@kookospieni oviskipuja on mullakin vähän ennen (joskus jopa 2vrk) ja jälkeen, vaikka pahimmat loppuvat kyllä muutamassa tunnissa kun ovis on tapahtunut. Tämän olen huomannut tikuttmalla. Ahkerana oireiden kirjaajana huomasin myös, että on niitä nippailuja muutaman päivän ajan aika usein, eli voisiko tosiaan olla keltarauhasen toiminnasta johtuvaa, kuten
@Tiituu tossa arveli.
Täällä kerrankin oviksen aikaan ihmeen kivutonta. Halut, mitkään limat tai kivut eivät ole ennakoineet. Tänään
kp14/27-31 ja vahva, tosi selkeä ovisplussa! Tästä niin iloinen, sillä pari kiertoa on venynyt 31 vrk mikä mulle harvinaista. Nyt sitten seuraan tänään ja huomenna, luulen, et ovis on jo tänään illalla tai viim. huomenna. Mulla ei näy kovin paljon etukäteen se huippu. Mutta tämä nyt tarkoittaa, että kierto olisi sen max 29vrk, mikä on jes!
@Nems sulla alkaa olla piinaavan jännää, ja oireet voisi hyvinkin viitata raskauteen... Mut tietty oma kroppa kyllä on antanut sellaisia merkkejä harva se kuu, ja täällä ollaan.
Pian pääset testaamaan! Toivotaan että olisi pieni kyydissä!
@Paips ymmärrän tuon olosi.
Meillä on kolme lasta saaneet alkunsa tosi helposti, nyt viime loppukesästä asti tjot eikä ole raskaus alkanut. Ovistikuilla kolmatta kiertoa, toivon et auttaa. Teillä on tallettelut olleet tosi hyvin ajoitettuja, luteaalivaihe kuulostaa hyvältä myös. Jos ei nyt tärppää niin voisiko vielä koittaa ajoittaa rakkaudet vähän aiemmin, 4 päivää ennen ovista ja ovikseen asti? Olisi odottamassa sitten varmasti simppoja. Toivon, että pian teidän odotus päättyisi raskauteen!