no joo oli kyllä ..No blääh ompa ollu ihan lääkäri
Kiitos ja stsemmpiä sullekkin ovis brobleemaan!
kiitos
no joo oli kyllä ..No blääh ompa ollu ihan lääkäri
Kiitos ja stsemmpiä sullekkin ovis brobleemaan!
Varmaan tosiaan kannattaa hakea toista mielipidettä niin sun kuin munkin. Harmi toi sun endo, toivon sulle kovasti tärppionnea! <3Joo itsekin luulin saavani sieltä vastauksia kun sinne menin , mutta v***uuntuneena ja erittäin hämmentyneenä sieltä lähdin Suosittelen toisen mieleipiteen hakemista! ajattelin että ensi kierrossa tikuttelen ovista ahkerasti ja jos sitä ei tosiaan näy niin marssin yksityiselle, tämän endon takia todellakin toivon pikaista raskautumista, sen pitäisi lievittää oireilua, tällä hetkellä kun on ilman hormoneja joilla tätä voisi hoitaa niin tuntuu ihan riehaantuneen ja leviävän ja menkkojen aikaan kipu on aivan sietämätöntä, kauhulla siis odottelen milloin kp 28/28 vaihtuu kp1..
Ketkäs täällä nyt piinailee? olisi kiva tuijotella muiden testejä kun itse ei taas muutamaan viikkoon pääse uittamaan testejä
Kiitti @Sokeripala ja plussaonnea sulle. Mä nyt jostain syystä masistelen tätä yrityksen tuskastuttavaa hitautta,malttamaton kun oon, ja keskenmenoa ja vähän kaikkea. No, enpä nyt oo ihan varma oviksesta onko tulossa sittenkään ihan vielä et ehkä mahiksia vielä voi ollakin.Voimia toipumiseen @teris !
@Tiituu kovasti tsemppiä, jospa mies vielä reipastuisi ajoissa?
@mmmarie mulla oli alkuraskauksissa jossain vaiheessa nuo normaalia tummemmat nännipihat, sikäli lupaavan kuuloinen oire mutta en tiedä mitä vois sitten olla jos raskaus poissuljettu
Täällä DPO 9, tein negatestin mut eihän sen vielä tarttis mitään näyttääkään. Mulla on toiveikas olo kun naama puhkesi täyteen näppyjä, aiemmissa alkuraskauksissa on ollut yhtenä ensioireista juuri akne Tosin se taitaa kertoa lähinnä siitä että keltarauhanen toimii ja erittää hormonia (mulla teki ehkäisykapselikin finnejä) mutta onhan sekin jo jotain
Noi Pregcheckit on kyllä halpoja, cittarissa 2 testiä 2,25 e. Loistava hinta-laatusuhde mun mielestä, apteekin kalliisiin testeihin oon satsannut vasta silloin jos PC näyttää jotain. Näillä siis jatketaan. Muita?
Mulla on mama-vitamiinit kaapissa, popsin aina kun muistan. Edellinen purkki kesti ties kuin kauan. Siinä on sen 120tbl kuitenkiAloin taas syömään tyrnikapseleita, koska ne on limakalvoille hyväksi, ja kyllä ne ainakin minulla lisäsi kosteutta alapäässä kun aikaisemmin niitä käytin. Eipä niistä ainakaan haittaa voi olla. Foolihappokin alkaa taas loppua, tuntuu kyllä vähän turhalta sitä koko ajan varalta syödä, kun en näköjään kovin helposti ole kuitenkaan raskaaksi tulossa, kaks purkkia oon jo saanu tyhjennettyä. Mutta eipä sitä varmaan uskalla lopettaakaan, jos sitä kuitenkin raskautuisi, elikkä apteekkireissu tiedossa
Ihania uutisia täällä! Paljon onnea @Bea.S ja @Kultapallero! Niin se yritys palkittiin! Kannustaa paljon muakin.
@teris, tunnen suurta myötätuntoa sua kohtaan. Olen itse myös kokenut alkuraskauden keskenmenon, rv8+. Oli aluksi keskeytynyt, varattiin jo tyhjennysaika, mutta lähtikin itsekseen vuotamaan ennen sitä. Annan itsellesi aikaa toipua niin kauan kuin tarvit, anna tilaa kaikille tunteilla. Lepää, puhu, liiku, mikä vaan auttaa. Kerää voimia ja hemmottele itseäsi mahdollisimman paljon <3 Jos vuoto alkaa työpäivänä, oisko sun mahdollista jäädä saikulle? Mä olin silloin esikoisen kanssa kotona, ja oli kyllä sen verran kurja ja kipeä olo, etten ois pystynyt olemaan töissä. Tietysti se on yksilöllistä.
@Rivaa, hyvä nähdä, että joku muukin kipuilee tän yrityksen kanssa. Mun esikoinen on jo 6v. Ja nyt taas, kun parina yönä oli katkonaiset unet sairastelun takia, ajattelin heti et miten mä muka jaksan heräillä vauvan kanssa. Kunnon yöunet on mulle tosi tärkeät. Ja alkaa olla ton esikoisen kanssa kuitenkin jo niin ihanan helppoa. Se on kyllä varmaa, että halutaan yhteinen lapsi nykyisen mieheni kanssa. Mutta tässä pohtii, onko tämä nyt sitten oikea aika. Elämäntilanteessa muutenkin epävarmuustekijöitä. Kuulostele itseäsi. Jos on oikeasti voimavarat vähissä, voi yritystä ollakin hyvä lykätä muutamalla kuukaudella. Mä en usko, että semmoisella lykkäyksellä on lopulta paljoakaan merkitystä. Mutta raskaus- ja vauva-aika on kyllä ihan erilaista silloin kun on hyvät voimavarat.
Täällä nyt kp23/25-29, yk2. Odotan lyhyempää kiertoa, kun tunsin mielestäni selkeät ovisoireet kp12 tienoilla. Enkä ole kovin toiveikas plussan suhteen, koska missattiin juuri tuo paras ajankohta. Mutta kyllä mua jännittää silti ja mietin jo, testaisko vaan semmoisella varhaisella testillä. Tääkin asia koko ajan niin mielen päällä. Tosi vahvasti kyllä tuntuu, etten raskaana ole. Ja se ei nyt niin haittakaan. Olen keskittänyt paljon energiaani työnhakuun ja muuttopuuhiin. Muutto on vajaan viikon päästä! Ihanaa. Pääsen myös todennäköisesti ainakin haastatteluun yhteen työpaikkaan, johon kovasti haluisin ja joka tuntuis olevan just mulle sopiva. Sieltä sais heti 6-12kk sopparinkin ja vois unohtaa rahahuolet. Pitäkää peukkuja!
Taidan malttaa sen testin kyllä suosiolla sunnuntai-iltaan. Mitään kallista en raaski ostaa. Ne pregcheckit on tosiaan hyviä
Joku mainitsi vielä viinistä ja ovisajankohdasta.. Mä en usko, että lasilla tai kahella viiniä ois mitään negatiivista vaikutusta. Mä käytän alkoholia tosi maltillisesti ja aion tän yritysajan elää sen suhteen ihan normaalia elämää. Eli pari lasia viiniä tai olutta silloin tällöin kierron vaiheesta riippumatta
Nuo ristiriitaiset tunteet tuttavien vauvaonnea kohtaan on tosi luonnollisia. Tottakai, kun raskautta itse kovasti toivoo, se herättää kaikenlaista. Muistan sen kovan katkeruuden etenkin keskenmenon jälkeen. Nyt ei ole sellaisia tunteita ollut, kun on itse onnellisessa tilanteessa, kun ei yritystä ole kauaa takana ja on toiveikas olo sen suhteen, että raskaus voisi piankin saada alkunsa.
Kovasti tsemppiä kaikille! <3