Toistuvista keskenmenoista kärsivät

Mymmis. Kaverin poika on onneksi päässyt nyt sairaalasta kotiin mutta vieläkään ei tiedetä mikä häntä vaivaa :( Mutta on kuitenkin siinä kunnossa että saa olla kotona mutta tutkimukset kaikesta huolimatta jatkuu. Huoli on edelleen kova, ei oikein tullut viime yönä uni silmään kun sitä pientä raasua mietin ja murehdin. Hän on meidän pojan hyvä leikkikaveri myös.
 
Kiitos Leinikki tuosta linkistä! Hyvä saada vinkkejä, kun tosiaan niin monenmoista hoitajaa on olemassa, ettei sitä viitsisi rahaa ihan turhaan poiskaan heittää.
Olen pahoillani kaverisi pojan puolesta Ikävää tuollaiset sairastumiset.

Mymmis: Ei lainkaan huonoa notkua täällä pitkin iltaa, vaan kivaa, että juttua tulee.
:wave:

Teillä näyttää olevan kova siivousinto päällä. Meillekin saa tulla siivoamaan, jos kotona tekeminen loppuu. :kieh: Täällä suunnalla takana rankaa työviikko ja ajatuskin siivouksen aloittamisesta väsyttää, hoh hoijaa! Ehkä huomenna . . . tai sunnuntaina. . . tai myöhemmin! Tänään tahtoo pojan nukkumaanmenon jälkeen käpertyä peiton alle lueskelemaan. Mielenkiintoinen kirja kesken, joten pakko jatkaa. ;) ;)
 
Mulla tökkii netti pahasti, joten meinaa tulla vieroitusoireita, kun hetkeen päässy nettiin lainkaan...
EllaE Meillä siivoominen ei lopu milloinkaan, joten taidan pysyä omassa karsinassa ja siivoilen täällä :eek: :eek: Enkä mä oo jaksanut viime aikoina niin kovin ahkera olla :saint: . Ekaks oli raskaus pahoinvointi ja väsymys, ei vaan jaksanut/pystynyt tekeen mitään. Nyt sitten km ja kipuja siitä... Aina on joku selitys lasikuudelle :D :saint: :LOL: .

leinikki :hug: hyvä, että on päässyt pois, mutta inhottavaa toi epätietoisuus.
 
Yhdyn myöskin mymmiksen kommenttin. Meillä kanssa riittää aina siivottavaa. Just siivosin pari päivää sitten ja nyt oli jo aivan hirveä määrä paskaa lattioilla. No koirahan sen tekee että karvaa ja hiekkaa riittää. Joku vois tulla mun lisäksi siivoamaan meille:kieh:

EllaE, Tällä kanssa yks kirja friikki. Voin helposti lukea jännää kirjaa vaikka koko yön. :saint: Aamulla kyllä potuttaa kun ei ole nukkunut.. Ja sitten myös ottaa päähän jos kirja loppuu kesken tai liian aikaisin :LOL: Tykkään fantasiasta, dekkareista ja elämänkerroista.

Mymmis ja EllaE
Kiitos lohdutuksista. Minä oon aika herkkä kaikissa asioissa mitkä koskee lapsia. Tuntuu niin pahalta että pienet joutuu kärsimään.. :'(

Niin ja meillä kanssa tökki netti päivällä... Murrr!!! Yhtään en ole koukussa nettiin :LOL: :LOL:
 
Siivousintoilijoille Täälläkin on siivottu koko iltapäivä ja ilta. (Meilläkin on iso talo, joten siivottavaa riittää...) En kyllä halua valittaa siivoamisesta, mutta ei kai se nyt niin kivaa aina ole. Tosin sit on mukava olo, kun siivoukset on tehty ja saa sytyttää kynttilät, keittää teetä, ottaa vähän suklaata ja lueskella jotain mukavaa sisustuslehteä ;) No, tänään nuo loppukuviot jäi väliin, kun piti saada siivoukset ja tarjoilut valmiiksi, kun esikoisen kummitäti tuli ystävänsä kanssa viikonlopuksi kylään. Mukavaa! :)

Sorruin tekemään yhen rask.testin ja puhdas negahan sieltä pamahti. Yritän malttaa odottaa su seuraavaan.

Leinikki Kärsin itse monenmoisista allergioista ja tuntuu tosi pahalta kuulla, että pienellä lapsella on selittämättömiä oireita. Kunpa syyt selviäs, niin löytyis oikea hoitokin.

Viikkistä kaikille tasapuolisesti!
 
Tuli ihan vieroitusoireita, kun palsta ei toiminut koko päivänä.
Tein hieman siivoiluja (laatikoita ja kaappeja, eli tulosta ei kukaan edes huomaa :headwall: )
Olin kynttilänvalossa ja nautin (olin hetken yksin kotona, kun lapset oli kaverilla ja mies reisussa), oli hauskaa :D .
Nyt meen sänkyyn ja syön muutaman karkin, kipeestä hampaasta huolimatta :saint: .
Mistä päin maailmaa te ootte?
 
Et oo ainoo joka on potenut vierotusoireita palstattomasta päivästä. No aika on silti mennyt vanhuksia passatessa :saint: Olimme myös pulkkamäessä ja voi sitä riemua kun meidän mumma laski mäkeä myös kovaa kyytiä :LOL: :LOL: Itsekkin uskalsin kerran laskea rattikelkalla :kieh: Ei kyllä mennyt ihan putkeen ja meinas äitee olla mettäs :LOL: :LOL:

Myös IdeaParkissa kävimme äitin ja siskon kanssa shoppailemassa. Eli Mymmiksen kysymykseen vastaus asumme Akaalla ja Idis on tosi lähellä. En ole kyllä täältä alunperin kotoisin. Mies on.

Mymmikselle myös tsemppiä kipuisen hampaan kanssa :$

Ja kaikille haleja :hug: :hug:
 
Missä te kaikki olette! :wave:


Täällä on ilmeisesti ovis meneillään, kaikki ovis oireet on kohdallaan. Tuhruttelu rauhoittu pari päivää sitten ja me tietenkin miehen kanssa otimme tuumasta toimeen ja pistettiin sängyssä peitot oikein kunnolla heilumaan eilen. No sen jälkeen sitten tajusimme ettei ehkäisyä ollut mukana! En ole kyllä ikinä tässä vaiheessa tyhjennyksen jälkeen tullut vielä raskaaksi. Mutta siltikin pistää nyt hiukkasen jännittämään. Me vielä pyhästi luvattiin lääkärille että käytetään jotakin ehkäisyä ennen verikokeita :headwall: :headwall: Kyllä ottaa päähän tuo unohdus.. Ei me kyllä mitään viisaita olla..Voihan tietenkin olla että vain kuvittelen tuon ovisolon just tuon unohduksen takia.

Olen myös miettinyt että pitäisiköhän meidän tai minun perustaa tästä suljettu kerho? Mitä mieltä olette? Olisiko teistä mukavempi keskustella suljetummissa oloissa vain oletteko tyytyväinen tähän nykyiseen? Itseäni vain jurppii se että aika moni tuntee minut henk.kohtaisesti täällä netissä ja en välttämättä haluaisi että he kaikki tietävät aina mikä tilanne meillä on meneillään. Nyt varsinkaan kun kaikki on enemmän kuin epävarmaa. Mutta miettikää asiaa ja kertokaa mitä mieltä olette asiasta. Siellä ainakin voisi keskustella vähän avoimmin kaikista hoidoista ym. muista asioista. Ja voisi aina välillä sitä sitten mainostaa tuolla km: palstalla.

Tulkaahan kertomaan kuulumisia rakkaat pino-siskot! :hug: :hug:
 
Leinikki Kiva, kun jaksat olla aktiivinen! Mä oon vaan käynyt kurkkimassa täällä, mutten on jaksanu itse aktivoida "nukkuvaa" pinoa. Itse en ole koskaan kuulunut "suljetulle listalle", joten pitääkin heti kysyä, että miten sellainen toimii? Mulle on aivan sama, onko tämä avoin vai suljettu, päättäkää te, joille jompi kumpi vaihtoehto parempi.

Eihän tuo mikään ihme ole, että olette ehkäisyn "unohtaneet", miten sitä muka tajuais käyttää, kun yrittää normaalisti lähes keinolla millä hyvänsä tulla raskaaksi ja saada tikkuun lipumaan ne kaks viivaa. Eipä oo meidän perheessä kyllä ehkäisyyn menny rahaa viimeiseen lähes seitsemään vuoteen!

Mä oon yrittäny epätoivoisesti saada rask.testiin sitä toistakin viivaa (tunsin silloin vk sit su sen kiinnittymisen), mutta iloisesti se yksi sinne vain pärähtää. Ja kyllä ottaa päähän. No, pitäis kai vielä jaksaa vähän toivoa, kun ei oo menkatkaan alkanu, mutta jotenkin se toivo on alkanut hiljalleen hiipua, kun ei edes haamua näy. Tänään kp28/30. Luulis siis edes haamun ilmestyvän. IVF:n jälkeen kun tunsin kiinnittymisen, niin siitä 9-10 pvn päästä tuli aivan selvä plussa rask.testiin.

Tajuan taas omalla kohdallani, että vauvakuume ei todellakaan ole jättänyt mua rauhaan ja jotenkin tuntuu epätoivoiselta yhä (neljän km:n jälkeen) sitä vauvaa itselleen toivoa. Musta jopa tuntuu siltä, että toive saada vauva, on vain entistäkin suurempi. Lähes joka ilta pyörittelen (jo viimeset reilu kolme vuotta) raskauskiekkoa ja laskeskelen, et entä jos nyt tulisin raskaaksi, niin koska syntyis jne. Aivan ku sitä tosta vaan joku kuukausi vois tulla raskaaksi. Monta vuosiympyrää kun on sekin kiekko jo pyörähdellyt. Teettekö te muut tällaisia "toivelaskelmia"?!

Kuumeisin terkuin Tuomenmarja
 
Eka työpäivä takana. Hyvin meni (jotain jäi varmaan tekemättä, mutta huomena kaikki sujuu paremmin) ja oli kiva olla töissä.
leinikki ei maailma kaadu tohon harrasteluun :saint: :D . Mun mielestä vois olla suljettu kerho, tää asia oli munkin mielessä joku aika sitten. Täällä kuitenkin välillä käsitellään sellasia asioita ja tunteita, joita kaikki ei ymmärrä. Ja sitten on toi tunnistamismomentti.
tuomenmarja mä en enää viitsi edes ajatella, että jos nyt tärppää, niin syntyy sitten ja sitten jää pois töistä. Kyllä mä sen lapsen vielä haluaisin, mutta ei jaksa enää sitä tyhjää toivoa. Koska sitten, kun tippuu on helpompi olla kun ei kaikkia päivämääriä tiedä... Ymmärrätkö mitä tarkoitan?!

Mitähän merkulle kuuluu??? :attn: :attn:
 
Tuomis. Itse tuolla vähän tutustuin tuohon kerhon perustamiseen jo ja se tuntuu aika simppeliltä hommalta. Eli minä perustan sen kerhon ja lähettelen teille kaikille sen salasanan yv:nä ja sillä pääsette sinne sisään. Eli nuo kerhothan löytyy tuolta etusivulta.
Minä en ole myöskään ennen kuulunut kerhoon täällä. Mutta se ei tuntunut lainkaan hankalalta jutulta.

mymmis. kiva kuulla että töissä oli mukavaa. Oh, niin sitä odotan että itsekin pääsen taas työelämään kiinni, muuta se tapahtuu varmaan vasta syksyllä jolloin ajattelin avata oman vastaanoton täällä kotona eli minusta tuleepi sitten yrittäjä :D

Jep, kyllä todella uskon nyt että se ovis oli tänään kun sellaiset limat ym. muut mehukkaat jutut on nyt bongattu. Ei sitä ehkäisyä vain näköjään osata käyttää kun on ollut ilman monta vuotta.

Minä nyt sitten ajattelin että perustan sen kerhon ja siirretään keskustelut pikkuhiljaa sinne puolelle eli vahtikaahan postilaatikkojanne koska sinne kolahtaa se salasana :D

Jos kävis vielä ulkona ihmettelemäs ja kolaamassa taas lunta...
 
Ihanaa, mymmis et ollut unohtanut mua :hug:

Mä olen viettänyt hiljaiseloa, odotuspuolelle yritin kirjotella, mutta en vaan pysty. Täällä mä olen taustaillut teeidän juttuja, jokaikinen rivi on luettuna. Koska pinossa näytettiin vihreää valoa raskautuneillekin, voinen kertoa, että keskiviikkona ultrataan raskauden sijainti (onko kohdun sisäinen vai ulkopuolella) Mä tietysti toivoisin näkeväni sykkeen, vaikka viikkojahan voi olla silloin vasta esi. 5+3 tms. (en tiedä kierrosta) Pelko persuksissa menen, mies on ehdoton: jos nyt menee kesken, niin tämä rääkkäys loppuu. Löysässä hirressä siis ollaan ja pelkään km:a enemmän kuin koskaan. Hcg oli tänään 5500, eli ihan hyvä.

Saisinkohan mäkin salasanan ?? Mä olen totaalisen kädetön näissä tietokone-hommissa :D

Tuomis: Mä niin tiedän tuon fiiliksen..Odota muutama päivä ja testaa uusiksi. Ja nämä raskauskiekko-jutskat on ihan tuttua, aina välillä myös muistaa, että nyt mulla olisi sen ikäinen tai tässä kuussa olisi l.a.

Leinikki
! Tuo meidän toka sai alkunsa juuri siitä kierrosta, jolloin ei missään nimessä saanut sekstailla ilman ehkäsyä. Luojan kiitos tehtiin silloin jotain tyhmänrohkeaa. Eli äläs nyt B)

Kivaa viikkoa kaikille pinolaisille! :hug: Merkku
 
Merkku: Hieno tuo sinun hcg-arvosi. Täällä pidetään peukkuja, että keskiviikon ultrassa kaikki olisi niin kuin pitääkin. :hug:

Leinikki: Älkäähän siellä mitään pohtiko tuliko tehtyä oikein vai ei. Parhaiten onnistuu juuri silloin, kun ei pitäisi.
Kiitos salasanasta, minä juuri äsken kävin itselleni jäsenyyttä hakemassa. Mahtoiko onnistua?

Tuomis: :hug: Ei se raskaus välttämättä näy päivääkään ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, eikä kaikilla vielä silloinkaan, joten vielä on toivoa. :hug:
 
Leinikki Kiitos aktiivisuudestasi! Sain yv:nä salasanan ja kävin kirjautumassa, mut sit alkoi tökkiä. Pitääkö mun siis vielä hakea jäsenyttä vai olenko jo jäsen? Sori, kun oon niin pihalla tässä, ei oo aiempaa kokemusta "salaseurasta" ;) En siis päässyt siihen keskusteluosioon, kun ei ollut valtuuksia tai jotain.

Merkku Toivon sydämestäni, että saisit pitää tämän vauvan! Me kaikki jaamme taatusti kanssasi ne kaikki tunteet, kun astelet ultraan :heart:

EE, Merkku, Mymmis Tää on ihan luxusta, kun saa kokea kerta toisensa jälkeen, että tulee ymmärretyksi heti ja oikein näiden asioidensa kanssa. Nytkin kaikki ymmärsi heti, mitä tarkotin tolla raskauskiekon pyörittelyllä. TUolla se nytkin odottaa yöpöydällä... Lieviä menkkakipuja ilmassa. Tuleekohan se täti käymään yöllä/huomenna. Plääh! Jättäis nyt vaikka tän kerran väliin...
 
Huomenta! Mä oon reipas tänään... nousin kuudelta, meen hammaslääkäriin :x , ja sitten ois kaikkea pikkuhommaa ennen töitä...

Leinikki: Kiitos kerhon perustamisesta! Sinne on varmasti kivempi kirjotella kun kuitenkin tuntuu että täällä saattaa joku tuttu käydä kurkkimassa... Jäsenhakemus on nyt laitettu. :flower:

realmerkku: Hieno hcg-arvo! :flower: Täällä peukutetaan kovasti että pieni on oikeassa paikassa b=)d


Yöllä oli taas kivat kuumat aallot päällä.. Mies valittaa että makkarissa on kylmä, ja meiksi nukkuu ilmanpeittoja. No, jos nyt sitten tärppäis vaikka.. täytyy taas mennä ovistestiostoksille...

Ja sit, must tuntuu et oon lihonu ainakin 5kg.. En kyl niin paljon oikeesti oo ,mut tuntuu et toi maha on paisunu ku pullataikina... AAAARGH! Kyllä ihminen voi olla tyhmä: ensin laihduttaa hirveellä työllä ja taistelulla ja sitten lihottaa ittensä takasin... :headwall:

No, nyt meni vähän asian vierestä.. =) Taidan lähtä aamukahville!

Mukavaa päivää! :flower:
 

Yhteistyössä