Toiveena vauva 2017-2018

:unsure::notworthy::love::love::love::love::love::love::love::pHei vaan kaikille, tulen näyttämään tänne naamaani taas muutaman viikon kirjoittelun jälkeen...
Mullahan täti tuli kans viikko ennen juhannusta ja edellinen kierto jäi poikkeuksellisen lyhyeksi 26pv. Nyt alkoi yk 4 ja menossa kp 13/26-28. Oviksesta en osaa taaskaan sanoa...
Haluja oli kyllä kovasti jo kp 7-8 tienoilla mutta noinkohan ovis vois olla niin ajoissa.
Kilpirauhanen käy liikatoiminnalla, lääkitystä laskettu. Luulen että vaikeuttaa raskautumiseen ja kierrot lyhenee sen takia.
Normaalisti ollut aiemmin kierrot 30-32.
Tällä viikolla pitäis mennä arvojen kontrolliin.

Ei kait tässä muuta ku tärppionnea vaan kovasti meille kaikille
:love::love:
 
Tervetuloa uusille! Missähän se tän ryhmän plussa-aalto piilottelee. Toivotaan sellaista.

Oma napa: Tänään nyt sitten kp 10 ja käytiin folliikkeliultrassa ja samalla eka käynti uudella klinikalla. Tosi mukava lääkäri ja muukin henkilökunta. Johto folliikkeli oli 10mm niin kuin odotettiinkin. Nyt sitten otettiin mukaan ovitrelle injektio vauhdittamaan kasvua jotta päästäisiin perjantaina inssiin. Peukut pystyssä jotta kasvaa hyvin. Nyt vaan iltaisin pistos ja perjantaina aamul uusi ultra. Jos kaikki hyvin ni irrotus sen jälkeen ja iltapäivälle inssi.
 
Heipat kaikille! :)
Taidanpa nyt kirjoitella tänne kun en enää jaksa yksin näiden ajatusteni kanssa :ROFLMAO: Meillä on kotona kaksi pientä, 2-vuotias ja kohta 1-vuotias, kuumetta olen potenut enemmän ja vähemmän jo kuukausia. En kylläkään ihan vielä yritystä aloittaisi mutta mielestäni syksyllä/talvella voitaisiin heittää kumit nurkkaan (y) Mies oli aluksi sitä mieltä että meidän lapset oli tässä, mutta nyt on jo sillä kannalla että "joskus" sitten ehkä. Ihankuin jaksaisin/haluaisin odottaa että ehkä joskus mahdollisesti tehtäisiin kolmas... No mutta olinkin jekku ja puhuin miehelle enemmän vauvoista ja niiden söpöydestä yleisesti - siis ilman mainintoja että meille kans tai muutakaan painostusta - ja yllättäen mies sitten yhtenä päivänä olikin olevinaan vihainen minulle siitä että hän oli töissä miettinyt paljon vauvoja ja tullut niistä iloiseksi :LOL: viikonloppuna hän sitten totesi että "kyllä meille se kolmas tulee" :love:

Aikatauluista ei siis ole ollut puhetta, emme ole oikeastaan kunnolla puhuneet koko asiasta vielä kun miestä on kohdeltava lähes silkkihansikkain vauva-asioiden tiimoilta ettei vaan tunne oloaan painostetuksi ja peru koko kolmosta. Mutta hiljaa hyvä tulee, ollaan jo aika pitkälle päästy alkuperäisestä "ei lapsia enää koskaan"-kannasta ;) hellävarainen aivopesu kunniaan! :LOL::whistle:

Toivottavasti pääsen loppuvuodesta mukaan yrittämään ja ainakin suurin osa teistä olisi jo siirtynyt odottavien puolelle! :)
 
Plussa-aalto saisi kyllä tulla oikein rytinällä tämän nihkeän kesäkuun jälkeen :LOL:

Mä luulisin, että täällä olis nyt dpo0/kp14.... ovisplussaa en taaskaan onnistunut saamaan tikulle, mulla varmaan on tosi nopee lh-huippu. Tummemmat viivat kuitenkin tuli kuin viime kuussa ja oireet oli selkeemmät, limat ja halut (saisko gelee aikaan sen, että tekee seksiä mieli koko ajan?!) Eilen iltapäivällä vielä aika vahva, muttei tasavahva viiva ja tänään aamulla hiukan haaleampi.
Ja nyt oon ihan satavarma, että tässä kierrossa tuun raskaaks! :p
 
Kannattaa testata. Munki piti vasta lauantaina, ku menkat varmasti myöhässä....mutta testasinkin jo aamulla ennen töihin lähtöä PLUSSAN :love::love::D:whistle:

Menin istumaan sängyn reunalle miehen viereen, joka oli vielä ihan unessa. Sanoin ainoostaan, että kaks viivaa, ni johan olis mieskin hereillä ;):ROFLMAO: Pitäskö nyt pystyä keskittymään töihin??
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Qia
Paljon onnea Jemppi ja Iltatähdelle toivon kovasti haamulaisen vahvistumista :love:. Niin ja Nachsalille vielä (y), toivottavasti hoito tuottaa toivotun tuloksen.

Juliet86, ensimmäinen päivä on aina yhtä :poop: :cry:, sen tietää varmasti meistä jokainen...

Se plussa-aalto saisi kyllä pikkuhiljaa alkaa puhaltelemaan tänne ryhmään oikein urakalla!

Meillä totesi mies, että on jotekin huijattu olo. Oli kai aina ajatellut että hänellä on jonkin sortin supersiittiöt, jotka tekevät naisen kun naisen paksuksi heti ensimmäisestä laakista kun ei käytä ehkäisyä. Ja nyt ei sitten kuulukaan sitä vauvaa, vaikka lupa olisi tulla. Totesin siihen, ettei se taida olla siittiöiden vika, jos akka on jo niin vanha ettei sitä saada enää tiineeksi :p:whistle:. Tilanne kääntyikin niinpäin, että minä valoin uskoa nyt vuorostani siippaan, että kyllä me se vauva vielä saadaan. Hassu :X3:
 
Kannattaa testata. Munki piti vasta lauantaina, ku menkat varmasti myöhässä....mutta testasinkin jo aamulla ennen töihin lähtöä PLUSSAN :love::love::D:whistle:

Menin istumaan sängyn reunalle miehen viereen, joka oli vielä ihan unessa. Sanoin ainoostaan, että kaks viivaa, ni johan olis mieskin hereillä ;):ROFLMAO: Pitäskö nyt pystyä keskittymään töihin??
Jei, onnex olkoon :love: :rolleyes:(y)
 
Heippa kaikille!

Olen tässä nyt muutaman päivän lueskellut teidän juttujanne ja vaikken teitä vielä ”tunnekaan”, olen ilahtunut kovin kaikista plussista ja myötäelänyt niiden kanssa, joilla ei vielä(kään) ole tärpännyt. Minut ajoi viime maanantaina palstalle googlettelu liittyen epätavalliseen oviksen jälkeiseen limaan (yök, tiedän) ja innostuin tästä niin, että ajattelin rekisteröityä ja jakaa kokemuksia ja saada vertaistukea… minä kun teen tätä hommaa yksin (tai siis ystävän avustamana). Alkää tuomitko (vaikkakin minulla sellainen hyvä tunne on, että tällä palstalla sitä ei tehdä)… :)

Jos hieman taustaa, niin minulla ei ole lapsia ja ikää on jo aika tavalla (38). Lapsettomaksi olen jäänyt, koska kahdessa edellisessä suhteessa toinen osapuoli ei lapsia halunnut. Mutta koska niin lujaa rakastin, roikuin näissä suhteissa liian kauan uskoen, että mieli muuttuu… No ei muuttunut. :( Nyt olen vuoden verran tehnyt ajatustyötä siitä, että kokeilen yksin, koska minulla on vahva tunne siitä, että minut on tarkoitettu äidiksi. Toki tarvitsen apua ja vuoden alussa löysin tuttavapiiristä henkilön, joka halusi tarjota sitä minulle (hänellä 3 tervettä lasta). Teemme tämän luomuna, koska olemme molemmat seksiin kykeneväisiä heteroita… mutta siis ystävyyspohjalta. Ehkäisyn (minipillerit) jätin pois jo viime vuoden joulukuussa ja kierto on ollut hyvin säännöllinen 26-27pv. Viime viikolla pääsimme vihdoin tuumasta toimeen, eli yrityskertoja takana nyt siis 1.

Tilanne tällä hetkellä dpo5-6 (kp18). En testannut ovista, mutta aika varma tunne siitä, että se oli kp12-13/26. Tavara talletettiin kp11 ja kp13 ja nyt jännittää… Tiedän, että mulla on ikää paljon, enkä jopa liikaa ja melkoisen epätodennäköistä on eka yrittämällä onnistua :unsure:, mutta toivoahan aina on ja hyvä fiilis noin yleisesti… siis siitä, että vihdoin olen ottanut tämän ratkaisevan askeleen ja näin ollen en voi myöhemmin katua, etten koskaan edes yrittänyt.

Mitään oireita ei ole ollut (vaikkakin kuvitellut olen jo vaikka mitä) tuota epätavallista limaa lukuun ottamatta. Eli siis olin tunnistavinani normaalin ovisliman, mutta maanantaina vuosin aika runsaasti sellaista paksumpaa valkoista töhnää… mitä lie (?), ei ole koskaan sellaista tullut, vaikka olen nyt jo vuoden alusta tarkemmin yrittänyt joka kierrosta laittaa merkille ovisoireita. Joka tapauksessa, koska en ole koskaan raskaana ollut, en tiedä edes millaisia oireita odottaa. Varmaan tässä vaiheessa ei vielä miltään pidä tuntuakaan, oli jotain tapahtunut tai ei. :)

Pahoittelut, jos en tunne kaikkia termejä/käytän niitä väärin tai toimin muutenkin jotenkin kummalisesti tässä keskustelussa... opin kyllä, lupaan! :LOL:
 
MamaBlue tsempit sinne! Varmasti täältä apua ja tukea löytyy! :)

Itse menin äsken aiempien tutkimusten ( HAHA ) perusteella cittariin, koska näin siellä rfsu:n ovistestipakkauksen, joka maksoi vähemmän kuin aiemmin saman tuotteen prismasta ostaessa. Pakkasin jo koriin mukaan, kunnes pisti silmään että tuossa pakkauksessa on vähemmän tikkuja, jos vain oikein muistan. Jäi kauppaan. :LOL: Päädyin nyt sit testailemaan, että tiedän voiko reilun viikon päästä jännittää vai pitääkö jo alkaa odotella uutta kiertoa. Mies siis on mökillä sen viikonlopun kun aika olisi otollisinta.. Pitää vaan ne testit hakea! ;) jotenkin on kauhean varma olo tästä kierrosta, vaikka tiedossa on tuommoista..:cautious:

Kovasti täältäkin toivotaan uutta plussa-aaltoa tänne!
 
Luvassa omanapaista valitusta, ei kannata lukea jos ei halua kuunnella typerää kitinää. Mutta. Täällä on uitu viime päivät tosi syvissä vesissä. Tuntuu että sekä multa että mieheltä alkaa voimat olla loppu, vaikka nyt onkin "vasta" yk 10. Välillä haluaisin lopettaa koko yrittämisen kun tuntuu että tää ottaa niin paljon enemmän kun antaa. Mua ahdistaa että ens viikolla on taas ovis, ahdistaa että pitää kalenterista kattoa koska pitää harrastaa seksiä, ahdistaa greippimehut, foolihapot ja vehnänalkioöljyt. Tähän vois joku sanoa että älä stressaa ja ota rennosti, mutta ei se toimi niin. Tuntuu typerältä tehdä kaikkensa aina vaan uudestaan ja uudestaan ja joka kerta epäonnistua. :cry:
 
Yuna :( Tsemppiä! Ja jaksamista. Mulla vasta yk 5 menossa ja uskon kyllä miten sitä menee varmasti tuollaiseksi yrityksen jatkuessa ja pitkittyessä. Viime kierron kemiallisen jälkeen kävin aika alhaalla ja musta tuntuu, et kaikki mun tulevat raskaudet jää vain yritykseksi..

Hätähousuilijoissa oli ollu puhetta pc testeistä ja siitä miten neki huonontunu. Oli pakko testata sitä, kun raskaana en voi olla. Edellisestä seksikerrasta ovikseen siis pitkä aika. Ja haamu siihen tuli. :LOL: pysyttelen ensi kierrossa kaukana tuosta testistä. Harmi, kun vuosia sitten se oli paras testi ikinä.

Ylihuomenna tai joskus pitäs menkkojen alkaa. Turvottaa ja pissattaa. Isot finniset jäi tosin yhteen pieneen. Liekö sit kierto pitkittyy ja finnirykäelmä tulossa. Noh. Lapset flunssailee vaihteeksi joten aik kuluu muutenkin kun vain menkkoja odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tervetuloa MamaBlue, kyllähän tänne mahtuu, oli oma elämäntilanne mikä tahansa. Hienoa, että uskallat lähteä yrittämään yksin ja että on löytynyt tuommoinen ystävä. Kaikista ei olisi siihen!

Yuna, meillä ei ole vielä noin pitkää yritystä takana, mutta osaan jotenkin samaistua tuohon fiilikseen. Sitä vaan ei osaa olla miettimättä ja katsomatta kalenteria. Ja oviksen aikaan sitä harrastaa seksiä koska on "pakko". Mie koitan ottaa rennosti, mutta kyllä se mielessä silti on. Mutta eiköhän se ole aika luonnollinen reaktio. Joka kuukausi sitä toivoo - ja pettyy. Vaikka miten koittaisi olla realisti niin pettyy sitä silti. Me koitamme pitää kipinää yllä muutenkin, ettei menisi ihan pakkopullaksi ja toistaiseksi olemme kyllä siinä onnistuneet. Mutta kun aikaa kuluu, voi käydä miten vaan. Mehän itseasiassa olemme sopineet asialle jo takarajan. Jos 2v ei vauvaa kuulu, kierukka laitetaan takaisin ja olemme onnellisia näin. Ompahan kokeiltu.
 
Nyt on kaksinkertainen määrä testejä repussa, josko ma tai ti aloittas sit testaan.

Yuna, samalta tuntui jossain vuoden vaihteen tienoilla! Tuolloin yritystä oli takana vasta muutama kuukaisi, mutta silti. Miehestä tästä hommasta tulee enemmän pakkopullaa, jos testaan ovista. Alkoi stressata itseäkin. Tuon takia pidinkin paussia tikuista. Ja oon jättänyt kalenterin kyttäämisen vähemmälle, merkkaan vaan oleelliset oireet tms. Tarvitsette selkeesti pientä irtiottoa! Toivotaan että kesän aikaan olo paranee vähän (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tsempit täältäkin Yunalle! Olisko teillä mahdollisuutta lähteä miehen kanssa pieneen reissuun tai jotain, vaikka ihan viikonlopuksi eri maisemiin? Mietin, että maisemanvaihdos voisi auttaa ja piristää tunnelmaa. Ja jos vaan mitenkään pystyy, niin kalenteri ja greippimehut kaappiin piiloon hetkeksi.

Ymmärrän kyllä hyvin, että haluaa yrittää kaikkensa, itsekin pyörittelen asiaa mielessäni ja mietin mahdollisia konsteja, vaikka olenkin yrittänyt rauhoittaa tilannetta jäämällä täällä taustalle ja päättämällä, että ovistikkuja en hanki. Meillä ei onneksi ole mennyt seksi mitenkään pakkopullaksi, ja nyt en enää laskeskele milloin sitä pitäisi olla ja mieti, että onko sitä liikaa (onkohan tää edes mahdollista? :LOL:).

Niin, ja onnea vielä plussanneille ja tervetuloa uusille! Kesän täydeltä plussatuulta! :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Yuna
Yuna mulla on kuule ihan samanlaiset fiilikset ollut nyt vajaan viikon. Vuosi täynnä ja nyt riittää. Haluisin vaan että aika menis nyt äkkiä että pääsis sit elokuussa lääkärille ja saamaan apuja, tai ainaki selvittään onko vikaa vai ei. Yhtään kauemmin en jaksa tämän epatietoisuuden kans olla. Jos vikaa ei löydy niin sit jaksais ehkä kauemminki yrittää..
En meinaa tähän kiertoon ostella mitää greippimehuja enkä tikutella ovista. Mammavitskuja syön kuitenki..

Ompa tosi masentava vuodatus mutta ehkä se kuvastaa sitä kuinka ihmistä syövää touhua tämä on. No jospa se mieli tästä vielä virkistyis, onneks kohta alkaa loma ja pääsee reissuun :giggle: Plussatkaa sitte muut nii saa ees vähän ilon aihetta <3
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Pakko vaan tulla hehkuttamaan että päätös yrittämisestä on nyt tehty! Kun oon tätäkin odottanut jo puoli vuotta! Niin kutkuttava tunne. :love::giggle:

Mutta selitin miehelle että tässä voi kestää kun yritetään vähän tyttöä ajoittaa niin voipi olla ettei tärppää ollenkaan. Saas nähä. Tuntuu että tänään voisi olla ovis, 3 päivää sitten oli toimintaa mutta tuskin ne siittiöitä näin kauan elää, veikkaan että eilen jos olis ollut niin ois ollu aika optimi.

Jännää jännää!! :p
 
Pahoittelut muillekkin uuteen kiertoon perästäni joutuneille, teitä oli monta! :unsure: Mutta hirmusti onnea parille plussanneelle:love: Ja MamaBlue tervetuloa, minun mielestä sinun tilanne kuullostaa tosi mielenkiintoiselta eikä mitenkään "pahalta". En tiedä voiko noin sanoa, mutta siis hienoa minustakin että oot päässyt yrittämään tuossa tilanteessa eikä ollenkaan tuomittavaa. :)

Omaa napaa sen verran että äppi näyttää hedelmillisiä päiviä ens kuun 10-15 eli sillon pitäs sit varmaankin talletella. Tällä hetkellä tosin tuntuu että mies on niin perseestä ettei tosikaan, joten ei vois vähempää kiinnostaa seksi. Virtsiksenkin oireita on vähän, nyt pitäs varmaan mennä jo lääkäriin? Häivisivät juhannukseksi kun hoidin niillä konsteilla mitä täältä sain plus lisäksi söin karpaloita, mutta kun juhannuksena en malttanut hoitaa niin heti maanantaina palasivat lievinä. Ei kirvele, ei kutita vaan se virtsaamisen vaikeus lopuksi on tallella. Vähän kuin synnytyksen jälkeen kun ei lantionpohjanlihakset toimineet heti kai kunnolla niin piti pissata seisaaltaan että sai rakon tyhjäksi. Sama fiilis nyt, ei vaan niin voimakas. :confused:
 

Yhteistyössä