Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille :love: ja paljon temppiä piinailijoille, pidän sormet ristissä teille (y):rolleyes:

Puhuitte kuukupista, miten mulle ei oo oikein ikinä auennu sen käyttö, en ymmärrä koko systeemiä :ROFLMAO:

ON: Tänään on aika yksityiselle tutkimuksiin. Jännitän kovasti sanotaanko sieläkin ettei munasarjat hyvältä näytä, mikä on kystan/ndometriooman tilanne, en ovuloi ja kohdun limakalvo liian ohut vai olisikohan joku muuttunut tai tällä gynellä eri mielipide, toivon niin kovasti hyviä uutisia, pelkään " et voi saada lapsia" tuomiota.. :unsure: Kp 8 ja tänään ovistesti näyttää tältä : http://aijaa.com/DXMkSR


Näkyyköhän tuo kuva? No mutta aika tumma viiva mielesäni jo, eli ainakin keltarauhashormonia erittyy?

mukavaa päivää kaikille :love:
 
niin ja tässä kierrossa ollut käytössä itselle: gelee royale, foolihappo, sinkki, magnesium, greippimehu, multivita ja vielä lisänä E-vitamiinia .
vähän oli jo eilen limoja ovista enteillen ( vaikka enhän minä muka ovuloi ollenkaan :sneaky:) ja ne käytettiin kyllä hyödyksi.
miehen olen laittanut syömään multivitaa, sinkkiä, magnesiumia ja foolihappoa :LOL:
 
Nyt nään minäkin @Mutzilla, onnea! :love:

Toivottavasti @mmmarie saat hyviä uutisia :) ja kannattaa tutustua kuukuppiin ehdottomasti! ;)(y)

Ei alkanu menkat yöllä. Jospa huomen aamulla testailis :X3:

toivotaan ettei ne menkat alakkaan ja aamulla sun testissä on plussa :love::rolleyes:

joo kunpa tulis hyviä uutisia! myöhemmin selviää, jännitin jo eilen kovasti, mieheltä kysyin eikö sitä jännitä totes vaa rauhalliseen tapaansa että eipä se niitä tän päivän tuloksia muuta vaikka kuinka stressaisi etukäteen :LOL:
 
Näkyy viivaa, onnea @Mutzilla :love:
Tsemppiä @mmmarie tälle päivälle! Sullakin on jo aika hyvin väriä testissä :)
Ja toivotaan et menkat ei alkais @Mijau !

Oon täällä ihmetelly et näinkö olikin ovuloimaton kierto, ihan vähä vaan ollut ovismaisia kipuja ja limoja verrattuna normikiertoihin. Vaikka oli greippimehukin käytössä, senhän pitäis just vaikuttaa päinvastoin! Ellei se sitten pidennä kiertoa, en tiedä. Piinailemaan en nyt lähe kun ei oo varmuutta onko ovulaatio tapahtunut vai ei.. Joten reilu viikko odoteltavaa oletettuun menkkojen alkamispäivään, nyt kp17.
 
Näkyy viivaa, onnea @Mutzilla :love:
Tsemppiä @mmmarie tälle päivälle! Sullakin on jo aika hyvin väriä testissä :)
Ja toivotaan et menkat ei alkais @Mijau !

Oon täällä ihmetelly et näinkö olikin ovuloimaton kierto, ihan vähä vaan ollut ovismaisia kipuja ja limoja verrattuna normikiertoihin. Vaikka oli greippimehukin käytössä, senhän pitäis just vaikuttaa päinvastoin! Ellei se sitten pidennä kiertoa, en tiedä. Piinailemaan en nyt lähe kun ei oo varmuutta onko ovulaatio tapahtunut vai ei.. Joten reilu viikko odoteltavaa oletettuun menkkojen alkamispäivään, nyt kp17.

Kiitos :)
Kuinka pitkä kierto sulla olikaan? olisko mahdollista että olisi vasta tulossa ovis? ja tikuttelitko tässä kierrossa? voihan olla että vaan normaalia oireettomampi ovis :)
 
Kiitos :)
Kuinka pitkä kierto sulla olikaan? olisko mahdollista että olisi vasta tulossa ovis? ja tikuttelitko tässä kierrossa? voihan olla että vaan normaalia oireettomampi ovis :)
Nyt on viime aikoina ollut sen 26-28päivää, useimmiten 26 tai 27. Mulla tulee ovulaatio aika myöhään kierron pituuteen nähden mitä oon aiemmin tikutellut niin toivottavasti olis ollut nyt. Nyt on kyllä taas ihan pieniä kiputuntemuksia, et jospa se oliskin vaan vähän oireettomampi tällä kertaa :) mieluummin niin päin. Mutta on tällä samanlaisella kierrolla kerran jo raskauduttu niin en oo osannu olla huolissaan tosta luteaalivaiheen lyhyydestä.
 
Nyt on viime aikoina ollut sen 26-28päivää, useimmiten 26 tai 27. Mulla tulee ovulaatio aika myöhään kierron pituuteen nähden mitä oon aiemmin tikutellut niin toivottavasti olis ollut nyt. Nyt on kyllä taas ihan pieniä kiputuntemuksia, et jospa se oliskin vaan vähän oireettomampi tällä kertaa :) mieluummin niin päin. Mutta on tällä samanlaisella kierrolla kerran jo raskauduttu niin en oo osannu olla huolissaan tosta luteaalivaiheen lyhyydestä.
toivotaan että on vaan oireettomampi ja tästä kierrosta tulis plussa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
Moikka, en oo aikoihin kirjoitellut, ei olla siis päästy vielä yhtään kuukautta yrittämäänkään. Eka kk meni liian myöhäksi kun mulla oli ab kuuri ja siinä oli "karanteeni" joten ovis ehti mennä kirkkaasti ohi. Vaikka raskausoireita kovasti kuvittelinkin, no kipujen vuoksi, jotka olikin jäämiä vti:sta menin käymään yksityisellä, kun kuvittelin jotain pahempaa olevan. Siitäpä alkoi tämän syksyn kierre, jonka johdosta oon itkeny eniten koko ikäni aikana. Mullahan on endometrioosi, joka nyt ei oo miun elämään vaikuttanut luullakseni. Nyt se on kuitenkin jossain välissä tehnyt vasempaan munasarjaan suklaakystan, jonka johdosta kesällä gyne sanoi, etten voi tulla raskaaksi lainkaan ja määräsi jokatapauksessa laparoskopiaan ja munatorvien huuhteluun, tuota lähetettä ei koskaan tullut ja asia tuli esille nyt syksyn gynellä, joka papereihin olikin laittanut jotain viitteitä pahanlaatuisesta. Tässä olen juossut verikokeissa, ultrissa, sairaalalla ja nyt viimeinen verikoe otettiin tällä viikolla, joten jos sen arvo on matala, ei vielä leikatakkaan. Mulle oli siis leikkausaika jo varattu ja kaikki, nyt siihen varten oli sitten leikkaavan lääkärin tarkistus, johon menin aikalailla poissatolaltani itkien. Sehän tehtiin siis vauvaosastolla, (juuri synnyttäneiden osastolla) kaiken lisäksi yllätyin omaa reaktiotanikin, kun näin vauvoja ja itsekin luulin olevan siellä osastolla ihan muissa merkeissä enkä näin. Edellisen kerran olin siellä esikoisen synnyttyä, joten olo oli tosi herkkä. Leikkaava lääkäri kuitenkin konsultoi vielä toista lääkäriä, lapsettomuuslääkäriä ja päätyivät siihen, että ei leikatakkaan. Sanoi että ei tämä ole pahanlaatuinen, tosin yksi toineniin gyne jo sairaalalla sanoi samaa (tosin se yksi verikoe vielä varmistaa, jonka tulos on vasta ensi viikolla). Joka tapauksessa, en tiedä mitä ajatella, tällä hetkellä oleva tieto että voisinkin raskautua, tosin se kystan ja endon takia on vaikeampaa, saamme yrittää huhtikuulle ja jos mitään ei ole kuulunut, kysta poistetaan sitten. Olen aika rikki, hyviä ja huonoja uutisia, enkä tosiaan jaksa uskoa, että (ihme)raskautuminen tässä nyt tapahtuisi. Tietojen kanssa on nyt palloteltu edestakaisin, välillä pudottu kovaa ja nyt on pieni toivonkipinä, todella pieni, joka ei toisaalta tunnu siltä. Ajattelin, että lääkäri näki minun olevan niin poissatolaltani että ei siksi leikkaukseen, vaan annetaan tilanteen rauhoittua ensin. Huhtikuisen kontrollin jälkeen sitten varataan se leikkausaika josta toipuessa taitaa mennä niin, että jää tämä lapsiasia varmaan minun kohdalta tuohon yhteen rakastakin rakkaampaan. Täytän syksyllä 36 ja mieskin sitten 40, joten en enää ensi syksylle halua/jaksa jättää yrityksen aloitusta. Ja nyt tämä huhtikuulle asti oleva (nyt toivottomalta tuntuva) luvallinen yritys tuntuu katkeralta, henkisesti kivuliaalta ja väkinäiseltä. Ehkä tämä kaikki on vain osoitusta, että meidän aika on keskittyä muuhun kuin vielä yhteen lapsukaiseen. Hengailen täällä taustalla kuitenkin ja toivon jokaikisille rakkautta, plussaa, onnea ja tarrasukkasia.
 
Onnea Rosmariini ja Jshanti plussista, kovasti toivon että pienet pysyy matkassa! Myös Mutzillalle varovaisesti jo onnittelut ja vahvenevia viivoja!
mmmarie tsemppiä gynelle (vai joko kävit?), toivottavasti saat/sait parempia uutisia kuin viimeksi.

Alkukiertoa mennään täällä vasta, vielä ei näy valkovuotoa, joten odotellaan vielä tovi ovista, luulen että osuu kp14-17 väliin, nyt kp9. Mielellään aloittelisin kyllä tallettelut hyvissä ajoin, vaan saapa nähdä millä tuulella mies on. Hän on monesti arkisin pitkän työpäivän ja harrastuksen jälkeen sen verran väsynyt, ettei sänkyjumppa enää sitten innosta ja se sitten minua välillä turhauttaa... Mutta näillä mennään ja toivotaan parasta (y)

Muoks. Voi FreeZone81, melko sanaton olo jäi sun kirjoituksesta. Jaksamista ja paljon voimia ristiriitaiseen tilanteeseen!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, en oo aikoihin kirjoitellut, ei olla siis päästy vielä yhtään kuukautta yrittämäänkään. Eka kk meni liian myöhäksi kun mulla oli ab kuuri ja siinä oli "karanteeni" joten ovis ehti mennä kirkkaasti ohi. Vaikka raskausoireita kovasti kuvittelinkin, no kipujen vuoksi, jotka olikin jäämiä vti:sta menin käymään yksityisellä, kun kuvittelin jotain pahempaa olevan. Siitäpä alkoi tämän syksyn kierre, jonka johdosta oon itkeny eniten koko ikäni aikana. Mullahan on endometrioosi, joka nyt ei oo miun elämään vaikuttanut luullakseni. Nyt se on kuitenkin jossain välissä tehnyt vasempaan munasarjaan suklaakystan, jonka johdosta kesällä gyne sanoi, etten voi tulla raskaaksi lainkaan ja määräsi jokatapauksessa laparoskopiaan ja munatorvien huuhteluun, tuota lähetettä ei koskaan tullut ja asia tuli esille nyt syksyn gynellä, joka papereihin olikin laittanut jotain viitteitä pahanlaatuisesta. Tässä olen juossut verikokeissa, ultrissa, sairaalalla ja nyt viimeinen verikoe otettiin tällä viikolla, joten jos sen arvo on matala, ei vielä leikatakkaan. Mulle oli siis leikkausaika jo varattu ja kaikki, nyt siihen varten oli sitten leikkaavan lääkärin tarkistus, johon menin aikalailla poissatolaltani itkien. Sehän tehtiin siis vauvaosastolla, (juuri synnyttäneiden osastolla) kaiken lisäksi yllätyin omaa reaktiotanikin, kun näin vauvoja ja itsekin luulin olevan siellä osastolla ihan muissa merkeissä enkä näin. Edellisen kerran olin siellä esikoisen synnyttyä, joten olo oli tosi herkkä. Leikkaava lääkäri kuitenkin konsultoi vielä toista lääkäriä, lapsettomuuslääkäriä ja päätyivät siihen, että ei leikatakkaan. Sanoi että ei tämä ole pahanlaatuinen, tosin yksi toineniin gyne jo sairaalalla sanoi samaa (tosin se yksi verikoe vielä varmistaa, jonka tulos on vasta ensi viikolla). Joka tapauksessa, en tiedä mitä ajatella, tällä hetkellä oleva tieto että voisinkin raskautua, tosin se kystan ja endon takia on vaikeampaa, saamme yrittää huhtikuulle ja jos mitään ei ole kuulunut, kysta poistetaan sitten. Olen aika rikki, hyviä ja huonoja uutisia, enkä tosiaan jaksa uskoa, että (ihme)raskautuminen tässä nyt tapahtuisi. Tietojen kanssa on nyt palloteltu edestakaisin, välillä pudottu kovaa ja nyt on pieni toivonkipinä, todella pieni, joka ei toisaalta tunnu siltä. Ajattelin, että lääkäri näki minun olevan niin poissatolaltani että ei siksi leikkaukseen, vaan annetaan tilanteen rauhoittua ensin. Huhtikuisen kontrollin jälkeen sitten varataan se leikkausaika josta toipuessa taitaa mennä niin, että jää tämä lapsiasia varmaan minun kohdalta tuohon yhteen rakastakin rakkaampaan. Täytän syksyllä 36 ja mieskin sitten 40, joten en enää ensi syksylle halua/jaksa jättää yrityksen aloitusta. Ja nyt tämä huhtikuulle asti oleva (nyt toivottomalta tuntuva) luvallinen yritys tuntuu katkeralta, henkisesti kivuliaalta ja väkinäiseltä. Ehkä tämä kaikki on vain osoitusta, että meidän aika on keskittyä muuhun kuin vielä yhteen lapsukaiseen. Hengailen täällä taustalla kuitenkin ja toivon jokaikisille rakkautta, plussaa, onnea ja tarrasukkasia.


moikka, minkä kokoinen sun kysta on? Onko sun endoa koskaan diagnosoitu/siivottu laparoskopiassa? jos ei niin miksi ihmeessä sulle ei tehdä skopiaa kun sitten selviäisi kuinka paha on endon tilanne ja siivouksen jälkeen paremmat mahdollisuuudet raskautua. toivottavasti saat asianmukaista hoitoa :)
 
Onnea Rosmariini ja Jshanti plussista, kovasti toivon että pienet pysyy matkassa! Myös Mutzillalle varovaisesti jo onnittelut ja vahvenevia viivoja!
mmmarie tsemppiä gynelle (vai joko kävit?), toivottavasti saat/sait parempia uutisia kuin viimeksi.

Alkukiertoa mennään täällä vasta, vielä ei näy valkovuotoa, joten odotellaan vielä tovi ovista, luulen että osuu kp14-17 väliin, nyt kp9. Mielellään aloittelisin kyllä tallettelut hyvissä ajoin, vaan saapa nähdä millä tuulella mies on. Hän on monesti arkisin pitkän työpäivän ja harrastuksen jälkeen sen verran väsynyt, ettei sänkyjumppa enää sitten innosta ja se sitten minua välillä turhauttaa... Mutta näillä mennään ja toivotaan parasta (y)

Kiitos :) muutaman tunnin päästä aika eli vielä jännäilyä :D

meillä miehen kanssa tuota samaa, se kun tekee fyysistä työtä nii välillä vaan voimat loppu.. toivotaan että se sunkin mies oviksen aikana piristyy viimeistään (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
Mmmarie : mun skopiassa jouduttaisiin poistamaan aika paljon tervettä munasarjaa, joten halutaan varmistua, että en tosiaan raskaannu näillä eväillä, ennen kuin heikennetään mahdollisuuksia entisestään. Endo tuli esille vasta nyt kesällä ja kun esikoinen sai ekasta kierrosta alkunsa, niin eipä asia ole tullut ilmi. + söin esikoista ennen e-pillereitä n. 10 vuotta, mikä minun tilanteessani kuulemma pelasti paljon, kun endo on pysynyt kurissa niiden ansiosta.

Ja kiitos Minzku90, jaksamista voimia on tarvittu ja tarvitaan
 
Kovasti tsemppiä Freezone81! Ja ethän nyt kuitenkaan vielä niin vanha ole, toivottavasti onni kääntyy :)

Mutzillalle onnea, ihanaa kun välillä tulee iloisiakin uutisia!

Minäkin olen täällä kovin tyytyväisenä tilanteeseen, tänään kp2, ja onko tämä nyt sitten yk0 vai yk-1, kun tämän kierron lopussa lähtee kierukka, ja seuraavasta kierrosta sitten vihdoin alkaa yritys :) Ajattelin pistää tikut jo tilaukseen, niin on sitten ovis varmistettavissa, vaikka aika jämpti kierto 27 päivää näyttääkin olevan. Olikos listalla muita nyt aloittelevia?
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
@Mutzilla onnea :)

@mmmarie tsemppiä tutkimuksiin!

Mulla on tänään kyllä selvemmät ovisoireet kuin koskaan! Kipuakin vaikkei yleensä juuri oo. Voikohan se km vaikuttaa tähän? No joka tapauksessa niin talletuksia tehty vaan la myöhään et vähän huonot mahikset varmaan raskautua :(. Tänään ehkä jo myöhäistä? Eikä oikein kyl huvittaisi ku niin kipeä. Äääh, no katotaan. Mä en tikuttele ovista koska se sit stressaa mua, navigoin vaan oireiden perusteella ja aika epämääräistä se tietty on kun jo yli viikon joka päivä ajatellut et nyt se on ovispäivä....
 
Moikka, en oo aikoihin kirjoitellut, ei olla siis päästy vielä yhtään kuukautta yrittämäänkään. Eka kk meni liian myöhäksi kun mulla oli ab kuuri ja siinä oli "karanteeni" joten ovis ehti mennä kirkkaasti ohi. Vaikka raskausoireita kovasti kuvittelinkin, no kipujen vuoksi, jotka olikin jäämiä vti:sta menin käymään yksityisellä, kun kuvittelin jotain pahempaa olevan. Siitäpä alkoi tämän syksyn kierre, jonka johdosta oon itkeny eniten koko ikäni aikana. Mullahan on endometrioosi, joka nyt ei oo miun elämään vaikuttanut luullakseni. Nyt se on kuitenkin jossain välissä tehnyt vasempaan munasarjaan suklaakystan, jonka johdosta kesällä gyne sanoi, etten voi tulla raskaaksi lainkaan ja määräsi jokatapauksessa laparoskopiaan ja munatorvien huuhteluun, tuota lähetettä ei koskaan tullut ja asia tuli esille nyt syksyn gynellä, joka papereihin olikin laittanut jotain viitteitä pahanlaatuisesta. Tässä olen juossut verikokeissa, ultrissa, sairaalalla ja nyt viimeinen verikoe otettiin tällä viikolla, joten jos sen arvo on matala, ei vielä leikatakkaan. Mulle oli siis leikkausaika jo varattu ja kaikki, nyt siihen varten oli sitten leikkaavan lääkärin tarkistus, johon menin aikalailla poissatolaltani itkien. Sehän tehtiin siis vauvaosastolla, (juuri synnyttäneiden osastolla) kaiken lisäksi yllätyin omaa reaktiotanikin, kun näin vauvoja ja itsekin luulin olevan siellä osastolla ihan muissa merkeissä enkä näin. Edellisen kerran olin siellä esikoisen synnyttyä, joten olo oli tosi herkkä. Leikkaava lääkäri kuitenkin konsultoi vielä toista lääkäriä, lapsettomuuslääkäriä ja päätyivät siihen, että ei leikatakkaan. Sanoi että ei tämä ole pahanlaatuinen, tosin yksi toineniin gyne jo sairaalalla sanoi samaa (tosin se yksi verikoe vielä varmistaa, jonka tulos on vasta ensi viikolla). Joka tapauksessa, en tiedä mitä ajatella, tällä hetkellä oleva tieto että voisinkin raskautua, tosin se kystan ja endon takia on vaikeampaa, saamme yrittää huhtikuulle ja jos mitään ei ole kuulunut, kysta poistetaan sitten. Olen aika rikki, hyviä ja huonoja uutisia, enkä tosiaan jaksa uskoa, että (ihme)raskautuminen tässä nyt tapahtuisi. Tietojen kanssa on nyt palloteltu edestakaisin, välillä pudottu kovaa ja nyt on pieni toivonkipinä, todella pieni, joka ei toisaalta tunnu siltä. Ajattelin, että lääkäri näki minun olevan niin poissatolaltani että ei siksi leikkaukseen, vaan annetaan tilanteen rauhoittua ensin. Huhtikuisen kontrollin jälkeen sitten varataan se leikkausaika josta toipuessa taitaa mennä niin, että jää tämä lapsiasia varmaan minun kohdalta tuohon yhteen rakastakin rakkaampaan. Täytän syksyllä 36 ja mieskin sitten 40, joten en enää ensi syksylle halua/jaksa jättää yrityksen aloitusta. Ja nyt tämä huhtikuulle asti oleva (nyt toivottomalta tuntuva) luvallinen yritys tuntuu katkeralta, henkisesti kivuliaalta ja väkinäiseltä. Ehkä tämä kaikki on vain osoitusta, että meidän aika on keskittyä muuhun kuin vielä yhteen lapsukaiseen. Hengailen täällä taustalla kuitenkin ja toivon jokaikisille rakkautta, plussaa, onnea ja tarrasukkasia.
Voi, olen pahoillani puolestasi :(. Ei pysty kuvittelemaankaan kun en ole tuollaista kokenut. Kovasti voimia <3
 
@FreeZone81 Kyllä on suurta murhetta ollut! :( Ihan sanaton, mutta jakamista kuitenkin toivotan.

Täällä oli ovis ma-ti akselilla ja se hyödynnettiin viikonloppuna ja maanantaina. (y) Jotenkin vaan tuntuu kurjalta, kun näinhän se on mennyt monena muunakin kuukautena; ovikset bongataan, yritetään hyödyntää parhaat päivät, mutta silti ne kuukautiset aina vaan alkaa kerta toisensa jälkeen.. (n) olo vaihtelee toiveikkaasta tympiintymiseen... Ei vaan jaksaisi kasata itteensä koko ajan. Kuten huomaa, nyt on se tympiintymisen vuoro :geek:

kierron pituus 28-30 | 1.lapsi | ya 2/16
 
Viimeksi muokattu:
Taas pitkästä aikaa. Työt häiritsee tänne eksymisitä ja samoin tän pikkukakkosen yritystä :( nytkin tuli ovistestiin viiva la, sitten lähdettiin yökylään jossa pupuilu ei onnistu ja sitten alkoi yövuorot. Tänään kp 19/26-28 ja vissiin sitten dpo 5?. Jotenkin turhautunut olo :( tammikuussa ajateltiin hakeutua lääkäriin jos ei nappaa, vuoden verran on kuitenkin ollut vapaus tulla eikä merkkiäkään siihen suuntaan.

Joku kyseli liikunnasta... Noh... En liiku juuri lainkaan vaikka tiedän, että pitäisi. Kevääseen asti liikun ja painoakin olin kivasti saanut alas, mutta flunssakausi lannisti. Josko sitä sais itseään niskasta kiinni.

Kaikille plussanneille tarrasukkia!
 
@FreeZone81 aa okei:( tää endo on kyllä inhottava kun tuhoo paikkoja. todella ikävää et oot joutunu kokemaan noin ikäviä juttuja, paljon tsemppiä jatkoon ja paljon plussatuulia teille:love:

@Tiituu kiitos:) heiluttelitteko peittoja vielä eilen? voihan se tuntemuksista huolimatta olla niin että ehtisi vielä :)

ON: onneksi menin tuonne gynelle eilen!:) molemmissa munasarjoissa oli paljon ja erivaiheessa olevia follikkeleita ja pääfollikkeli oli jo hyvän kokoinen, gyne laski koosta että varmaan joskus noin 5 päivän päästä ovuloisin. Kaikki näytti muutenkin ihan normaalilta. kohdun limakalvo oli 4mm ja kysyin sitten siitä kun aiempi lääkäri sanoi viimekierrossa kp 23 että aivan toivottoman ohut limakalvo kun oli silloin 9,5mm , että onko tosiaan ihan toivotonta jos ei siitä enempää paksuunnu. Eilinen gyne sanoi että ei todellakaan, 9,5mm noilla kp on ihan riittävä. kylläpä tuli helpottunut olo :LOL: tässä kierrossa kp 23 katsotaan vielä prog verestä että se ovulaatio on sitten varmasti tapahtunut. ja se mun kysta oli enää reilu sentin kokoinen, se oli vaan tavallinen verikysta eikä endometriooma :)
 
niin joo ja alipainosta tuli sanomista, en tiennyt olevani kuitenkaan alipainoinen vaikka toki hoikka olenkin.. syön koko ajan ja en todellakaan mitään dietti ruokaa, en vaan saa painoa nousemaan (n) hemoglobiini ja muut veriarvot oli kuitenkin hyvät. multa tippui tosiaan varmaan joku 8kg vuodenvaihteessa kun alkoi pahimmat endo oireilut eikä sitä painoa vaan millään saa takaisin
 
Mä oonki ollut tässä keuhkokuumeessa ja päästiin ihan osastolle asti lepäilemään. Nyt jo kotona ja ensiviikolla taas töihin. Taisi meillä mennä ovulaatiot ohi suun, eikä talletuksiakaan päästy oikeen tekemään :(

Liikunta asiaan; Kuten jo joku hetki sitten sanoin niin meillä tosiaan niitä omia hevosia on pihassa. Tulee ratsastettua vähintään 5krt/vko. Hieman kauhulla odotan niitä aikoja, kun selkään ei enää uskalla kiivetä. Varsinkin tuo meidän 5-vuotias tamma on sellanen tapaus, että ei tohdi olla hetkeäkään omissa ajatuksissa. Mitenhän näiden heposien liikutuksen kanssa käy. En ole edes uskaltanut tutkia asiaa, milloin ei ole enää sopivaa ratsastaa, harrastus on minulle erittäin rakas ja tärkeä!

Onnea kaikille plussanneille :love:

Täällä menossa kp 21, menkkoja odotellessa... (n)
 
@FreeZone81, todella rankkaa luettavaa tuo sinun kirjoitus! :( paljon voimia ja todella toivon että teille kaikkien vastoinkäymisten jälkeen toinen lapsi suotaisiin!

Myös @Futuretar tsempit, jospa ensi kierto onnistuisi paremmin jos sinne asti menette :(

@mmmarie, sun gynekäyntihän on ollut oikea jymymenestys! :LOL: ihania uutisia!

Täällä alkoi tänään kp1 ja yk2. Ei mikään maailmanloppu, ihmetyttää vaan kun oli kaikenlaisia oireita mutta nehän kuuluu vissiin asiaan muutenkin. Jospa tämä nyt olisi sitten meidän kierto - niinkuin on aina aiemminkin ollut :love: vanha taktiikka pitää vissiin ottaa käyttöön ja kellistää mies joka toinen päivä :D Ja täytyy lopettaa liian tarkka kyttääminen ja yritän olla piinailematta tällä kertaa, meni ihan överiksi kun aloin dpot laskemaan!
Parempaa onnea muille :love:
 
@FreeZone81, todella rankkaa luettavaa tuo sinun kirjoitus! :( paljon voimia ja todella toivon että teille kaikkien vastoinkäymisten jälkeen toinen lapsi suotaisiin!

Myös @Futuretar tsempit, jospa ensi kierto onnistuisi paremmin jos sinne asti menette :(

@mmmarie, sun gynekäyntihän on ollut oikea jymymenestys! :LOL: ihania uutisia!

Täällä alkoi tänään kp1 ja yk2. Ei mikään maailmanloppu, ihmetyttää vaan kun oli kaikenlaisia oireita mutta nehän kuuluu vissiin asiaan muutenkin. Jospa tämä nyt olisi sitten meidän kierto - niinkuin on aina aiemminkin ollut :love: vanha taktiikka pitää vissiin ottaa käyttöön ja kellistää mies joka toinen päivä :D Ja täytyy lopettaa liian tarkka kyttääminen ja yritän olla piinailematta tällä kertaa, meni ihan överiksi kun aloin dpot laskemaan!
Parempaa onnea muille :love:

Joo niinhän tuo tais olla :LOL:
Paljon tsemppiä sulle uuteen kiertoon:love:
 

Yhteistyössä