Tervetuloa plussaplussa! Keskusteluun saa ilman muuta hypätä mukaan, mutta alkuperäisen ketjun "ulkopuolelta" tulevat listaan vasta, kun olette "vakiväkeä"
. Tarkoitus ei ole tietenkään syrjiä, vaan päästä itse helpommalla, ettei mobiililla tarvitse päivitellä edes takaisin ensin listaan ja sitten pois, jos ei kirjoittelekaan.
Tsemppiä alkuväsymykseen! Uskon, että aika hurjaa välillä taaperon ja opintojen keskellä. Itsekin olin tosi väsynyt ja nyt vähän hämmästynyt (onnellinen!), kun väsymys alkaa väistyä.
inasofia ja Cembalo: Meillä poika kanssa reipas kävelemään, mutta toisaalta välillä myös sen verran nopea, että turvallisuuden takia voisi välillä olla kiva saada rattaisiin, ettei minne tahansa säntäile. Tosin onhan tässä puolivuotinen aikaa seurailla, miten hän kehittyy. Me myös ollaan vähän maalaisia ja kävelymatkat voi olla pienelle turhan pieniä. Seisomalauta jo löytyy, kun käytetyt yhdistelmät ostettiin ekan odotuksen aikana. Se vaikuttaa ihan hyvältä talvikäyttöönkin, paitsi ihan pahimmilla loskakeleillä ei ehkä...
Esikoista kannoin paljon liinassa ja rattaat otettiin käyttöön liikkuessa oikeastaan vasta lähempänä vuoden ikää. Eli voisi kyllä mennä niinkin monessa paikassa, että esikoinen on rattaissa ja vauva liinassa. Paitsi, että ekat kuukaudet kyllä olisi vauvan varalta ehkä hyvä olla yhdistelmät vaunuina, että saa makuuasentoon ja reilu 2-vuotias saattaa pysyä vähän huonosti vauvakopassa, jos istuma-/makuupaikkaa pitää vuorotella
. Ja meille kun tulee kesävauva, niin kuinkahan tämä mamma mahtaa hikoilla helteillä vauva liinassa??
En ole tarkemmin vielä katsellut, enkä oikein edes miettinyt, olisiko rinnakkain vai peräkkäin istuttavat paremmat. Tuo säilytyskysymys on kyllä hyvä.
Sitten olen miettinyt kyllä, että pitäisikö olla sellaiset yhdistelmäsisarusrattaat, joissa toiselle saa aluksi vaunukopan ja toiselle ratasistuimen. Olisi aika hienot, mutta budjetti taitaa räjähtää käsiin...
Ainoa varma taitaa olla se, että tarvitaan neljä isoa rengasta, että päästään meneen maastossa kuin maastossa.
pumpulipallero, hymy on aina hyvästä
. Ja itseasiassa epäilen monen saman kokeneen naisen kaupungillakin tunnistavan sen "minulla on mahassani salaisuus"-hymyn, jota hehkut
.
Teillä ei sitten tarvitse niin miettiä rengasominaisuuksia vaunuissa/rattaissa. Jotkut kompaktit, joilla pääsee helposti kaupungissa liikkumaan.
Me kysytään myös rakenneultrassa mahdollista sukupuolta.
Esikoisesta oli varma "poikaolo" tässä vaiheessa, nyt ei itsellä ole vastaavaa tuntumaa.
(16+6)