Toiveena vauva 2017-2018

No niin, täällä kp1. Kierto oli siis 31pv. Laskurin mukaan ovis osuis tasan jouluaatolle, eli sinällään aatonaatto oliski parempi pupuilupäivä. Mut en nyt luota laskuriin ku tosiaan viime kierrossa ovis tuli sit 3pv myöhemmin ja nyt tiedän että se särkylääkettä vaatinut alavatsakipu oli ovis.

Masentaa kyllä ettei tärpännyt, mut toisaalta vasta yk3 käyntiin
 
@Nadine88 pahoittelut :notworthy:
Mullahan edellinen kierto oli lämmöiltään myös tasaisin ja itse ainakin luulen, että hormoonitoiminta palautui siinä kierrossa pitkän imetyksen jäljiltä normaaliksi. Eli voisi olla hyvinkin mahdollista mielestäni. Eli tsemppiä uuteen kiertoon nyt kovasti. Pääsette tekemään joulutaikoja.(y)
Mitäs olet mieltä ovistesteistä? Mä luulen että niistä vois olla apua.
Mulla näyttäis olevan nyt selkeä rytmi, mutta en halua lopettaa koska haluan olla tosi varma.:D

Täällä ois kp10. Eri laskurit povaa ovista edelleen ihan eri päiville, joten ihan kiva että on noi testit. Eilen oli vain aavistuksen tummempi kuin edellisen päivän testit. Jännä nähdä mihin plussa osuu. Edellinen lyhyempi kierto antoi plussan kp12, se ois sunnuntai. Lauantai ois parempi jos tulis plussa niin mun ei tarvis rääkätä tuota miestä turhan pitkään. Mutta minkäs sitä nainen kropalleen mahtaa.:D
 
Tein ovistestin ja se oli tosi laihasta lirusta kuten aina tähän aikaan päivästä, edellisestä vessakäynnistäkin oli hädin tuskin 2h.:D Mutta viiva olikin tosi selkeä joten ehkä iltatesti näyttää jo reilummin väriä. Pitää tehdä sit myös digi jos on reilumpaa väritystä.:)
Ja siis ovislimat on tosi vuolaat ja kohdunnapukka pehmentynyt ja kohdunsuu on taas tosi auki. Olis kyllä ihme jos ovisplussa odotuttais yli 2vrk.:D
 
@Nadine88 Pahoittelut menkoista :(

Hyvältä näyttää @viipulainen :) Mulla on myös tuollainen viiva päivä ennen ovisplussaa.

Omat testit tuli tänään, huomenna ajattelin alkaa testailemaan. :)
Mä tossa vertasin viime kierron testeihin ja kp13 on ollu vastaava aamupäivätestin viiva ja illalla tuli se hilkulla plussa, kp14 oli sit aamupäivällä jo selvä plussa.
Lähinnä haluan saada digiin myös sen hymynaaman ni mieskin on helpompi vakuuttaa oikeasta ajankohdasta ja siitä että nyt pitää olla ahkera. Miehet on niin tekniikan perään, tai ainakin oma mies on.:ROFLMAO: Kun digin paketissaki lukee mitä se tarkoittaa kun tulee hymynaama, niin mies toimii just kuten paketti kehoittaa.:D(y)
 
Kun merkkasin kiertosovellukseen menkat nii se laski uudestaan viime kuun oviksen ja senkin mukaan se oli se kipukohtaus mitä luulin kiinnittymisestä johtuvaksi :ROFLMAO: ja ne kivut oli kyl semmoset että jouduin tosiaa ottaa särkylääkettä. Oon tästä iloinen, koska sillon ainaki luteaalivaiheen pitäis olla just se 14vrk ja kun kerta tunsin oviksen nii toivon mukaan mun kroppa toimii.

Heiluteltiin peittoja siis ahkerasti viikko ennen ovista ja viimeiset 2 päivää ennen ovispäivää jäi hyödyntämättä joten ei ihmekää ku ei tärpännyt o_O No ovistikkujen avulla toivottavasti päästään tää kierto hyödyntään kunnolla :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
@Nadine88 onneksi tällain kiertojen startatessa ja jos epäonnistuu ajoitukset, niin laskureilla pystyy oppimaan/yhdistelemään oman kropan merkkejä. Ei siis täysin turhaakaan vaikka ei tärppi käy. Tai mua ainakin helpottaa tosi paljon kun voin analysoida oireita. Helpottaa sitä tulevaa arviointia ja vaikka onkin ovistikut niin tuntuu kaiken tän analysoinnin jälkeen, että ne on vaan väline jolla vahvistan todeksi omat olot oviksen aikaan. :)

Ja saanen vaivata omalla oviksellani..alkaa lähenemään huippu joo. Luojan kiitos mulla on mies, nimittäin sinkkuna olis vakava vaara että kellistäisin 10km säteellä jokaisen kaksilahkeisen. Toissa kierrossa oli joo vahvat fiilikset, mutta hyvä jessus tämä on kyllä hullumpaa.:eek::ROFLMAO:
 
@Alinah92 toivottavasti plussa pian tulis.:love:

Huhhu näitä ovisoloja. Ymmärrän taas täysin narttukissojen kiimamourua, kyllä tekis mieli itekki valittaa ja kovaan ääneen sitä miten mikään määrä panoja ei riitä, varsinkaan kun edellisestä on jo vuorokausi aikaa.:whistle::D Ihan sairasta taas, enkä siis erityisesti nauti tästä olosta. Yritin kuvailla miehelle että "ajattele vehkeesi just viittä vailla sitä h-hetkeä ja sit ajattele ettei homma meniskään loppuun saakka, mutta se fiilis ei vaan laannu pois". Siltä tää tuntuu, KOKO AJAN ja koska ovis tapahtunee oikealta, tää tulee vaan pahenemaan.o_O
Onhan se kiva että luonto koittaa hoitaa tätä asiaa mutta..vähän rajaa. Onneks huomenna on perjantai ja mies vapaalla, ei tarvii jatkaa tämmösiä yli vuorokauden "selibaatteja".:LOL:
Tiedän, liikaa infoa, mutta tää on taas settiä mitä ei pahemmin voi muille valittaa.:LOL::whistle:
@viipulainen Tiedän tunteesi. :D Meillä ovikset aikalailla samassa menossa, oon sua ehkä päivän jäljessä tikkujen mukaan. Tänään töissä jo ajattelin että pääsis jo kotia peittoja heiluttelemaan. :love::whistle: Jännittäviä aikoja eletään kun yk 1 ja ensimmäinen ovulaatio yritystä päällä! Tietysti hirveet odotukset, toivottavasti ei tule suurta pettymystä. :unsure:

Mitä kiertosovelluksia käytätte puhelimessa? Itsellä Flo käytössä ja se on ainakin kivalta tuntunut. Olisi toisaalta kiva vertailun vuoksi käyttää jotain toistakin! Flon mukaan ovulaatio osuisi tiistaille, mutta itsellä kyllä tunne että on aiemmin.. Ovistikut antanut vahventuvaa haamua nyt kolme päivää.
 
[url=http://aijaa.com/wJjSg1][/URL]
No sorruin digiin kun alko tykyttelemään oikealta joka askeleella ja tadaa:LOL:

Ja mulla on @Möörtsi flo, ovia ja glow. Yksikään ei osaa ennustaa mun ovista, mutta ovia saa sen hedelmällisimmän ajan ennakkoon aina oikealle viiterajalle.:LOL: Glow on mulla siksi, että se on monipuolisin sisältäessään dpo laskurin lämpökäyrässä.
Mut jee..nyt pitää pupuilla tää viikonloppu ihan urakalla. Läväytän tän miehelle jahka tulee töistä kotiin.:D
 

No sorruin digiin kun alko tykyttelemään oikealta joka askeleella ja tadaa:LOL:

Ja mulla on @Möörtsi flo, ovia ja glow. Yksikään ei osaa ennustaa mun ovista, mutta ovia saa sen hedelmällisimmän ajan ennakkoon aina oikealle viiterajalle.:LOL: Glow on mulla siksi, että se on monipuolisin sisältäessään dpo laskurin lämpökäyrässä.
Mut jee..nyt pitää pupuilla tää viikonloppu ihan urakalla. Läväytän tän miehelle jahka tulee töistä kotiin.:D
@viipulainen Voi, mä en jaksa edes lämpöjä mitata.. (n) Ehkä lataan tuon Ovian vielä Flon rinnalle. Pupuillaan nyt molemmat sitten tämä viikonloppu! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mä vedänki vähän överiksi kaiken aina.:ROFLMAO: Mut ovia on kiva ja monipuolinen olojen kirjaukseenkin ja sinne voi laittaa myös aina yhden kuvankin esim.testeistä.:)

Oon kyllä aika yllättyny miten nopeesti tää homma tällä kertaa eskaloitu.:ROFLMAO:
Mut taas hyvä että on tämmönen hätänen testailija kun jos ois vaikka tilanne että arpois tarviiko, niin mistä sitä tietäs jos tänään oiski se paras hetki huomisen kanssa. Jos tätä tahtia kohoaa niin huomenna illalla saattaa olla jo säteilevää hymynaamaa luvassa ja sit vois harmittaa ettei tätä päivää hyödyntäny.
Mut niin, oisin mä miehen lurennu hommiin kuitenkin tänään, mutta jos joku vasta alkaa tikuttamaan ni kannattaa tosiaan tehä ainaki paristi, aikasemmin päivällä ja iltasella.:D
 
Tällä hetkellä juimii vasemmalla puolella alavatsaa. Limat ja kohdunnipukka tsekattu eikä ne nyt ainakaan vielä kertoile ovulaatiosta. Jännä kun ei ole aiemmin näihin kiinnittänyt huomiota niin kuvittelin ettei mulla oireile edes. :X3:
 
Tällä hetkellä juimii vasemmalla puolella alavatsaa. Limat ja kohdunnipukka tsekattu eikä ne nyt ainakaan vielä kertoile ovulaatiosta. Jännä kun ei ole aiemmin näihin kiinnittänyt huomiota niin kuvittelin ettei mulla oireile edes. :X3:
Joo en mäkään aikoinani tienny edes että ovis aiheuttais mitään oireita, kunnes alkoi toisen lapsen yrittäminen. Kuopuksesta olin ollu kiinnittämättä suuremmin huomiota mihinkään melkein 6vuotta joten piti kyllä kerrata. Nyt oli haasteena toi pitkän imetyksen lopetus kun se muutti aikalailla kaikkea tuntemusta. :whistle:

Ja joo, mä alotin kahdesti päivässä kun alkoi tummua hieman enemmän. Ja tänään tein tosiaan ton kolmannen kun alkoi se tykyttely.
Tää lyhyt kierto näköjään eskaloituu ihan hullun nopeasti kun taas noi 30-31pv kierrot etenee hissun kissun.:LOL:
 
Oon kyllä kade noin äkkinäisistä ovisplussista kuin viipulaisella :p

Onko ovistesteillä suuriakin herkkyyseroja? Kun itse tosiaan en saanut noin vahvoja viivoja ollenkaan. Hiukan tummeni ja sitten alkoi taas haalenemaan. Voi olla kyllä etten ovuloinut ollenkaan. Aloitoin varmuuden vuoksi terolutit kp24 jotta kierto ei turhaan veny. Huomenna odotettavissa uusi kierto. En jaksaisi kyllä yhtään enää.
 
Oi vitsit olen innoissani. Sain juuri viestin, että joku jolla on samanlainen tilanne kuin mulla (yksisarvinen kohtu + ovis aina väärältä puolelta) oli saanut aikaan oviksen oikealta puolelta syömällä isoa annosta Letrozolia. Jos kesään mennessä ei tärppää, niin toivottavasti pääsisin kokeilemaan tätä :love: toinen vaihtoehto on IVF, ja siihen taas on käsittääkseni aikamoiset jonot.
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Oon kyllä kade noin äkkinäisistä ovisplussista kuin viipulaisella :p

Onko ovistesteillä suuriakin herkkyyseroja? Kun itse tosiaan en saanut noin vahvoja viivoja ollenkaan. Hiukan tummeni ja sitten alkoi taas haalenemaan. Voi olla kyllä etten ovuloinut ollenkaan. Aloitoin varmuuden vuoksi terolutit kp24 jotta kierto ei turhaan veny. Huomenna odotettavissa uusi kierto. En jaksaisi kyllä yhtään enää.
Onhan niillä eroja joo. Mulla on noita one stepin liuskoja, jotka on herkempiä kuin osa markkinoilla olevista liuskoista, sekä noi cb digit jotka on myös sikäli herkkiä, että ilmoittavat 2 hedelmällisintä päivää.
Tossa digissä pitää poistaa se testi kun tulos on luettu niin nyt kun tuli toi hymynaama, ei testiviiva ollut yhtä vahva kuin kontrolli, mutta ei paljoa uupunut. Huomenna varmaan tasavahvat siinäkin ja noi liuskat varmaan kirkuu plussaa.

Ja tosiaan, jos vaikuttaa ettei sitä plussaa näy vaikka joka päivä tikuttaa, niin kannattaa tehdä paristi päivään tyyliin kp9 eteenpäin. Mulla ei mikään testi ole kovin vahva tulokseltaan aamusta tai edes päivällä, mutta iltapäivällä ja alkuillasta tulee paras tulos. Pätee mulla siis ovis ja raskaustesteihin.:)
Että jos vaan raaskii, niin ostaa kunnon läjän niitä ovisliuskoja ja tekee oman seurannan mikä aika päivästä olis paras.

Mä siis tiedän illan olevan parhain siitä, että illalla kun olen tehnyt testejä, ne on vahvempia kuin seuraavan aamun tai aamupäivän testit.
Raskaustestit jolloin oon ollu raskaana käyttäyty näin ja nyt nämä ovistestit toimii samalla tyylillä.

Voi siis olla että väärä aika päivästä ja nopea LH piikki, sillon se ei sit ehdikkään näkyä niissä testeissä vaikka miten säntillisesti testais sen kerran päivässä ja aina samaan aikaan.

Kauhea romaani:eek::barefoot:

Vaan en pistä tätä lyhyempää kiertoa yhtään pahakseni.:D
Päätin laittaa miehelle kuvina noi testitulokset. Varmaan arvostaa taas kun ahdistelen sitä kesken työssä raatamisen.:X3::whistle:
 

Yhteistyössä