Töistä kaahattu kotiin ja nyt viinaa naamariin. HAUSKAA VAPPUA!

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Työpäivä takana ja teinit heitetty kavereilleen yöksi.
Ystäväpariskuntia odotellessa ja sen jälkeen viinaa naamariin ja baariin illan edetessä... Ja huomenna ON krapula
Onneksi vaimo raskaana, niin voi olla kuskina. ;)

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!!

Viimeksi muokattu:
Hauskaa vappua :) Meillä 2 vanhinta lähti alkopullot kilisten kavereiden kanssa juhlimaan. 16v lähti omien kavereiden kans ja mä olen kotona kahden nuorimman kanssa ja odottelen miestä töistä kotiin.

Viimeksi muokattu:
Hauskaa vappua :) Meillä 2 vanhinta lähti alkopullot kilisten kavereiden kanssa juhlimaan. 16v lähti omien kavereiden kans ja mä olen kotona kahden nuorimman kanssa ja odottelen miestä töistä kotiin.

Sitä samaa sulle ja kaikille muille ;) . 5 min päästä tulee tuttavat ja vähän jo aloittelin tuota alkoholipuolta.
Moneltako tulee mies kotio?
Mulla oli kanssa kalenterissa, että klo 13.30 pitäis loppua palaveri ja olinkin siellä vielä 14.30... Noh, talla pohjassa sitten tulin kotio, niin kerkesin vielä inhimilliseen aikaan.

Entäs se raskaana oleva vaimos?

En tiedä mitään inhottavampaa tapaa viettää aikaa kuin ainoana selvinpäin.

Meille tulee myös toinen pariskunta, kaikki ovat jo ennestään toisilleen tuttuja ja toisenkin pariskunnan vaimo on raskaana - että itse asiassa kaksi ihmistä on selvinpäin ;).
Aloitus oli epäselvä - olin näköjään kirjottanut yksikössä vain ystäväpariskunta, täytyy korjata se monikkoon.
Onneksi on 7-paikkainen auto, niin kaikki mahtuu kyytiin kerralla - saattaa tosin olla, että kun kaikki on pienessä hönössä, voi olla vähän tiivistä tunnelmaa.

[QUOTE="vieras";26175473]Etkö sä vieläkään ymmärrä, että voit tappaa jonkun tuolla sun kaahamisella?[/QUOTE]

Suurin osa tiestä oli moottoritietä ja ajelin ihan sujuvasti letkassa - ylinopeutta tosin oli, mutta niin oli muillakin.
Tästä en jaksa tänään keskustella, palataan asiaan huomenna!

[QUOTE="äiti";26175513]Ja vaimosi joutuu olemaan selvimpäin,surullista.[/QUOTE]

Jos luit tuosta aiemmin, korjasin, että meille tulee kaksi ystäväpariskuntaa, joka oli aloituksessa väärin.
Toisen pariskunnan vaimo on myös raskaana, joten "selväpäisiä" on kaksi kappaletta ;)

Sitä samaa sulle ja kaikille muille ;) . 5 min päästä tulee tuttavat ja vähän jo aloittelin tuota alkoholipuolta.
Moneltako tulee mies kotio?
Mulla oli kanssa kalenterissa, että klo 13.30 pitäis loppua palaveri ja olinkin siellä vielä 14.30... Noh, talla pohjassa sitten tulin kotio, niin kerkesin vielä inhimilliseen aikaan.

Ei aavistustakaan milloin tulee, koska lähti tavallista myöhemmin.Itse tulin kolmen aikoihin kotiin ja oli sillä välin lähtenyt.Yleensä lähtee ennen mua.Saattaapi mennä liki 23 tai 24