Mulla on yksi keskenmeno ja yksi kemiallinen raskaus takana. Siinä välissä onnistunut raskaus Vuotoa ei tosiaan tullut enää yhtään päivällä tai nyt illalla eikä mulla oo mitään kipuja. Tein vielä yhden r-testin ja viivat oli taas vahvistuneet toissapäiväisestä. Ehkä tää oli vaan jotain harmitonta, toivottavasti Meillä olis 2 vkon päästä varhaisultra, jos sinne saakka päästään.@emilyyh Tsemppiä kovasti <3 Onko sulla aiempiakin keskenmenoja?Pääsetkö ultraan tai mittauttamaan arvot uudelleen?
Voihan ovistesti näyttää raskauden. Mä testasin esikoisen aikanaan ensin ovistestillä! Testaa!!Onkohan normaalia että ovistestiin tulee vielä näkyviin sen kontrolliviivan lisäksi se toinenkin viiva kp 28/32? Ei tosin yhtä vahvana vaan vähän hailakampi
Kolmen viikon päästä sillonhan pitäs olla jo ekassa neuvolassa että saa lähetteen ekaan ultraan. Hassu mies.Tsemppiä kaikille jotka ovat uudelle kierrolle lähteneet. Se harmittaa aina kun kuukautiset alkaa, mutta samaan aikaan se on uuden alku. Yritän ainakin näin lohduttaa itseäni
Kovin odotan kuukautisia alkavaksi, sillä tänään pitäisi alkaa. Olin viime viikolla ihan varma ettei tästä kierrosta tärpännyt. Sitten perjantaina mulla tuli pariin kertaan huomiota herättävä veren maku nieluun. Jospa sittenkin ? Testiä vielä en uskalla tehdä, kun siitä tulee jotenkin pettyneempi olo kuin normaalista kuukautisten alkamisesta. Kysyin mieheltä tänään, koska saan tehdä testin. Hänen mielestään kolmen viikon päästä taitaa olla pieni keskustelun paikka ettei mun hermot todellakaan kestä niin kauaa odottaa kriiseilin niin paljon viime kierrosta että hän lupasi piilottaa kaikki testit multa
Täällä on varmaan ollut keskustelua, mutta Oletteko vetäneet täysin nollalinjan alkoholin suhteen vai otatteko viinilasillisen jos esim illallinen on tiedossa?
Terolutit oikestaan tukee sitä keltarauhastoimintaa jos sen ottaa oikeaan aikaan, eli oviksen jälkeen. Mikäli mulla on ovis ollut pari päivää kuurin aloittamisen jälkeen voi raskaus olla mahdollinen, siksi teen nyt parin päivän päästää uuden testin. Mutta mikäli kuurin aloittaa ennen ovista niin se estää oviksen. Toivottavasti mulla on ollut ovis kuitenkin juuri aloittamis hetkellä niin ei vaikuta vielä niin paljon.@kirpsakka voi kurja, voiko teroluteja syödessä kuitenkin vaikuttaa jos ovulointi ei ole tapahtunut tai jos on tullut hieman myöhemmin? Kuten siis normaalikierrossakin, menkat siirtyy myöhemmälle kuin totutusti.
Oo jännää, jos sulla käy samat ku mulla ja huippu posahtaa ihan puskista.Pahoittelut kaikille joilla menkat alkoivat ja peukkuja piinailijoille Onko tässä ketjussa ollut koskaan mitään listaa? Menen ihan sekaisin ihmisten tilanteista
Minäkään en muutenkaan juo, joten eipä ole tarvinnut asiaa pahemmin miettiä.
Jes, mies vihdoin parin pivän vapaalla ja aloitin ovistikuttelun. Tänään kp8 ja viiva suhteellisen vahva, mutta ei kuitenkaan eilisestä juurikaan vahvistunut. Taitaa olla vain korkean LH-tason kierto. Kattellaan
Ovis oli nyt kp11, viime kierrossa kp15.Mikä kp sulla @viipulainen nyt sit ovis tuli?
Mietin koska aloittaisin tikuttelun. Mulla ovikset ollu todennäköisesti kp14-15 ja kp18. Toisaalta tilasin 42 liuskaa että niistä riittää pitkälle.