Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen yritähän pärjäillä - tuu ihmeessä kirjottelemaan meille jos alatkin piinailee :love:. Täältä peukut et stressinvähentäminen auttais tasaa kiertoo ja tärppi kävis!

@vuuti tuo sama on itsellä mieles et miten enää jaksaa vauvajuttuja kun viimeks oli 30v ja nyt vielä vanhempi (n). Tsemppii sinnekin :love:

Munkin testit tuli @Nadine88, nyt vaan sit odotellaan.. kauan.
 
Kuulumisia hurjien lääkärikäyntien jälkeen. Eli ei en oo raskaana mut ilmeisesti miulla on joku suolistovuoto tai jokin muu leikkauskomplikaatio.. Tehdään lähiaikoina säteilytutkimus joten siihen mennessä ei saa missään nimessä raskautua.. toki tää kierto on vielä kesken ei oo menkat alkanu, toivon et saatais tutkimus tehtyä tän kierron puolella tai sit menee seuraavakin kierto sivu suun :( ompa raskasta kun oltiin jo niin iloisia et saadaan yrittää ja sit tulikin lisää ongelmia terveyden kanssa :'(
 
Voi pahoittelut @Laurajy takapakista :cry:. Pidän peukkuja et pääset nopeasti tutkimuksiin!

ON: kp10 ja yhtään ei vieläkään tee mieli seksiä, outoo (n). Onko teillä muilla miten mielihaluja havaittavissa ennen ovista? Mulla vaihtelee jonkun verran mut kyl sen yleensä kuitenkin huomaa että sillä jotain vaikutusta on!
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Kuulumisia hurjien lääkärikäyntien jälkeen. Eli ei en oo raskaana mut ilmeisesti miulla on joku suolistovuoto tai jokin muu leikkauskomplikaatio.. Tehdään lähiaikoina säteilytutkimus joten siihen mennessä ei saa missään nimessä raskautua.. toki tää kierto on vielä kesken ei oo menkat alkanu, toivon et saatais tutkimus tehtyä tän kierron puolella tai sit menee seuraavakin kierto sivu suun :( ompa raskasta kun oltiin jo niin iloisia et saadaan yrittää ja sit tulikin lisää ongelmia terveyden kanssa :'(
Toivotaan että pian pääsette taas yrittämään :( kurjia tuollaiset takapakit! Mutta onneks tuokin asia selvisi nyt niin päästään tutkimaan kaikki ja sitten turvallisempaa yrittää taas vauvaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Voi pahoittelut @Laurajy takapakista :cry:. Pidän peukkuja et pääset nopeasti tutkimuksiin!

ON: kp10 ja yhtään ei vieläkään tee mieli seksiä, outoo (n). Onko teillä muilla miten mielihaluja havaittavissa ennen ovista? Mulla vaihtelee jonkun verran mut kyl sen yleensä kuitenkin huomaa että sillä jotain vaikutusta on!
Täällä kp 9.Epäilen ovista su-ti välille.
Mää oon jo nyt kattellu tuota miestä niin että syön sen katseellani. Haluttas ihan hirmusesti, mutta koitan pari päivää ettei olis seksiä ni vois sitten pitää maratoonin just loppu ja alkuviikon.
Tänäänkin tehty ovistesti ja hädintuskin näkee koko viivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Onko sulla muita oireita kun menkat myöhässä? Mulla ihan järkyttävä pms. Pinna on kireä kuin viulun kieli, paleltaa ja on paha olo. Toivon että vuoto alkaa että olo tasoittuisi taas. Toivotaan että molemmat saa pian vastauksen, kuinkahan kauan menkkojen tulee olla myöhässä, jotta olis hyötyä käydä gynellä?
Kiitos kysymästä, mulla on tullut runsasta ja sitkeää valkovuotoa ja tulee vieläkin, se alkoi jo ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Ei mulla tavallisesti tule tämäntapaista valkovuotoa. (n)
Väsymystä on ollut, mutta mä nyt oon muutenkin aina väsynyt kun kotona kolme pientä lasta. :D Jajaja, kiukkuinen oon minäkin ollut. :unsure: Ja paleltaa, mutta meillä on kotona sisällä muutenkin kylmä...
Gynestä en tiedä, koska kannattaisi käydä. Ite varmaan siinä vaiheessa kävisin jos toisetkin kuukautiset jäis välistä. (n)

Oon ollut tällä viikolla ihan masis kun menkkoja ei näy. Ajattelin alkaa odottaa seuraavia menkkoja normaalisti alkaviksi. Olotilat kauheaa vuoristorataa...
Tein kuitenkin torstai - iltana r-testin (menkat silloin 8 päivää myöhässä), ja siihen tuli haalea viiva. :eek: vielä tänä aamunakin tuli samanlainen haalea viiva, joten testaan uudestaan huomenna. Voi apua, jännittää ja pelottaa... Pystyn uskomaan raskauteen täysin vasta sitten, kun saan sen vahvan viivan. Huh kun jännittää. :giggle:
 
@Laurajy, onpa kurja takapakki. Toivottavasti pääsette pian taas jatkamaan yritystä! Tsemppiä!

@viii, peukut pystyssä että viiva lähtiskin vahvistumaan!

Tännekin tuli eilen iso kasa alennuksesta ostettuja testejä. Hyvät kaupat, kun maksoin vaan 2e postikuluja ja kirjeissä (ne oli pakattu kahteen) oli päällä ne maksutarrat, niin oikeesti oli maksanu postitus 7e. Toivottavasti tässä kierrossa tulis ovis ja bongaisin sen. Ehkä sitä ei viime kierrossa ollut, kun en bongannu limoja enkä ihan varmaksi kipuakaan ja kahtena päivänä oli veristä vuotoa menkkojen ulkopuolella. Kierto oli lyhyin ikinä, 26 päivää.
 
Hitto kurkottelin jotain aamupalaa tehdessä ja selässä naksahti. Se onki pitkään ollu nii hyvä. Pakkaset varmaa herkistää. Viimeisimmäksi tähän projektiin kaipaan selkäongelmia. Toissakierrossa oli samaa noin 5 päivää ennen ovista, joten saattaapi olla että liittyy johonki kierron vaiheeseenkin. Kp 10 tänään ja ovistikuttelu jatkukoon
 
@viii Kuvia testeistä, heti! (y)
@Laurajy Tsemppiä kovasti :( Oma terveys kuitenkin edellä kannattaa mennä, että kroppa selviää raskaudesta. Tuntuuhan se epäreilulta siitä huolimatta.

@Nadine88 Ootko tikuttanu ovista vielä, miltä näyttää?

Mä koen tuon oviksen tikutuksen jotenkin hankalana :ROFLMAO: Oon tehnyt 2 testiä per päivä ke-to ja nyt eilen aloin tehdä 3 testiä päivässä. Ovista veikkaan sunnuntaille mut tänään pitäis siis tulla plussa testiin jos ovis olis huomenna (n) Antaa melko haaleeta viivaa edelleen. Äh, toivottavasti kierto ei taas veny..
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy ja viii
@viii Kuvia testeistä, heti! (y)
@Laurajy Tsemppiä kovasti :( Oma terveys kuitenkin edellä kannattaa mennä, että kroppa selviää raskaudesta. Tuntuuhan se epäreilulta siitä huolimatta.

@Nadine88 Ootko tikuttanu ovista vielä, miltä näyttää?

Mä koen tuon oviksen tikutuksen jotenkin hankalana :ROFLMAO: Oon tehnyt 2 testiä per päivä ke-to ja nyt eilen aloin tehdä 3 testiä päivässä. Ovista veikkaan sunnuntaille mut tänään pitäis siis tulla plussa testiin jos ovis olis huomenna (n) Antaa melko haaleeta viivaa edelleen. Äh, toivottavasti kierto ei taas veny..
Juu virallisen tikuttelun aloitin kp8, jolloin ihan melkein näkymätön viiva. Eilisestä lähtien sit jo viiva mut samanlainen mitä viime kierrosta kp10-20, eli viime kierrosta viisastuneena ei aiheuta suuria tunteita ennen ku huomaan selkeämpi vahvistumisen. Ja sen kyl sit tosiaa huomaa.

Just kattelin viime kierron kuvia ja eka vahvistuminen näkyi kp20 aamupäivällä, eka plussaksi tulkittava kp21 ilta ja selkein plussa kp22 aamu klo 5 ja ovis oli kp22 ilta klo 18. Jos mentäis lyhimmän kierron mukaan nii ovis tulis kp15, mut katsellaan. Oon päättänyt olla stressaamatta. Ja itseasiassa oon onnistunu ku tein tossa puol tuntia sitten testin ja unohdin sen kunnes luin täältä möörtsin viestin :ROFLMAO: viime kierrossa ku jäin tuijottamaan testejä vähintään vartiks herkeämättä :D
 
@Nadine88 Kyl mullakin ovistestit unohtuu vessaan :D R-testit ei tosiaan unohdu, ikinä! :LOL: Ehkä en vielä osaa oikein katsoa noita ovistikkuja oikein kun en oo niihin plussaa kiinni saanut. Ehkä viiva oli tänään vahvempi kuin eilen. Viikonloppuna kerkee onneks testata vaikka neljäkin kertaa päivässä niin jospa näkyis muutokset sitten. Toivon vaan ettei menis alkuviikkoon ovis kun mies iltavuorossa :unsure:
 
Heippa!
Liitynpä tänne teidän joukkoon, kauan jo lueskellut juttujanne :)
Eli täällä kolmas lapsi haaveissa, aikaisemmat ovat 2010&2012 syntyneet. Ehkäisykapseli poistettiin 16.11.17 ja nyt tullut kahden kuukautiset sen jälkeen. YK2 meneillää nyt.

Viimeiset menkat alkoivat 3.1. ja ovista tässä kovin yrittänyt bongailla. Ovistestiin tulee viivoja, mutta eivät kuitenkaan vahvistu tarpeeksi. Ehkä mulla kierto vielä niin sekaisin, että ovis pitkittyy tai sitten sitä ei tule laisinkaan :( rinnat ovat kyllä kipeytyneet ja kihelmöi- ihan ku maitoa nousisi ja ruokahaluttomuutta löytyy myös.

Yritän aktiivisesti täällä kirjoitella, mutta se voi olla hieman haastavaa. Oon addi joten sen takia kirjoittamisen aloittaminen ja vastaaminen on mulle aikas haastavaa :unsure: silti tuntuu, että haluaisi jakaa fiiliksiä teidän kanssa, tsemppailla ja jännitellä yhdessä! (y)
 
@ahmis mulla ei oo aavistustakaan koska ovis on ollut. Tässä kierrossa ei tullut minkäänlaisia oviskipuja tai muutakaan... Ensimmäiset kivut oli ne kun luulin että menkat alkaa, ja siitäkin on jo 13-14 päivää... Heh, oon ihan pihalla itseni kanssa. :D

Tervetuloa @zumba224! On kivempaa jännitellä yhdessä. (y) Mulla aaltoilee fiiliksen mukaan, välillä kirjoittelen enemmän ja välillä vähemmän, ja sehän on vaan kiva kun on paljon erilaista porukkaa! :LOL:
 

Yhteistyössä