Toiveena vauva 2017-2018

Tsempit piinailijoille!

Tein perjantaina One stepin ja pc:n testit, one step näytti negatiivista mutta pc antoi selkeän värillisen haamun. Eilen edelleen one step nega mutta tänään testattu pc ihan selkeä positiivinen. Eli raskaana ollaan, toivottavasti pysyy mukana. Viime kemiallisessa vuoto alkoi 4+3 tai jotain sinne päin. Vielä siis ollaan varovaisin mielin. Tänään 30/27-32 ja dpo 13.
Tällä kertaa mulla oli hyvin vahva tunne raskautumisesta. Ennen tällästä ei oo tullut. :)
Minäki one stepillä ton negan tekasin.. o_Oo_O Eikö nuo sit ookkaa kovin luotettavia vai onko ne sit vähemmän jerkkiä.. o_Oo_Oo_O
 
Heippa! Uusi kuumeilija täällä. Itsellä on jo kaksi lasta mutta miehellä ei yhtään ja nyt sitä yhteistä väsäillään. Kierukka napsastiin pois kp 8/30 mutta sitten parin päivän päästä alkoi vuoto joten en nyt oikein tiedä kumman pitäisikö laskea sen kierron mukaan joka oli kierukan kanssa vai alottaa tuosta tyhjennysvuodosta uusi. Nyt olis siis kp 14/30 tai 5/30...Tosin vaikka elimistö toimis tuon vanhan kierron mukaan ja tuuppais munasolun nyt matkaan niin ei sillä rassukalla kyllä ole näiden vuotojen jälkeen mitään mihin kiinnittyä. Reppana.
 
Ihania uutisia monella!! Voikun plussat vaan vahvistuis ja odotetut menkat ei koskaan alkaiskaan ;) Mulla on peukut ja varpaat pystyssä:love:(y)

Me on tän kierron yritykset alotettu jo eilen, vaikkei siitä vauvaa ajatellen vielä mitään hyötyä ole (kp 4/28-30) :D Ja ei, mä en siis vieläkään aio alka laskemaan noita kiertopäiviä :ROFLMAO: Sattu vaan menkat suoraan tohon kuun alkuun, niin on helppo kalenteripäivän mukaan tsekata;):whistle:
Meillä ois kahen viikon päästä miehen kanssa piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa vapaa ilta ja yö ja sattuu hyyyyyyyvin lähelle ovista. Josko tällä kierrolla sekä ovis että yhteinen "loma" ois toimiva yhdistelmä(y)

Meneekö muidenkin kuukaudet tän asian osalta tuskasen hitaasti?? :devil:
 
Ihania uutisia monella! :love:

Täällä jotain kummallista vihlontaa ja huonoa oloa. Ei mainittavaa. Serkkukin ilmoitti facebookissa odottavansa tyttöystävänsä kanssa jouluvauvaa. Oon itse taas ollut siskon muksujen kanssa viikonlopun ja oli kiva kattoa kun tuo mies leikki 3v:n kanssa, eikä tällä kertaa pelännyt pienempää (n.6kk) :love:
 
Oii onnea plussista!! :love:

Mitä raskaustestejä te muuten suosittelisitte? Mulla on kokemusta vain cb digistä ja normista sekä apteekin omasta.. ja pissittekö te suoraan tikkuun vai ensin johonkin astiaan? Ite oon tähän mennessä suoraan tikkuun koittanut tähdätä, mutta ei aina ole ihan helppoa siinä äheltää ja samalla kattoa, että tulee sekunnit täyteen :geek:

Täällä menossa dpo 7 ja aattelin aikaisintaan viikon päästä testailla, joten koitan tässä viikoksi keksiä touhuttavaa, saas nähdä onnistuuko :D ainakaan mitään tuntemuksia ei vielä juurikaan ole ollut paitsi tänään repäisi tosissaan vasemmalta alavatsaa huh!
 
Heippa!

Ihania plussia taas tullut monelle!

Itsellä tämä kierto mennyt nopeasti, kun fiilistellyt pääasiassa alkanutta lomaa. Ovistakaan en tikutellut ja luulin sen jo menneen, mutta viikonloppuna olikin aikamoiset limat.. Joten ehkä saatiin hyödynnettyä vielä (y)

Minulle voi päivittää siis dpo 2. Toivotaan että tämä kesä tuo tullessaan paljon plussia. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Jemppi
Moi kaikille! Jonkun aikaa olen käynyt täällä jo lueskelemassa ja nyt liityn joukkoonne. :)
Minulla on pian yksivuotias lapsi ja kovasti kuumeilen jo toista. Ikää on 32 vuotta ja toivon uutta raskautta mahdollisimman pian. Meillä on menossa nyt YK 4 ja kp26/28. Imetän edelleen esikoistani ja luulen että se saattaa jonkin verran viivästyttää raskaaksi tulemistani. En kuitenkaan haluaisi sitä lopettaa ennen kuin lapsi on itse siitä valmis luopumaan. Tässä kierrossa on yritystä ollut, mutta nyt ei mitään oireita, joten eiköhän ne menkat pian taas ala.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Hei, mites toi valkovuoto oviksen ja menkkojen välillä? Kuivaa, märkää? Mä en yhtään muista miten menee.
Mites oviksen jälkeen jos on raskautunut?
Mitä minä käsittäny niin valkovuoto useimmiten lisääntyy.. :)

Itellä alkaa menkkamaisia kipuloita olla, eli tuskin tarvinnee toista testiä tekasta.. Vaan siitäpä se sittä uus kierto ja uus mahis alkaapi.. :) :):) En oo ennen kiertoani ns tutkinu.. Näin vanhempana oikeastaan jännää älytä jtn siitäki, että millon ja mimmosta limaa tai limatonta jajaja... :D:ROFLMAO:
 
Armadillo kyllä mulla ainakin joskus on kesken kierron tullut hiukkasen verta seksin jälkeen mutta en ole tullut ajatelleeksi onko ollut juuri ovulaation aika.

Ei pitänyt tehdä tästä sellasta salatiedettä mutta nyt kun en tiedä tuosta kierrosta niin kyttään kalenteria, bongailen limoja ja aamulla mittasin lämpöäkin. Jonkun laskutavan mukaan nyt olis kp 15 mutta ei kyllä mistään oviksesta ole mitään merkkejä. Peittoja heilutellaan lähinnä rakkaudesta lajiin..
Mun tuurilla tärppi käy elokuun kierrosta ja laskettu aika osuu aika tarkkaan meidän hääpäivälle! :D
 
Onnittelut uusille plussanneille, toivottavasti kyytiläiset pysyvät matkassa (y)

MInä sain miehen reissusta kotiin ja peitto on heilunut kyllä ihan kiitettävän ahkerasti. Oviksen pitäisi olla pe-la, vaikka koitankin olla sitä miettimättä sen enempää. Nyt ajattelin olla niin hurja, etten edes tikuta ovista (Blaablaablaa, varmaan onnistunkin siinä :whistle: ) vaan koitettaisiin mennä mahdollisimman "rennosti". En tiedä ketä huijaan taas eniten noin väittämällä, varmaan itseäni. :ninja:
 
Onko kukaan kokeillu sitä gelee royalea? En ees muista kirjoitetaanko noin :ROFLMAO: Eikös jotkut sitäkin raskauden yrittämisessä käytä apuna..
No minäpä oon, olen sellainen lisäravinne fanaatikko :LOL:
Ovis tuntuu selvänä niissä kierroissa kun gelee on käytetty, ja iho ja hiukset tykkää. Aika kalliita meidän luontaisessa olis melkeen halvempaa ostaa isompi pullo vehnänalkioöljyä...
 
jihaa, nyt ne menkat vihdoin alkoi (empä ole koskaan niitä näin odottanutkaan... :) )
eli mulle vois päivittää kp2
kierron pituudesta kun ei ole hajua, niin milloin kannattais alkaa tikuttaa ovista, ettei mene ohi? ens viikon alusta jo? :sneaky:
miehen kanssa eilen jo innoissaan laskeskelltiin laskettua aikaa ja viikkoja mitä on kasassa hänen veljensä häissä loppukesästä; että joko sitä silloin vois kertoa vähintään vanhemmille, joilta en kyllä varmaan saa pidettyä piilossa etten juo, tuputtavat aina viiniä, enkä aiemmin ole kieltäytynyt... ja ollaan vielä samassa majoituksessa heidän kanssaan...
:whistle:

ihanaa onnea kaikille plussista, malttia piinailijoille ja lykkyä tykö meille muille! :love:
 
No minäpä oon, olen sellainen lisäravinne fanaatikko :LOL:
Ovis tuntuu selvänä niissä kierroissa kun gelee on käytetty, ja iho ja hiukset tykkää. Aika kalliita meidän luontaisessa olis melkeen halvempaa ostaa isompi pullo vehnänalkioöljyä...
Itsekin ajattelin kokeilla seuraavassa kierrossa, josko niistä olisi apua.. Onko sinulle tullut mitään sivuvaikutuksia?
 
Kp10 vasta. Nyt käytössä vehnänalkioöljy, magnesium ja mammavitamiinit ja tietysti greippimehu. En tiedä sitten tuleeko E- vitamiinia jo liikaa kun molemmissa on. Toivo sopii että noista on hyötyä.
Tsemppiä kaikille
 
Huoh. Ei liity mihinkään mutta haluan silti avautua. Mua on alkanu tosi paljon kyllästyttää ihmiset, jotka tulee samantien raskaaks ja sen jälkeen he kuvittelevat olevansa jotain raskautumisguruja ja jakelevat neuvoja kaikkialla. Että hei syö tätä ja tätä lisäravinnetta ja mun suosikkineuvo "älä stressaa", "mun kaverikin/serkku/sisko/whatever lopetti kiertopäivien laskemisen ja miettimisen ja tuli heti raskaaks" :mad:

Ensinnäkin, tutkimusten mukaan stressin vaikutus raskautumiseen on todella pieni kunhan stressi ei oo niin kova että menkat jää pois. Toisekseen, miks ihmeessä se että mä vaikka tikutan ovista tai tiedän mikä kp nyt on tarkottais, että nyt stressaan hulluna. Ja kolmanneks, musta se on lapsettomuudesta kärsivän vähättelyä ja syyllistämistä. Että hei, ei sun ongelma oo mikään todellinen, kuhan vaan stressaat. Jos et stressaa niin raskaudut = oma vika ettet oo vielä raskaana. Sama kun sanois masentuneelle et hei ota ittees niskasta kiinni ja positiivista asennetta peliin.

Ettäjoo. Ihmiset tulee eri tahtiin raskaaks ja jotkut on hedelmällisempiä kun toiset. Elintavat vaikuttaa mutta ihmiset on yksilöllisiä ja jos itse tulee heti raskaaksi jollain keinolla niin se ei tarkota että sama toimii kaikilla. Neuvomisen sijaan toivoisin että ihmiset kokeilis ennemminkin kuuntelemista ja tukena olemisesta. Sitä ainaki ite kaipaisin että joku ois tukena.

Anteeksi avautuminen, olen puhunut.
 
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset

Yhteistyössä