teris Tsemppiä
Kannattaa vaan testailla muutaman päivän päästä uudestaan. Esikoisesta tein liian ajoissa testin ja negaa näytti. Ehin sitä surrakin jo pari päivää (vaikka menkat ois olleet silloin jo myöhässä kun testin tein), kunnes sitten lopulta pärähtikin haamu tikkuun. Toivotaan, että kaikki osuis kohilleen ja tää kierto venyiskin 9kk mittaiseksi
Nano89 Muistan esikoisen kohalla, kun mua neuvottiin aloittamaan foolihappojen syönti. Sen oon tehnyt nyt jokaisen yrityksen kohdalla ja oon sillä tavoin "valmistautunut". Tosin nyt ehittiin aloittamaan yritys ennen foolihappolisää, mutta otin ne käyttöön heti yrityksen aloittamisen jälkeen. Ne viikot ennen tositoimia on aika kuumottavia. Me on kanssa aiemmin puhuttu useasti, että katotaan sitten myöhemmin, mutta niin vaan ollaan livetty aikataulusta joka kerta
Nytkin oli puhetta, että katsotaan kesän jälkeen...ja yritystä on ollut nyt toukokuusta asti
Tsemppiä odotukseen
ON:
Mikä mua vaivaa?? Eilen just ilmotin, että minä ainakin jaksan ootella testailujen kanssa ensi viikonloppuun. PAH!
Äsken (en edes aamuun malttanut!!) testattu tyylipuhdas nega
Tiesin, että negaa näyttää varmasti, koska vasta viikon päästä sunnuntaina menkat on virallisesti myöhässä. Mutta kun ei malta, niin ei malta