Töissäkäyvät yh:t, miten liikutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Missä välissä te liikutte? Mä oon kotona töistä hiukan ennen klo 17, sit tehdään ruoka ja syödään niin kello on 18... Sit siivousta ja huomisen valmistelua. Sit jo iltapala ja muksut nukkumaan välillä 20-21. Herätys on kuudelta niin itekin pitäis mennä nukkuun jo kympiltä... Missäs välissä tossa ehtii liikkuun???

Vkonloppuisin? :D

Joo ei viikolla juuri ehdi eikä edes jaksa liikkua... Samat hommat ja aikataulu ku sulla on mulla :) eli klo 17 mais kotosalla ja siinä ku puuhaa kotihommat ja sellaset ni nukkumaan pitää jo suunnata, et ei paljo liikkumaan viikolla kerkee.

Mun lääkäri sanoi mulle, että "harkitse, että aloitat jonkun liikuntaharrastuksen sitten kymmenen vuoden kuluttua kun kuopus on riittävän vanha, että lapset voi jättää yksin kotiin.."

Mulla tulee liikuntaa, kun ei ole autoa. Ajattelin kyllä, että voisin taas käydä töissä salilla, kunhan hieman ilma lämpenee.

Niin no mun työmatka on 25 kilsaa ja siihen muksun pk-koukut niin tekee yhteensä yli 60 km pvässä... Ihan heti en voi autosta luopua :D Mäkin odotan ilmojen lämpiämistä (tai ainakin iltavaloisuutta) niin vois sen ruuan jälkeen käydä pikkukävelyllä lasten kanssa :)

[QUOTE="aloittaja";23188164]Niin no mun työmatka on 25 kilsaa ja siihen muksun pk-koukut niin tekee yhteensä yli 60 km pvässä... Ihan heti en voi autosta luopua :D Mäkin odotan ilmojen lämpiämistä (tai ainakin iltavaloisuutta) niin vois sen ruuan jälkeen käydä pikkukävelyllä lasten kanssa :)[/QUOTE]

Mä käyn Pohjois-Helsingistä töissä Espoossa, joten en mäkään sitä matkaa kokonaan kävele. Bussipysäkiltä töihin ja takas tulee joku 4 km päivässä matkaa. Meillä on kyllä kotitalossakin kuntosali, en ole vielä sitä hyödyntänyt. Lasten kanssa käydään toisinaan lenkillä/hiihtämässä/luistelemassa päivän päätteeksi. Kävelen kauppamatkat naapurikaupunginosiin. Tänään kävelimme Töölön perukoilta Kaisaniemeen. Sellaista pientä.

Mun lääkäri sanoi mulle, että "harkitse, että aloitat jonkun liikuntaharrastuksen sitten kymmenen vuoden kuluttua kun kuopus on riittävän vanha, että lapset voi jättää yksin kotiin.."

Niin... Tosin enpä mä tiedä missä välissä sitä siltikään ehtis, vaikka muksut voisikin jättää kotiin :D Ehkä tää ei olekkaan yksinhuoltajien vaan yleisesti töissäkäyvien ongelma :D

Mulla epäsäännöllinen vuorotyö (myös viikonloppuja ja arkipyhiä).
Eipä sitä töiden jälkeen paljon ehdi liikkua. Vapailla usein poika kotona, sillon sit kävellään lähikauppaan ja ollaan ulkona. Mut mihinkään säännölliseen liikuntaan saatikka jumppaan en ehdi.

[QUOTE="aloittaja";23188116]Missä välissä te liikutte? Mä oon kotona töistä hiukan ennen klo 17, sit tehdään ruoka ja syödään niin kello on 18... Sit siivousta ja huomisen valmistelua. Sit jo iltapala ja muksut nukkumaan välillä 20-21. Herätys on kuudelta niin itekin pitäis mennä nukkuun jo kympiltä... Missäs välissä tossa ehtii liikkuun???

Vkonloppuisin? :D[/QUOTE]

en mä nää mitään ajallista pulmaa, ainoa ongelma on se, saako ketään lastenvahdiksi. itse käyn kolmesti viikossa iltatreeneissä, ja hyvin on ehtiny.

yleensä tosin ruuan laitan edellispäivänä valmiiksi, eikä mulla niihin seuraavan päivän valmisteluihin niin tolkuttomasti mene aikaa.

Yhteistyössä