Töissä olo jännittää, mikä avuksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
palasin pitkän sairasloman jälkeen töihin ja nyt huomaan asiakaspalvelu työssäni että jännitän koko ajan paljon. Jännitän puhumista. Tämä on pahentunut. Täytyykö minun irtisanoutua vai mikä avuksi.

Varmasti totuttelukysymys, ole työssä vielä vaikka kuukauden verran ja katso miten tilanne kehittyy. Jos jännitys ei meinaa hellittää, niin tee itsellesi palvelus ja irtisanoudu. Turha rääkätä itseään turhaan. Olen itse nuorempana lähtenyt eräästä työpaikasta samankaltaisen ongelman takia ja se oli erittäin hyvä päätös. Tsemppiä!

työkaverit ja asiakkaat, omat mokat, työkavereiden vittuilut jne. Otan helposti itseeni kaiken kuin sieni. Lisäksi tuntuu etten ole riittävän hyvä työssäni. Irtisanoutuisin heti jos olisi taloudellisesti mahdollista. Mies ei myöskään tue irtisanoutumista.

Aika varmaan auttaa. Itselläni on ollut vastaavanlainen tilanne, jännitin ja ihan suorastaan pelkäsin töissä niin paljon, että joskus työmatkalla itkin!
Valvoin yöt ja jännitin töihin menoa...
Nyt tuosta on aikaa reilu vuosi ja useimmiten töissä on kivaa! Joskus on vielä päiviä, että jännitän niin, että hikivana valuu selkärankaa pitkin....
Ehkä irtisanoutuminen ei kuitenkaan ole ratkaisu, varsinkin jos jäät sit vaan kotiin lojumaan....

työkaverit ja asiakkaat, omat mokat, työkavereiden vittuilut jne. Otan helposti itseeni kaiken kuin sieni. Lisäksi tuntuu etten ole riittävän hyvä työssäni. Irtisanoutuisin heti jos olisi taloudellisesti mahdollista. Mies ei myöskään tue irtisanoutumista.

Kaikki mokailee. Työkaverit ja asiakkaat on vaan ihmisiä. Lakkaa ottamasta kaikkea itseesi. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ihan loppuelämää ajatellen voisi helpottaa oloasi. Mitä siitä jos joku "vittuilee"? Niinkun oikeasti? Jos sinä et ole riittävän hyvä työssäsi, niin sinut varmasti irtisanotaan, eikö?

Ei työkaverit saisi haukkua.
Saatko esimieheltäsi palautetta työstäsi? Pitäisi saada säännöllisesti. Päivän päätteeksi voisit listata asiat joissa onnistuit ja sitä kautta saada varmuutta työhösi.

Itse olen työtön, juuri siksi etten pysty olemaan sosiaalisissa tilanteissa. Ne ovat todella vaikea pala.
Nyt olen kuitenkin alottamassa yhdessä paikassa kahtena päivänä per viikko, joka on kyllä liike jossa käy ihmisiä, mutta en joudu työskentelemään kassalla tms, vaan vartioin ja järjestelen varasto-osastoa. Ehkä tuolla pärjään, piilottelen laatikoiden takana ja täyttelen ristikoita.. pidän vain silmällä että kukaan ei pölli mitään. ;)

Voimia sulle, vastailijat ei taida tietää mitä tunnet, koska eivät ole koskaan tunteneet samoin.

No onpa kamala mies kun ei tue ajatusta siitä, että räkisit kotona kattoon hänen ja/tai yhteiskunnan kustannuksella. Jätä se sika ja ota tilalle kunnon kävelevä lompakko!

No onpa kamala mies kun ei tue ajatusta siitä, että räkisit kotona kattoon hänen ja/tai yhteiskunnan kustannuksella. Jätä se sika ja ota tilalle kunnon kävelevä lompakko!

En tiedä miksi edes vastaan sulle mutta jos jatkuvasti jännittää sosiaalisia tapahtumia niin se uuvuttaa ja sairastuttaa. Mieluiten sitä olisi normaalina ja hyväksyttynä töissä ja jaksaisi työntekoa.

Yhteistyössä