Toiveena vauva 2017-2018

Hmm.. jos kierto on jäänyt ovuloimattomaksi niin tuleeko sillon enemmän vai vähemmän alamasukipuja?

Mulla oli eilen koko iltapäivän ja illan ihan hirmu kipeä ja kova tuo ihan alamaha. Seksikin sattui kun oli jotenkin niin krampissa. Tänään vielä vähän saman tyyppinen haamusärky kuin joskus jää kun on ollu paha kramppi jalassa. Onkohan tää merkki siitä että ovis jäikin jotenkin kesken. Hitsi kun olis sittenkin pitänyt testailla..
Tai sitten mulla oli vasta eilen se ovis. Taas tää kehittelee täällä kaikkia teorioita! :D
 
Onnea lumirinsessa! Ihanan paljon on jo elokuunkin listassa plussanneita :love:

Ja kiitokset tanjuskalle, kun aina jaksat listoja päivittää :)

Testasin maanantaina kun siitä ekasta ovisplussasta laskettuna oli dpo13. Negaa näytti testiajalla, kuivana taas haamu mut luulen et mulla taitaa nuo pc:t näyttää mitä sattuu. Nyt onki sit päivittäin tiputellu ihan ministi joten eiköhän tässä taas uuteen kiertoon kohta. Alavatsalla on painetta tuntunut edelleen kokoajan ja tavallisesti ennen menkkoja ilmenevä rintojen arkuus puuttuu. Kokoa on tullu kyllä varmaan kuppikoon verran lisää vaikken mielestäni oo kyllä muuten lihonut :ROFLMAO: onneks ens kierrolla pääsee taas ultraan, että tapahtuuko tuolla mitään niin ei tarvitse arpoa, eka inssi jännittää kyllä melkosesti kun ei tiedä yhtään mitä oottaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Kävin Mehiläisessä ja maksoi 227€ (sis. peruskäynti, papakoe, ja ultra + poliklinikkamaksu). Aika suolaista, mutta mulla onneks vakuutus, josta saan haettua ison osan pois.
Huh mikä hinta, itsellä maksoi ilman papaa terveystalolla 165e. Onneks sulla vakuutus! Ja hyvä että kaikki oli niinku pitiki! (y)

Yuna tsemppiä! Joskus tullu oltua samassa kuopassa ja ylös päästy. Itke jos siltä tuntuu, huomenna on taas päivä uus.<3

Lumirinsessa onnea! :barefoot:

Vaikka kuinka oisin halunnu välttyä terojen sivuoireilta niin ei. Oiski ollu liika helppoa. Öisin ei saa nukuttua ja väsyttääki sitte mukavasti kokoajan. Ruokahalu.. järkyttävä, siis nälkä ei lopu syömällä. Oisin ennemmin halunnu sitä painoa pois eikä lisää. :unsure: Pinna vähän kireemmällä mut johtuu varmaan myös huonoista öistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Qia
Onnea plussanneet! :)

Mä olen vähän jännän äärellä. :confused: Närästystä, huonovointisuutta ja jonkinmoista tiputteluvuotoa on ollut jo viime perjantaista asti, eikä mulla ole aiemmissa kierroissa näin pitkään tiputellut ennen uuden kierron alkua mutta en kyllä tahtoisi liikaa elätellä toiveita. Aika vahvasti uskon että seuraavaan kiertoon lähdetään päivän tai parin sisällä.

Paljon tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille ja omiin mietteisiin vaipuneille, sekä syksyisiä plussatuulia kaikille!
 
Huh mikä hinta, itsellä maksoi ilman papaa terveystalolla 165e. Onneks sulla vakuutus! Ja hyvä että kaikki oli niinku pitiki!
172€ olis ollu ilman papaa Mehiläisessä hinta, joten ei niin hirveen paljon kalliimpaa (kallis papa :LOL:). Mut 50€ omavastuulla selvisin, sain päätöksen jo tänään... kiitos vanhempien, kun ne on joskus vuonna yks ja kaks ottanut mulle ko. vakuutuksen, jota ei taida enää saadakaan. (y)
 
Onnea plussanneille ja plussatoivotuksia muille! :)
Itellä alkaa olla varsinaiset piinapäivät käsillä. Ovulaatiosta ei varmuutta, kun limoja en oo huomannut. Alamahakipua nyt toista päivää ja alaselkää polttaa..?! Oiskohan ovulaatio nyt? Ma ja ti ei ollut mahdollisuutta seksiin, joten taitaa mennä ihan hukkaan koko kierto. Ellei sunnuntain simpat oo sitten selviytyneet tai tän päivän ehtisi ajoissa o_O Nyt jo alkaa tää mun jahkailu:LOL: toivottavasti selviän järjissäni nämä pari viikkoa! :whistle::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Peukkuja Qialle!

Mulla on vasta kp7 ja nyt jo alkaa limat venymään?! Ei ehtinyt mitään kuivaa kautta tulemaan edes. Saa nähdä mitä tästä kierrosta tulee. Toivottavasti tulis lyhyempi kuin toi 37 mikä viimeksi oli mutta ei sen ovulaation ihan vielä tarvisi tulla, jos nyt kp10 tulis ensin. No aktiivisesti vaan petipuuhia seuraavan viikon, parin ajan nii eiköhän se tästä :)
 
Kp 2. Aloitetaan uusi IVF hoito. Huomenna alkaa pregnyl pistokset. Vihdoin saa jotain suoritettavaa asiam tiimoilta. Nyt vaan jännitän meneekö kaikki niinkuin viimeksikin, eli huonosti. Ja kuinka jaksan sen. Stressia pukkaa, sille ei vaan voi minkään. Töissä pitäisi jaksaa olla hymyilevä, koska asiakaspalvelu. Onneksi nyt viikon vapaa niin saa kunnolla ehkä levättyäkkin...
 
Huomenta! Onko täällä kukaan perehtynyt tarkemmin tulehduskipulääkkeiden vaikutusaikoihin elimistössä? Tiedän, että raskautta toivovien tulisi välttää kaikkia tulehduskipulääkkeitä, koska ne voi estää ovuloinnin tai kiinnittymisen tai whatnot(?). Mutta mulla on nyt sellainen tilanne, että kädessä on pieni haava, joka on tulehtunut. Olen koittanut sitä desinfioida ja laittaa basibactia, mutta ei vaan tunnu auttavan. Olen päättänyt välttää tulehduskipulääkkeitä koko tämän yrityksen ajan, mutta eilen illalla oli pakko taipua ja napata yksi pilleri naamaan. Huomasin, että yön aikana haava oli selvästi rauhoittunut ja otin nyt aamulla toisen pillerin. Toivottavasti menis näillä ohi. Ovulaatioon on toivon mukaan vielä se viikko aikaa, mutta kun nyt tässä lievää hysteriaa on havaittavissa tämän yrityksen ympärillä... niin mietin, että mitenköhän nuo pari pilleriä nyt vaikuttaa sitten kropassa ja tuliko tehtyä tyhmästi...? :( Jostain illalla googletin, että jos on hedelmöityshoidoissa ja syystä tai toisesta joutuu käyttämään tulehduskipulääkkeitä, tulisi lääkkeiden käyttö lopettaa ovulaation ajaksi... Eli siis tuosta nyt saisi sen käsityksen, että viikkoa ennen ovista otetut lääkkeet ei vielä kauheesti hallaa teen. Joo tiedän, että on kyse vain parista tabletista, mutta harmitta, kun olin päätöksen tehnyt, että mitään en ota... ihan varmuuden vuoksi. :unsure:
 
En oo tänne ennen kirjoittanut, mut Mamablue: burana on vikkelimmästä päästä poistumaan elimistöstä, puoliintumisaika on 2-3h eli varmaan vuorokaudessa poistuu kokonaan (y)
Moi ja kiitos vastauksesta! (y) Itsekin tuossa aamun tunteina googlettelin lisää ja löysin samansuuntaista vastausta... joten tuskinpa tässä nyt mitään peruuttamatonta tai vakavaa on tapahtunut, jos loppukierron välttää ihan kokonaan kaikkia lääkkeitä... nyt kuitenkin vasta kp6/27 menossa. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Kp 2. Aloitetaan uusi IVF hoito. Huomenna alkaa pregnyl pistokset. Vihdoin saa jotain suoritettavaa asiam tiimoilta. Nyt vaan jännitän meneekö kaikki niinkuin viimeksikin, eli huonosti. Ja kuinka jaksan sen. Stressia pukkaa, sille ei vaan voi minkään. Töissä pitäisi jaksaa olla hymyilevä, koska asiakaspalvelu. Onneksi nyt viikon vapaa niin saa kunnolla ehkä levättyäkkin...
Toivottavasti kaikki menis nappiin, olisi todella jo teidän "vuoro" saada viivoja testiin! Kovasti jaksamista (y)

PeeÄs. Eikö tällä palstalla ollu joskus vuonna kivi (eli 2007) semmoinen halaava hymiö? Mihin se on hävinny o_O se olisi kyllä usein tarpeen :)
 
Dpo 5/1, kp 20, en saa punattua :sick:

Veikkaan että eilen toissa päivänä oli ovis oikeesti. Limat ja jomot kadonneet nyt nimittäin. Seksiä ma ja eilen, joten se puoli pitäs olla bueno. No alotan varmaan testaa dpo 14/10 ku on sillo kosteat bileet. Voikohan sillon ees näkyä mitään ja jatkasko siitä sit dpo18/14 vai jo 16/12?:LOL:

Tääl on jo jänniä päiviä käsillä! Tsemppiä ja plussia!
 
Onks kellää ollu kiinnittymisen aikaan muita kuin vatsa oireita. Mulla eilen ja tänää naama hohkaa punasena... ei muuten mitää kuumeoloa mut naama hohkaa... ni tietty kuvittelen et se vois ol joku oire... tänäänhän on dpo 5-6, no voipi olla kuvitelmaa tai sit oon vaa tulos kipeeks. Viikonpäästä keskiviikkon meinataan testata ekaa kertaa... sillon olisi dpo 11-12 ja aijemmimmista raskauksistani on plussa tai haalee plussa tullu jo siin vaihees. Olipas omaa napaa. Nyt kakun tekoon kun huomenna vikaa päivää nykyisessä työssä.
 
Mamablue, ei hätää :) se tosiaan poistuu vuorokaudessa. Tavallisilla ja satunnaisannoksilla ei oo merkitystä ovulaation tai hedelmöittymisen kannalta. Eli voit varmasti ottaa vielä jos tuntuu että tarvii, särkyyn kannattaa käyttää mieluummin parasetamolia, mut sen varmasti moni täällä tietääki.

Nachsal, mulla oli viime kierrosta kaikki mahdolliset raskausoireet ja pistelyt ja nippailut. Laskin et ne olis voinu olla kiinnittymiskipuja kunnes sit selvittelin että jos siitä jotain tulee niin lähinnä vuotoa ja ehkä nipistelyä, jos sitäkään. Mut tietty voihan se olla että on kiinnittyny pari päivää sitte ja alkaa aineenvaihdunta nousta pikkuhiljaa, mikä vois sit tehä ton punasuuden? Pidän sulle peukkuja täällä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue ja Nachsal
kp 14 eikä vieläkään kun nega ovistestissä, alkaa tuntumaan taas siltä ettei sitä tule ollenkaan. Huomenna pitäs mennä viettämään hääpäivää niin olisi ollut hyvä mahdollisuus. Jos nyt ei tule ovista ollenkaan meinasin kyllä mennä lääkäriin, olis jo toinen perättäinen kierto. Pitää vielä toivoa kuitenkin..
 
Heippa ihanaiset,
Olen jättäytynyt taustalle hieman ja yrittänyt olla stressaamatta yrittämisestä.Ja ihmeellistä kyllä,olen onnistunut siinä.En edes muista mikä kiertopäivä on menossa. Melkoisen vapauttavaa,kun ei kyttää ihan kaikkea oireita.
Olen pysynyt kuitenkin hieman kärryillä missä kierron vaiheessa menen,kun ihana -tanjuskainen jaksaa tuota listaa ylläpitää.:)

Tää palsta on kyllä äärimmäisen koukuttava.Huomaan ajattelevani kaikkia teitä useinkin päivän aikana ja joskus mies nauraa minulle,kun höpisen nimimerkeistä ja mietin jokohan hänellä ja hänellä tärppäs.Ja joka aamu tulen tarkistamaan,onko kukaan aamuliruistaan saanut kahta viivaa.
Ei pahalla,mutta olisi ihanaa jos plussaisitte ja häipyisitte mun ajatuksista.;):D

Ihanaa päivää kaikille ja tosi paljon tsemppejä itse kullekkin!:love:
 
Onks kellää ollu kiinnittymisen aikaan muita kuin vatsa oireita. Mulla eilen ja tänää naama hohkaa punasena... ei muuten mitää kuumeoloa mut naama hohkaa... ni tietty kuvittelen et se vois ol joku oire... tänäänhän on dpo 5-6, no voipi olla kuvitelmaa tai sit oon vaa tulos kipeeks. Viikonpäästä keskiviikkon meinataan testata ekaa kertaa... sillon olisi dpo 11-12 ja aijemmimmista raskauksistani on plussa tai haalee plussa tullu jo siin vaihees. Olipas omaa napaa. Nyt kakun tekoon kun huomenna vikaa päivää nykyisessä työssä.
Mulla naama hohkaa välillä loppukierrosta kun lämmöt nousee. En yhtään muista edellisistä mitään kiinnittymisoireita, mitään vuotoa mulle ei ainakaan ole tullut.
Nyt mulla lämmöt teki huikeen dropin dpo 5-6 itä ne ei ole muissa kierroissa tehnyt, saa nähdä onko vaan ollut kylmä vai olisko oikein kiinnittymistä. Samaan aikaan oli aivan hirveän kova kipu mahassa.
Mä tilasin eilen sikakalliita First Response testejä pari kappaletta ja jos ne tulee tiistaina niin mäkin testaan keskiviikkona. En kyllä ole ennen kovin aikasin saanut testeihin mitään mutta kun noiden pitäs näyttää tosi aikasin.

Mulla on jostain syystä toiveet kauheen korkeella tässä kierrossa vaikka meidän petipuuhat olikin ihan olemattomia just sillon kun olis pitänyt olla vilkkainta. Ehkä siksi kun mahaoireita on ollut niin paljon ja nännit on yliherkät ja on kylmä ja kuuma ja väsyttääkin niin törkeesti nyt. Ja suurimpana varmaan nuo lämmöt..
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
kp 14 eikä vieläkään kun nega ovistestissä, alkaa tuntumaan taas siltä ettei sitä tule ollenkaan. Huomenna pitäs mennä viettämään hääpäivää niin olisi ollut hyvä mahdollisuus. Jos nyt ei tule ovista ollenkaan meinasin kyllä mennä lääkäriin, olis jo toinen perättäinen kierto. Pitää vielä toivoa kuitenkin..
Oletko aiemmin saanut ovistestistä plussaa? Mä en ole ikinä saanut, mutta olen todistettavasti ovuloinut, joten ei kannata turhan tiukkaan tuijottaa testiin :) Toki lääkärissä tsekkaaminen tuskin koskaan haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Spukka
Peukkuja Iltatähti76!(y) kumma miten kaks viikkoa voi tuntua ikuisuudelta kun odottaa. Tai ihan vaan pari päivääkin..Täytyy vaan keksiä kauheesti kaikkea puuhaa itelleen.

Omanapa: valkovuoto on lisääntynyt ihan huomattavasti eilisestä, eiköhän ovis ala olemaan käsillä pikkuhiljaa, ehkä ens viikolla :) lämmöt hyppäsi jo mikä tarkottais että se meni jo mut en oo niin hyvä vielä täs BBT-jutussa et en luota niihin :LOL:
 
Tsemei piinailuun! Voin jo tuntea sen piinan, vaikkei omakaan ole vielä alkanut!

Tosiaan kun tilasin nuo ovistikut sieltä raskauskeijulta, ja ovat jotain "erityisen herkkiä", niin eroaako ne muulla tavoin normaaleihin otesteihin kun että näyttää herkemmin oviksen? Alotin dippailun jo ja ovikseen pitäisi olla ainakin viikko, nyt meneillään kp12.
Tarkoittaako tää nyt että tuo testi näyttää seuraavat noin 7vrk tältä taikka vaihtoehtoisesti lähes plussaa monta päivää? Toki nuo viivat on yhdessä kierrossa seilanneet, että ovat olleet lähellä plussaa ja sitten hyvin hailakkaa vuoron perään, kunnes sitten kirkuva ovisplussa. :D En pitäisi todennäköisenä sitä, että nyt jo olis ovis kun aina kierto ollut +30pvää (paitsi pillereiden kans)! Testi tehty tyyliin tunnin pidätyksestä. http://aijaa.com/2NKRXt
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mikähän siinäkin on, että joissain kierroissa on ihan 100% varma että nyt tuun raskaaksi, ja joissain kierroissa tietää alusta asti et ei tuu tapahtuu o_O Lopputulos toki mulla ollu aina sama eli menkat alkanu mut silti. Nyt on taas niitä kiertoja kun on ihan raskautunut olo. Tai ei, olo on ihan samanlainen kun aina, mut jotenki semmonen fiilis että nyt se onnistuu. En tiedä miks, kun oireet on tosiaan täsmälleen samat kun joka kierrossa. Pakko varmaan alottaa testaus ajoissa, parit negatestit ehkä sais palautettua tämänkin kuumeilijan jalat takas maan pinnalle.
 

Yhteistyössä