ei oo testejä enempää ja yövuorot meneillään, niin ei pääse ostamaankaan. Taas olen ajoittain aivan varma raskautumisesta ja sitten taas toisessa hetkessä muistan, että nää samat repäisykivut ja ällötykset on aina ennen menkkoja. No mutta mukavampaa vaihetta aina tämä loppukierto, kun kaikki on tavallaan mahdollista, vaikka todennäköisyydet puhuu kyllä jo mua vastaan. Oon jo 36 ja luin just jostain, että 35-vuotiaalla on 75% munasoluista viallisia. Ei pitäis liikaa lukea.

Vaihteleeko muilla mieli mahdollisen raskauden suhteen? Mulla aina välillä sellainen olo, että paskat mä mitään raskautta edes haluan, vaikka haluanhan minä. Mitä lienee defenssejä. Ahdistusta ne ajatukset kuitenkin tuo esiin, vihaan ylipäätään muutoksia. Sitten jos raskaaksi asti pääsen ja saankin keskenmenon, niin ruoskin näistä ajatuksista itseäni takuuvarmasti. Ei oo helppoo olla nainen. Tai minä. :D
 
Luin eilen hcg taulukkoo ja testi oli kuitenki herkkyydeltään 25 mIU/ml joten hyvinki mahollista ettei siitä näy vielä :D mutta laskeskelin että jos se ois vaikka ollukki se alin kolme niin perjantaihi mennessä kyllä pitäs jo näkyä :D

Muoks nyt aamulla vessassa käynnin yhteydessä pyyhkiessä oikein kirkasta verta tosi vähän, nyt on varuilta tamppoono mutta toivotaan ettei olisi mitää. Jo kerkesin lueskella aiheesta ja voi olla jopa harmiton..seuraillaan

Muoks muoks olin "paikantanu" vuodon väärin eikä tulekkaan sieltä mistä pelkäsin :) onnellinen!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
@höhhöö älä puhu tuollaisia! Mullakin ikää 36. Ympärillä paljon samanikäisiä jotka raskaana ja kaikilla tärpännyt heti, luonnollisesti... Yksi valitteli, että kesti kauan, huimat 3 yrityskiertoa. Että näin ajateltuna tuo 75% ei pidä paikkaansa.

Minä yritän ottaa rennosti. Meillä vaan mies on niin täpinöissään uudesta vauvasta. Viimeksi kaksi vuotta sitten asetin henkilökohtaiseksi tavoitteeksi, että tulisin raskaaksi ennen kuin täytän 35 elokuussa. Nyt tavoitteeni on ennen kuin 37 tulee täyteen.
 
@höhhöö kiitos kannustuksesta ja ymmärryksestä! Tänään jo sieltä syvimmistä :poop::sta noustu, eiköhän sitä taas jaksa päivien edetessä suunnata katseen tulevaan. Mut kyllä nuo sun fiilikset kuulostaa tosi tutuilta! Siis meillä alunperin mies oli se, joka toivoi vauvaa (ekaa kertaa näin päin!). Mä en halunnut aluksi ja meni kauan, että alkoikin tuntua siltä, et yritetään. Nyt tää on yhtä vuoristorataa. Haluan ihan hirveän kovasti vielä pikkuisen, mutta välillä iskee päälle ikäviä tunteita (varmaan jotain puolustusmekanismeja kuten sanoit). Ei meidän autoonkaan mahdu, lapset alkaa olla jo isompia, se pieni olis yksin, alkaa olla helpompaa, sit ei voi tehdä sitä ja tätä, meillä on kolme tervettä lasta, mitä jos ei neljättä saadakaan tai on vaikeasti sairas, miten vaikuttaa kaikkiin.. Siis koskaan ennen ei ole ollut tällaista, lapsi on toivottu, sillä selvä. Mut nyt on välillä kauhean analyyttistä ja syvällistä pohdintaa. Tekee hulluksi. Jos vaan tulisin raskaaksi niin se siitä, turha olisi enää pohtia. :ROFLMAO: Ja välillä hylkään koko ajatuksen. Näin on ihan hyvä. Meillä on hyvä olla. Mut sitten se ajatus vielä yhdestä lapsesta ei jätä rauhaan.

@Piusy toivottavasti ei ala menkat!(y)
 
Mun menkat on ollu tosi oudot ja välillä loppuvat ja sit taas alkaa vuotaa, toissapäivänä illalla luulin et loppuivat. No yöllä sit heräsin vessaan ja vuoto alkoi, sit se loppui eilen puolenpäivän aikaan ja mitään ei tullut. No tänään aamusta heräsin vessaan ja vessaan kävellessä alkoi valua pitkin reisiä taas verta.. nyt ois Kp4 menossa, tein eilen illalla pc raskaustestin ja siihen tuli todella todella haalean haalee haamu minkä ehkä just erotti omin silmin mutta kuvan otin ja pistin toisaalle muille arvioitavaksi ja moni sano näkevänsä värillisen viivan. Tein aamu pissasta tänään uuden ja siihen ei tullut mitään, sit hetki sitten tein ovistestin joka on lähes o+ :LOL:(n)

Kokoajan on tuolla nivusissa tai munasarjoissa enivei, kipua.
 
@Hannah4 Kyllä se plussa vielä tulee! Tsemppiä uuteen kiertoon!

@kookospieni häiden suunnittelu vie mukavasti ajatuksia muualle ja ehkä sieltä tärppää! Onnea tulevien häiden vuoksi!

@Piusy äähh, oot pitänyt mua jännityksessä kauan :D Toivottavasti ei ole menkat vaan ihan jotain muuta.. pientä vuotoa voi tulla vaikka olisi raskaana. Muistan valtavat menkkajomotukset esikoista odottaessani vaikka plussa oli jo tullut. Olin ihan varma että se oli siinä vaan eipä ollutkaan :)

Meillä ei mitään uutta.. en ole jaksanut tikuttaa ovista kun meidän mahdollinen inseminaatio ei toteudu pääsiäisen vuoksi. Toisaalta ihan hyvä kun on saanut vaan olla rennosti :D Nyt olisi kp12 eli ovis on noin 4 päivän sisään :)
 
@ikkuspikkus tosiaan kakkosen puolella pieni ihorikko joka vuotanu sen paperiin :D

nyt annoin luvan itselleni jos testit tulee postissa jo keskiviikkona niin torstaina saa testailla erittäin herkällä. Paineen tuntua, pluplutusta ja vähän jomoiluu tuntuu, ei oo ollenkaan nälkä ja pitäs pakottaa ihtesä syömään ennen iltavuoroo. Nyt jos ois raskaana niin mulla ois tuossa "yheksännellä viikolla" kolme yövuoroo putkeen niin toivottavasti ne pystys tehä. Voiha se olla että kroppa ei siedä aineenvaihdunnan mylläystä.
 
Ja minähän en toukkaani toukaksi kutsuisi raskausaikana ja nyt kuumeisesti miettiny mikäs se sit olisi. Maaliskuinen maanantai saanut alkunsa niin ihana ois joku "maa-" alkuinen kutsuma. Nimet jo etukäteen mietitty jos tärppää ja jos näyttäs sopivan lapselle :D
 
@Alinah92 oisko se sitten hedelmöittynyt mutta ei kiinnittynyt? :( Mulla kävi niin kaksi kiertoa taakse päin, menkat oli kyllä useamman päivän myöhässä ja ajattelin että siitä se raskaus taas lähtisi.. Mutta jos vuoto on niukkaa niin tuskin keskenmeno?

Mä piinailen täällä edelleen. Ei mulla tällaisia oireita ole tavallisista kierroista. :O Olin menossa ostamaan testiä kunnes tuttu pölähti apteekkiin, oli pakko tyytyä kurkkupastilleihin. Täällä reissussa ei ihan joka päivä pääse kaupoille. Argh.

Onko muut seurannut sykkeitä ovujen jälkeen? Mulla ollu nyt 90, jopa yli. Se meinaan kohoaa jos on raskautunut. Siihen kun liittää hengästymisen niin olen jo niin vainoharhaisuuden rajamailla..
 
Ohhoh @Alinah92 mä en ovistestiä ole ikinä itse tehnyt, mutta musta kyllä kannattas käydä hakeen ihan raskaustesti, kun selkeestihän tos on viivaa :love:

@Piusy vieläkö aiot malttaa oottaa torstaihin:D Plussaa tikkuun!(y)

@Bea.S pahoittelut negasta:(

Täällä alkoi tjot3 kp1. Kierto oli 31 päivää! (vrt 1. kierto 73 päivää) Olen niin onnellinen, jospa oikeesti ois tasoittumassa jo nyt.(y) Kohtuu kovat alavatsakivut oli 12 päivää sitten, oiskohan ne olleet niitä kuuluisia oviskipuja.. :D
 
Ohhoh @Alinah92 mä en ovistestiä ole ikinä itse tehnyt, mutta musta kyllä kannattas käydä hakeen ihan raskaustesti, kun selkeestihän tos on viivaa :love:

@Piusy vieläkö aiot malttaa oottaa torstaihin:D Plussaa tikkuun!(y)

@Bea.S pahoittelut negasta:(

Täällä alkoi tjot3 kp1. Kierto oli 31 päivää! (vrt 1. kierto 73 päivää) Olen niin onnellinen, jospa oikeesti ois tasoittumassa jo nyt.(y) Kohtuu kovat alavatsakivut oli 12 päivää sitten, oiskohan ne olleet niitä kuuluisia oviskipuja.. :D
Tehty on pc ja negaa näyttäny että en tiedä mikä hormoonihäiriö mulla on.
 
@Alinah92 oon aiemmin lueskellut,etta ovistikut voi nayttaa viivaa myos kierron loppupuolella tms elikka olisko siita kyse? Tietty jos kuukautisia ei kuulu niin uutta raskaustestia tekemaan. Tsemppia!
Minä myös, mutta mulla alkoi kp25 menkkavuoto? Mitkä oli tosi oudot kun se oli tosi vähäistä vuotoa, välillä loppui melkein vuorokaudeksi ja sit saattoi taas valua jotain. Että joku vuotohäiriökö sitten..
Gynen mukaan piti olla ovulaatio viime viikonloppuna mutta alkoikin ne oudot vuodot..? Eilen sit tein aamusta tuon ovistestin kun viime viikon perjantaista asti jomotellut ja vihlonut tai vastaavaa alamahaa mutta kai nää sit johtuu vaan näistä ihmeelisistä menkoista..

Eilen taas ei tullu yhtään mitään verta ja yöllä olikin sit taas tullut. Toissapäivänä sama juttu.

Noh, toivotaan että tää mun kroppa alkais toimii niinku pitäisi ja pian tärppäisi.

plussa tuulia tänne kaikille.
 
On meitä täällä moneksi voimia kaikille!

Tulin aamuvuorosta ja valitin väsymystä. Ukko sano menehän nukkumaan , *taputti vatsaa* menkäähän nukkumaan ! Kysyin että alkaako tuntua siltä, vastas että aikalailla..
Paino noussu 1,4kg voi johtua tästä hirvees suklaan syönnistä! Nyt 4 päivää myöhässä ollaan :D
 

Yhteistyössä