Toista odottavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jina84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rahana aiotaan ottaa, sijotetaan 140 euroa sitten tupliin.....ne kun maksaa muutenkin ihan tarpeeks ja vaatetta on esikoisen jäljiltä ihan riittämiin (eli kaikki) jäljellä, niin ollaan katottu näin päin viisaammaksi!

Odotan kyllä kolmatta, mutta vastaan kuitenkin :) Eli ei otettu pakettia kakkoselle, vaan rahat - oli perusvaatetta riittämiin, vaikka olikin tulokas eri sukupuolta. Eikä oteta tälle kolmannellekaan pakettia, vaikka kaikki vaatteet onkin myyty - ne paketin vaatteet ei oikein ole enää minun makuuni ja siinä on niin paljon sitä turhaa sälää ;)

Kyllä taidan paketin ottaa, tuolla rahallakaan, kun ei juuri mitään saa. Vaatteita on ennestään kyllä liikaakin, mutta tämä uusi paketti vaikuttaa hyvältä. Esikoisen paketti oli 2005 vuoden ja tämä uusi sisältää paljon uusia tuotteita mm. puolipotkareita, kestovaipan, pienemmän toppapuvun, lakanoita ei ole koskaan liikaa jne. vaatteetkin näytti olevan pienempiä, vuoden 2005 paketissa ne oli älyttömän suuria. 2007 paketti oli kyllä ihana.

Tuota pakkauksen sisältöä on niin mukava hypistellä, kun sen saa.

Ystäväni on ottanut pakkauksen kaikille kolmelle ja aikoo säästää ne sellaisenaan lapsilleen, aika kiva idea =)

Odotan neljättä, mutta vastaampa silti =)

Eli olen ottanut kaikille kolmelle edelliselle pakkaukset, vaikka vaatetta yms onkin ollut tallessa. Se pakkaus vain on niin ihana saaad!! =)

Ja otan myös tälle neljännelle pakkauksen, mutta nyt ei enää olekaan vanhoja tarvikkeita ja vaatteita säästössä.

Alkuperäinen kirjoittaja tk82:
Täällä kans äippä joka ottaa rahana, kyllä kirpparilta saa pirun paljon 140 eurolla. Toista odotan.

Meillä päin ei ole hyviä kirppareita, joista sais halvalla kunnon vaatteita. Ihmiset kehtaavat tuoda kirppareille ihmeen huonoa tavaraa, tahraisia ja reikäsiä :( Tiedän, että suurissa kaupungeissa on hyviä kirppareita. Toisaalta tykkään vaateista ja haluan lapsille myös uusia vaatteita, merkkivaatteitakin, kukin tyylillään ;)

Jos ja kun sitten on tuon aika niin alustavasti olen suunnitellut rahana ottavani.Esikoinen on nyt 9v. Eli vanhoja ei kyllä ole enää tallessa mutta kun esikoiseltakin jäi liki kaikki pakkauksen vaatteet käyttämättä kun ei vaan ollut mun makuun.

Toista odotan ja pakkaus otettiin ehdottomasti. Esikoisesta ei ole kaappiin jäänyt ainuttakaan vauvavaatetta ja pakkauksessa on kuitenkin talvipuku yms.

140? on nykyään niin pieni raha ettei sillä mitään uutta saa ja vanhaa ei tälle tulevallekaan haluta.

Yhteistyössä