On kyllä tosi tosi lähellä. Tee parin tunnin päästä uus, sinuna en odottais aamuun ettei pääse livahtaa huippu ohihttp://aijaa.com/sdkYHw. Oisko nyt? Testaan kuitenkin aamulla, katsotaan mitä se näyttää
Jos tuo "ei mua mikään vaivaa"-mies ( ) lämpenee mulle vielä illan mittaan, niin en tiedä onks sillä niin väliä testaaks vielä illalla vai kuluttaako tikut loppuun seuraavien päivien aikana? ;p En nyt kyllä oo mitään huomannut eroa kun greippimehua litkinyt. Märkyys tuntuu sisällä, mutta ei tunnu hulahtelevan juurikaan..? Eikä ainakaan vielä oo mitenkään kipeä alavatsa, enemmän tää on menkkamaista jomottelua. Ja sitä on kyllä ollut lähes koko kiertoOn kyllä tosi tosi lähellä. Tee parin tunnin päästä uus, sinuna en odottais aamuun ettei pääse livahtaa huippu ohi
Ihan perusprisma kamaa, rfsu:t. On mulla toimineet! Oisko hätähousuissa joku sanonut, että ne on vähän uudistuneet ja tummuu vasta kun ovis on. Viime kierrossa sain koko aika jonkinlaista testiviivaa, nyt on ollut aika valkoista eiliseen asti kun alkoi tummumaan. Paketissa 14testiä ja maksaa 7-8e, en osaa verrata netistä tilattuihin että onks halvempaa vai kalliimpaa, luuktavasti kalliimpaa?Nonsk minkä merkkisii noi sun ovistestit on? Vaikuttaa aika hyviltä, ni ajattelin jos kokeilisin JOS joudun uuteen kiertoon. Mulla oli sofin ovistestit ja ei tullut testiviiva läheskään yhtä tummaksi ku kontrolli. Vaikka oon kyllä melko varma että ovis silloin oli, koska muuten puhdasta negaa.
Btw jos olin malttamaton jo ovista odotellessa, ni nyt vasta oonkin... Tällä hetkellä negaolo silti. Vasta dpo 3-4 tosin menossa. Huooh.
Mulla on raskauskeiju one stepit käytössä ja toiminut loistavasti. Plussan pärähtäessä on testi viiva selvästi tummempi kuin kontrolli viiva, ei jätä arvailuja.Nonsk minkä merkkisii noi sun ovistestit on? Vaikuttaa aika hyviltä, ni ajattelin jos kokeilisin JOS joudun uuteen kiertoon. Mulla oli sofin ovistestit ja ei tullut testiviiva läheskään yhtä tummaksi ku kontrolli. Vaikka oon kyllä melko varma että ovis silloin oli, koska muuten puhdasta negaa.
Btw jos olin malttamaton jo ovista odotellessa, ni nyt vasta oonkin... Tällä hetkellä negaolo silti. Vasta dpo 3-4 tosin menossa. Huooh.
Testasin uteliaisuuttani sit kuitennii. Yks testi jäi enää. Hyvä istua pöntöllä ja pidättää sillee testatako vaiko eiköOn kyllä tosi tosi lähellä. Tee parin tunnin päästä uus, sinuna en odottais aamuun ettei pääse livahtaa huippu ohi
Huomasin, että täälläkin oli välillä hylly tyhjähkö kun kävin täydentämässä varastoaTervetuloa uusille!
Täällä meillä päin taitaa olla muitakin kuumeilijoita, kun greippimehu oli päässyt vallan loppumaan kaupasta ostin sitten greippejä, ja puristan niistä mehua. Aloin jo testaamaan ovista. Aikastahan se on, mutta jospa saisin sen näin bongattua.