Toiveena vauva 2017-2018

M.Aili
Eilen sain nyt mielestäni haamun myös tohon rfsu:n testiin. Tuntuu vaan niin hassulta, että näin nopeesti voi saada jo jotain haamuja.

PC:llä tehdyt testit kp 20 (ylä) ja 21 (ala). Toi alempikin tummu sit vielä vähän kun kuivu. Rfsu:n testissä ei vielä näkynyt mitään ja kp 21 teinkin tyylipuhtaan negan sillä.
http://aijaa.com/2W6Nsb

Tässä nyt eilen illalla tehty rfsu:n testi, eli kp 22. Näättehän tekin tässä jotain? Vai onko mulla vaan hyvä mielikuvitus?!
http://aijaa.com/CGskNk

Jännittää nyt ihan hirveesti, et jos noi digit tulee aikasintaan tänään, ni jos teen sen liian aikasin ja siihen tulee lukemaan 'ei raskaana'. Milloin ootte uskaltanut ton digin tehdä? Toi ei raskaana tuntuu jotenkin niin lopulliselta vaikka se johtuis siitä että on testannut liian aikasin. Ai et mä toivoisin, etä tietäisin tän mun kierron normi pituuden. Se että se on heitellyt kapseleiden kanssa ton 14-42 päivän välillä, tekee tän vähän hankalaks, ku ei ees tiedä onko ne menkat vielä myöhässä vai ei...
 
Hei! Mä varmaan voin seurailla teidän juttuja ja kommentoidakin välillä. Olen 39v nuorinainen :) ja synnytin potran pojan syyskuun puolessa välissä. Haluamme myös toisen lapsen mutta kroppani (ja pääni) ei vielä kestä uutta raskautta. Kolmen kuukauden päästä katellaan mikä on olo ja käyn yksityisellä tarkastuttaa paikat. Jos kaikki ok, niin sit. Ekat kuukautiset olivat jo eli hormonitoiminta on käynnistynyt ja mitä luultavimmin havaitsin oviksenkin pari päivää sitten. Kondomilla mennään nyt.

Lueskelin joitain ketjun juttuja jo ja silmääni osui kommentti, että synnyttäneet ovat hedelmällisempiä. Törmäsin tähän aiheeseen raskaudesta lueskellessani ja siinä todettiin tuon korkeamman hedelmällisyyden kestävän n. kaksi vuotta synnytyksen jälkeen.

Testeistä sen verran, että itse en aio tehdä ainuttakaan viivatestiä vaan pelkkiä clear bluen digitaalisia. Niissä ei voi tuloksesta jäädä epäselvää.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Moikka! Olen 28v kohta naimisissa oleva 5kk ikäisen tyttövauvan äiti. Viime vuonna jouluaattona saimme ilmoittaa raskaudesta isovanhemmille, ihanaa aikaa! Yritystä ja hoitoja kesti 2v kunnes toisella IUI:lla tärppi kävi. Minulla on todettu pco ja miehellä alentunut siittiölaatu. Meillä kuumeillaan toisesta lapsesta tähän samaan syssyyn, mutta varsinainen yritys alkaa vasta keväällä maaliskuun jälkeen. Tarkoituksena on nyt pudottaa muutama raskauskilo (5-7kg) ja odotella häiden jälkeistä aikaa. Minä kuumeilen enemmän kuin mies mutta kovasti hänkin puhuu toisesta lapsesta. Ehkäisyä ei ole käytössä, osin keskeytetyllä mennään joten menkkojen alkamista saa vähän jännätä. Onnea plussanneille ja tsemppiä vielä plussaa odottaville. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
M.Aili
Tervetuloa Helmi1234 ja diadora!

Jospa se nyt sitten tästä kierrosta tärppäis Darni73:lla ja Selkkiksellä.

ON: Eilen sain postista viestin että paketti on saapunut. Oon tilannu useamman erilaisen paketin, mutta jotenkin olin ihan varma että siellä olis ne mun digi testit. Mut ei ollu. Miehen erikoissukat saapu. Eilen mietin että kuinka kauan jaksan odottaa ton digin kanssa, ennen ku teen sen. Eli tällaselle hätähousulle oli ihan hyvä, ettei vielä tullut. Rfsu:n testiin tuli eilen samanlainen haalee viiva ku toissapäivänäkin. Sais lähtee vahvistuu pikkuhiljaa... Ajattelin jos digin tekis joko torstaina tai perjantaina, mutta mitenköhän sen malttaa antaa olla vaan jos se tulee tänään. Sen verran kallis kuitenkin, ettei liian aikasin viittis tehdä...
 
Vieläkö voi ilmoittautua mukaan ketjuun? :)

Meillä maailman rakkain, ehkäisyrenkaasta huolimatta alkunsa saanut tyttö 04/13, nyt häiden jälkeen ollut toiveissa suunnitelmallisempi toinen, yk4, kp4/28. Lokakuussa aloitettiin toiveet, jotka olivatkin korkealla, kun esikoinen sai alkunsa yllätyksenä - ei kuitenkaan vielä mitään tulosta ja korkealta putoaa kovaa aina, kun menkat alkaa. :( Näin hätäisenä luonteena ja vähän enemmän ikää kartuttaneena (32v) alkaa nyt jo huolestuttaa, saammeko koskaan toista lasta... ensi viikolla gynelle tsekkaamaan, onko kaikki ihan OK.

Kävin kesäkuussa peruscheckissä ja silloin lääkäri sanoi, että tuskin meillä kauan menee jos toinen halutaan, siitäkin syystä on iso pelko matkassa, kun ei mitään kuulu ei näy. Pelko tuskin auttaa raskautumisessa ;) koska säännöllisten kiertojen jälkeen kaksi viimeistä ovat olleet 19 päivää ja 32 päivää! Onko muille käynyt stressaamisen takia näin? :eek: Tuskin kuitenkana oli varhainen keskenmeno, koska kp26 tein negatestin. Ostin ovistikkuja viime kierrossa, mutta stressasin niiden takia ihan liikaa ja miehen suosituksesta sysäsin ne kaapin nurkkaan. Nyt hankin CB:n digitestin, josko sillä jaksaisin testailla kun menkat loppuu.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Uusille tuttavuuksille tervetuloa!!! :)

ON: Kävin tänään ostamassa apteekista r-testin ja äsken tein sen. Hätähousuna en jaksa odottaa paria päivää. Testi näytti kuitenkin ihan selvää negaa :( tässä parina päivänä on alkanut oleen jonkinlaisia oireita (kuvittelenko vai ei). Eilen illalla mies paahtoi leivänpaahtimessa ruisleipää ja mun nenään se haisi tosi pahalle, vaikka ennen ei oo mun mielestä ollu paha haju...Tänään siis kp 23.

Juliet86 kp 23/24-28
 
Toi on niin ärsyttävää! Tuntuu ettei miestä voisi vähempää kiinnostaa silloin, kun olisi paras aika...
Aloin kyllä miettimään, että onko tämä "laskettu" juttu, koska jos tärppi kävisi niin laivareissu kavereiden kanssa osuisi juuri niin että raskaustestin pitäisi näyttää plussaa ja menkkojen olla noin viikon myöhässä (jos sovellus pitää paikkaansa). Ja olishan se vähän kiusallista kiemurrella penkissä kun kysytään miksei juo, kun se on ns. reissun tarkoitus (niiku nuo suomalaisten risteilyreissut taitaa yleensäkin olla..). Enkä kyllä yleensä ole se kieltäytyjä, jos on naispuolistakin seuraa. Olishan se tärppikin sit vielä niin alussa ettei koko kaveripiirille kyllä tarviis kertoa! Haaveiluahaaveilua, täälläkin..:love:

Hyvää uutta vuotta! Olkoon onni myötä ;)
 
Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta!

Uure vuore ohjei:Ot käpy pois kenkäst.
Kaar vesi pois saappaast.
Nost ämpär silmiltäs.
Jua kuppis tyhjäks.
Ol ilone, ol valone, ol pulune.
Älä lait kät sirkkeli.
Älä purot kirvest kintuil.
Älä unohr kotti avaimi.
Älä karot annetui syrämei.

Heli Laaksonen

The Big O (se toinen tai siis toivottavasti molemmat :D)
lähenee...

 
Tänään dpo2 ja tein huvikseni ovistestin kun pitänee kuluttaa pois (1 on vielä), kun tällä hetkellä en halua ensi kiertoon tikkuja. Luonnossa näyttää vielä vahvemmalta, tokihan tuo nega on. Milloin pitäis alkaa haalenemaan? Muistaakseni edellisessä kierrossa nyt oli jo paljon haaleampi! http://aijaa.com/SxhQlm
 
Onnea M.Aili vielä! :) pahoittelut muille menkoista.
Tää ei varsinaisesti tänne kuulu, mutta kuulupahan tavallaan... Mun hammaslääkärihelvetti ei vieläkään ilmeisesti ole lopuillaan, koska toi yksi hammas jatkaa jumalatonta särkyään. Enkä luultavasti pysty elämään nyt ilman buranaa :cry: p*rkele tänäänkin särkypäivystyksessä käynyt kuvauttamassa sen ja mitään erikoista ei näy... Kyllä tässä saa olla vauvahaaveet haudattuna niin kauan kunnes nää jutut selviää. Tää asia masentaa mua niin paljon, eikä loppua näy... Repisivät sitten irti mokoman tai jotain, en jaksa enää.
 
M.Aili paljon onnea ja hyvää odotusaikaa! :)

Mandee jaskamista hammasvaivojen kanssa, tosi inhottavaa. Toivottavasti siihen tulee joku ratkaisu pian!

On: Mulla on tänään sittenkin vasta KP 2/29-31. Nyt oli melkein kolme vuorokautta ennen kunnon vuotoa tuhrua.. Ennen kierukkaa ei ole koskaan tällaista ollut. Jotenkin mietityttää että onko ihan normaalia ja jos vaikuttaakin raskautumiseen. Onko täällä muita tuhruttelijoita?

Hyvää uutta vuotta teille kaikille!
 
Tää on taas niin tätä.. heti alkaa epäilyt kun vähä tulee jotain outoa oloa. Eilen ja tänään huono olo aamulla, semmonen etova. Sit kun syö menee ohi. Ja en ole ihminen joka syö aamupalaa. Väkisin välillä muistan syödä. Ja pari päivää sitte tuntui ovismaisia kipuja. Mut ei ne mitenkään voinu niitä olla. Kun kuukautisia odottelen alkavaksi ensi viikon lopulle.
 

Yhteistyössä