Toiveena vauva 2017-2018

Voiko ovis olla useamman kerran kierrossa? ihmettelin kun on ihan samanlaiset limat kun oviksen aikaan vaikka ei pitäs olla sen aika vielä päiviin. Vai voiko johtua jostain muusta? Testailla en vielä ehtinyt, täytyy viimestään aamulla ihan mielenkiinnosta.
 
MannaL kyllä nuo mun silmiin on ihan plussia! :) Mä saan herkästi roskishaamuja vähän vaikka mihin testiin, mutta nuo on kyllä mun silmiin ihan värillisiä viivoja jo. Parissa päivässä jos vahvistuu niin sit on ainakin varmaa!

Lapsien iästä joku kyseli, täältä löytyy poika 1v 1kk.

Mä olen nyt kitannut greippimehua (kiitos muuten siihen aiheeseen vastanneille!) ja ihmetellyt kropan toimintaa. Kp9 meneillään ja välillä on sellaisia tuntemuksia kuin olis ovis tulossa, vaikka mun normaaleilla kierron pituuksilla ei ovista pitäis olla luvassa vielä reiluun viikkoon:confused:(n) Saa nähdä, onko mun kroppa yllättäin päättänyt alkaa lyhennellä kiertoa vai mitä nyt taas tapahtuu. Ärsyttävää, ettei aikuinen ihminen oikeasti ole yhtään selvillä omasta hormoonitoiminnastaan eikä kehostaan! :mad: Kai se on ostettava ovistestejä ja alettava niitä sitten ihmetellä.
 
Ei ne enää ole mitään haamuja, mutta silloin testiajan sisällä oli. Ne viivat tummeni tollein testiajan jälkeen, mutta tänään kyllä ollut niin vahvaa kuvotusta että sillä alan varovaisesti uskomaan plussaan. Ja tosiaan mitään menkka tuntemuksia ei ole. Teen vielä huomenna aamulla ainakin testin, katsotaan miltä se näyttää ja tarviiko vielä varmistella. ( siis kaikkihan ne testit tulee kuitenkin pissityä :D vaihtuu vaan se mitä niillä testaillaan, raskautta vai raskauden jatkumista ja etenemistä.

Ja lapsista sen verran että mulla kaksi poikaa syksyllä kouluun menevä ja juuri 5- täyttänyt. Eli hetki on täälläkin kulunut vauvantuoksusta.
Tsemppiä kaikille jännäilijöille!
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
MannaL toivottavasti viivat vahvistuu ja pääsen ihan virallisestikin onnittelemaan. Ihana juttu :love:

Mulla on kaksi poikaa, toinen täyttää syksyllä jo 12. Toinen poikani menehtyi 5-vuotiaana pitkän taistelun jälkeen vaikeaan sairauteen... Vuodet kuopukseni kanssa olivat varsinainen elämänkoulu ja olen niin onnellinen, että sain hänet viisi vuotta pitää. Vaikka ikävä on joka päivä kova, niin olen kuitenkin iloinen ettei hänen tarvitse kärsiä kivuista enää.
Lapset ovat todellinen lahja ja toivon, että minulle vielä sellainen suotaisiin. Niin paljon olisi rakkautta annettavana :rolleyes:

Täällä aika matelee, tänään dpo7. Jos pari päivää malttaisi vielä olla lorottamatta tikkuihin...:D
 
MannaL toivottavasti viivat vahvistuu ja pääsen ihan virallisestikin onnittelemaan. Ihana juttu :love:

Mulla on kaksi poikaa, toinen täyttää syksyllä jo 12. Toinen poikani menehtyi 5-vuotiaana pitkän taistelun jälkeen vaikeaan sairauteen... Vuodet kuopukseni kanssa olivat varsinainen elämänkoulu ja olen niin onnellinen, että sain hänet viisi vuotta pitää. Vaikka ikävä on joka päivä kova, niin olen kuitenkin iloinen ettei hänen tarvitse kärsiä kivuista enää.
Lapset ovat todellinen lahja ja toivon, että minulle vielä sellainen suotaisiin. Niin paljon olisi rakkautta annettavana :rolleyes:

Täällä aika matelee, tänään dpo7. Jos pari päivää malttaisi vielä olla lorottamatta tikkuihin...:D
Voi kamala :cry:, sanattomaksi vetää. Osanottoni, vaikkakin näin jälkikäteen.
 
Onnea Manna!

Täytyy myöntää, että jotenkin hiukan surettaa äitienpäivä, kun olin niin toivonut ja kuvitellut, että olisin tähän mennessä jo raskaana. :( Mutta eipä sitä koskaan elämässä mene asiat niin kuin kuvittelee/suunnittelee. Toivottavasti sitten ensi vuonna pääsee viettämään äitienpäivää! (y)

Olen myös tällä viikolla nähnyt vähän aikaa sitten lapsen saaneita kavereita ja yllätyin iloisesti, ettei siitä tullutkaan katkera fiilis, mitä olin hiukan etukäteen pelännyt. Oikeastaan kaverin vauvaa sylissä pidellessä iski sellainen tsemppi päälle, että kyllä mäkin vielä joskus saan oman tällaisen käärön. :love:

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista sunnuntaita! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lindanen ja Yuna
Onnea Manna! :love:

Vähän on tääläki mieli maassa, face on taas täynnä mitä ihanampia kuvia ja runoja äitiydestä, itkuhan siinä tuli ja loppua ei näy. Onneks yksin töissä.. :unsure:
Ensimmäinen äitienpäivä joka tuntuu näin pahalta.. Jospa sitte ens vuonna asiat ois toisin, meillä kaikilla.
 
MannaL, hieno viivahan se siellä! Onnea! :love:

Aamulla taas sorruin testaileen, nega. Ärsyttää. Päätä särkee, ensimmäinen oire menkoista. :unsure: Keskiviikkona täytyisi viimeistään alkaa. Huomen aamuna en kyllä testaa!! :mad:
 
Lomaterveisiä :) kauhea hinku tuli päästä testaamaan, kun katseli ketjun uusia viivoja. Ihana viikko sattui ja mökkeiltiin. Toivottavasti oli aitassa taikaa, sillä nyt olis kutakuinkin dpo4. Mitään oloja ei ole suuntaan, eikä toiseen. Kohdunsuu kyllä sulkeutu napakasti kiinni ja ylös oviksen jälkeen. Nyt piinaillaan :D Helokkiöljyä tosiaan olen säännöllisesti tässä kierrossa syönyt ja greippimehua join alkukierron, loman alkaessa se unohtui :) Mutta ainakaan ei tullut stressailtua ja punaviiniäkin jonkun verran maistelin.
 
Onnea Manna :love:

Voimia kaikille, tänään ollut varmasti monelle raskas päivä! <3

Viiru laitas kuvaa? :)

Mä tein tilauksen taas mamin testeille, tällä kertaa raskaustestejä ja huomenna kauppaan ostamaan pc liuskoja :D

Mä nyt metsästän siis ovulaatiota tai raskautta, katsotaan kumpaan suuntaan mennään. Vai alkaako menkat, se on se vaihtoehto mitä en haluais edes ajatella :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
http://aijaa.com/2jfEk1

ylempi tältä aamulta ja alempi tänään 18 aikaan. onko tuo alempi jo ovis plussa?
mulla on ollut kierron alusta vehnänalkioöljy, greippimehu ja foolihappo käytössä ja täytyy sanoo että en oo aikasemmin tuntenut ovista näin vahvasti. en ehkä samalla lailla oo ennen osannut näin sitä tarkkailla mutta en muista olleeni näin kipeä aikasemmin.
mites noi dpo:t sitten laskettiin? jos tuo on plussa niin oliko mulla sitten tämään dpo-1?
kp15 on tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Nonsk
Paljon onnea Manna! Ihana äitienpäivälahja tosiaan :)

Vähän ihmetyttää tämä oireettomuus, mutta keskiviikkona meinasin testailla clearbluella uudestaan, josko ne viikot olisi nousseet.

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Moikka,

Täällä yksi vauvahaaveilija porukkaan lisää. Olen 28- vuotias ja esikoinen haaveissa. Viimeisen Yaz e-pillerin otin toissapäivänä ja vauvakuume kasvaa kasvamistaan. Pillereitä oon käyttänyt ihan teinistä asti eli en tiedä mitään kuukautiskierrostani jne.

Vähän jännittää mitä kaikkia kummallisuuksia tuo pillereiden lopettaminen tuo tullessaan ja toki jännittää myös muu tuleva ;)
 
Liityn kanssa mukaan, olen taustalta seurannut palstaa jo kuukauden verran. Toisesta haaveillaan, esikoinen on reilu 2v. Yritys alkanut huhtikuun alussa. Tärppäsikin heti, tein viime keskiviikkona positiivisen r-testin, mutta lauantaina yllättäen alkoi vuoto. :'( Nyt vähän jännittää miten kroppa toipuu tästä, päästäänkö yrittämään heti uudestaan..
 
Heiii, täällä ihmetystä kovasti. Tai toive sekoilua?

Nyt menossa kp 63 ( jos oon mukana).. Yöllä tuli ihme kramppi mahaan. Ja tänään vähä jatkunut jomotus.. No kokeilin huvikseni ovistikkua.. Ja täh.. En oo koskaan tehny mut tuleeko tähän viiva ilman LH:ta? http://aijaa.com/IZWYQQ
Moikka.. Kp 68, ja ovistesti edelleen sekoilee.. Eli pcos syynä, uskoisin..

Tänään tehty:
http://aijaa.com/mvtsy5

5päivää sitten tehty: http://aijaa.com/C5W12L
 

Yhteistyössä