Oon varmaan nähnyt unia, kun oon satavarma että joku on kommentoinut jotain pigggyn viestiin..! Muistan vielä ajatelleeni samoin kun tämä joku kommentoinut.. Vai sekoitanko sut johkin toiseeen tai oonko toisessa ketjussa nähnyt? Ehkä.. Onhan tuo vähän inhaa, että ajatellaan ettei saisi hankkia lapsia. Jos kuitenkin pärjää, ja kuten aiemmin sanoit niin ei se työttömyys (tai varallisuus) sitä ratkaise. Kai se on myös joku ajattelutapa, että jos ei ole työssä tai varat on pienet niin kasvatus kärsii. Ikävä tämä yhteiskunta! Aloin tuossa miettimään, että omat vanhemmat varmaan käy pohtimaan pärjäämistä kun mies vielä käy viimeisihköjä opintoja ja itse siis käyn töissä. Pikkusisko kun alkoi odottaa ekaa niin muistelen äidin ja sukulaisen miettineen että onkohan liian aikaista tai miten pärjäävät, no hyvinpä on mennyt ja on jo toinenkin siunaantunut...
Lähtökohtaisesti kuitenkin samaa mieltä edeltävien kanssa, jokainen tekee omat päätöksensä! Ei kai sitä tarvitse suoraan sanoa onko harkittu, mutta ei kai sentään valehdellakaan? Varmasti jokainen on kuitenkin iloinen lapsenlapsista?
Lähtökohtaisesti kuitenkin samaa mieltä edeltävien kanssa, jokainen tekee omat päätöksensä! Ei kai sitä tarvitse suoraan sanoa onko harkittu, mutta ei kai sentään valehdellakaan? Varmasti jokainen on kuitenkin iloinen lapsenlapsista?