Minä olin kyllä avantasia myös näkevinäni tuossa testissä hennon viivan. Lukuisia testejä tehneenä väitän, että Pregcheckillä saa varhaisimmat plussat
Ja ei meitäkään neljännen kanssa pärjääminen jännitä, lähinnä mietityttää se, meneekö kaikki hyvin ja onko lapsi terve. Se tässä on yksi syy, että alunperin meinattiin jäädä kolmeen. Vähän samat fiilikset siis kuin jollain (anteeksi, en muista kuka siitä kirjoitti), että onko tämä nyt fiksua, kun asiat on niin hyvin...
Sitten kysymys kierukoista: Minun kierukan narut on vetäytyneet sisäänpäin, eikä niitä tunnu. Olen ihan varma, että se edelleen on paikallaan, kun en ole uloskaan huomannut tulevan, ja vuodot on normaalia niukemmat. Niin miten se poisto sitten onnistuu? Onko täällä jollain saatu vastaavassa tilanteessa ihan terkkarissa pois?
Ja jee, käytiin taas keskustelua miehen kanssa, ja nyt hänkin jo pitkälti sitä mieltä, että yksi vauva vielä saisi meille tulla!
Olen yrittänyt pitää suuta supussa, kun tiedän jankkaamisen vain ärsyttävän, mutta nyt pitkästä aikaa juteltiin tästä, ja jäi niin hyvä fiilis.
Toivotaan, että tärppääkin sitten, edellisiä on pisimmillään 12 kiertoa yritetty, ja pari keskenmenoakin on ollut.
Hyvät juhannukset kaikille ja plussatuulia!