Kolmas kierto peräkkäin kun en ovuloi, whaaaaat?! Onko teillä millaisia kokemuksia ovuloimattomista kierroista? Tai viimeeksi ehkä ovuloin mutta mulla just sek kierron ovikset ilmeisen sekundaa ollut aina :/
Mulla kierrot joissa en ovuloi niin pitkittyy... viimisinkin kesti 37 päivää. Mulla yritettiin silloin kiertoa vielä hormoneilla buustata mutta kun en ovuloinut niin eipä hormoonitkaan toiminut.Kolmas kierto peräkkäin kun en ovuloi, whaaaaat?! Onko teillä millaisia kokemuksia ovuloimattomista kierroista? Tai viimeeksi ehkä ovuloin mutta mulla just sek kierron ovikset ilmeisen sekundaa ollut aina :/
[USER=140002]@Nachsal, toivon kovasti, että teillä tärppäisi inssillä! Jos niinkin mahdollisuuksia on, niin olisiko hyvä mennä sillä sitten vielä jonkun aikaa.. Onpa harmillisen kallis tuo ivf Yksityiselläkö käytte? Oisko mahdollista päästä julkiselle puolelle jonoon?
.[/USER]
Ovistestistä saatu plussa on dpo-1(eilen), sitten dpo0(tänään), dpo1(huomenna) jne itse lasken noin, mutta jos plussapäivänä tuntuu hirveät kivut niin ajattelen sen tavallaan nollaksi.Tasvahvat viivat eilen, joten dpo 1 täällä
No en mä mitään testannu vielä kun en kerenny hakemaan testiä eilen...tänään iltavuoro töissä joten huomiseen aamuun menee...nyt dpo11No helkkura huomenna aattelin testata,se olisi dpo 11.tein galluppia/luin Googlea että pitäis näkyä joku haamulainen kyllä...
No helkkura huomenna aattelin testata,se olisi dpo 11.tein galluppia/luin Googlea että pitäis näkyä joku haamulainen kyllä...
Testasitko @mmmarie?
Muakin kiinnostaisi kokemukset tästä..Kolmas kierto peräkkäin kun en ovuloi, whaaaaat?! Onko teillä millaisia kokemuksia ovuloimattomista kierroista? Tai viimeeksi ehkä ovuloin mutta mulla just sek kierron ovikset ilmeisen sekundaa ollut aina :/
Onko nämä 6pv ennen testit kuinka kalliita? Muuten välttäisin, mutta oon ilmeisesti lähdössä ensi viikonloppuna reissuun niin voisi sitä ennen varuiksi testata. Pitääkö apteekista asti hakea vai onko marketeissa?No minä jatkan yksin puhelua
Noista testeistä...huh...kallista...mä hain nyt jonkun early testin (6 päivää jopa ennen menkkojen alkua voisi tehdä,yksilöllistä tiedän) ja toivon että se näyttää huomenna plussaa!! Oon aika oireeton joten se ei nostata ainakaan fiiliksiä...mutta muistan edellisissäkin raskauksissa olleen sama juttu,oireet tuli paaaljon myöhemmin...
Onko jollain kokemuksia noista earlytesteistä vai onko ihan rahastusta...vein viiemisen paketin apteekin hyllyltä...
Apteekissa muistaakseni vajaa 14€Onko nämä 6pv ennen testit kuinka kalliita? Muuten välttäisin, mutta oon ilmeisesti lähdössä ensi viikonloppuna reissuun niin voisi sitä ennen varuiksi testata. Pitääkö apteekista asti hakea vai onko marketeissa?
Mä oon metsästäny noita testejä ja tehny täs parina kiertona. Sain sillo edelliseen kiertoon haamun dpo 12 mut se tosin sit hävis ja dpo 14 ei enää ollu. Mut itse koen hyväksi testiksi.No minä jatkan yksin puhelua
Noista testeistä...huh...kallista...mä hain nyt jonkun early testin (6 päivää jopa ennen menkkojen alkua voisi tehdä,yksilöllistä tiedän) ja toivon että se näyttää huomenna plussaa!! Oon aika oireeton joten se ei nostata ainakaan fiiliksiä...mutta muistan edellisissäkin raskauksissa olleen sama juttu,oireet tuli paaaljon myöhemmin...
Onko jollain kokemuksia noista earlytesteistä vai onko ihan rahastusta...vein viiemisen paketin apteekin hyllyltä...
TÄHh katos!?? Luotettavuus katos hieman...mä taidan hakee apteekin oman vielä...Mä oon metsästäny noita testejä ja tehny täs parina kiertona. Sain sillo edelliseen kiertoon haamun dpo 12 mut se tosin sit hävis ja dpo 14 ei enää ollu. Mut itse koen hyväksi testiksi.