Töissä huonekaluliikkeessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko joku?

Kertokaan hieman.
Millaista työ on?
Millainen palkka? Kun on pohja + provisio.
Onko mielekästä hommaa, vai teetkö kynsin hampain?
Oliko helppo päästä hommaan jyvälle?
Kuoriutuiko sinusta myyjä esiin?
Missä firmassa olet töissä?

Aika paskaa työtä. Pitää miellyttää asiakkait ja tietää vittu kaikesta kaikki. Palkkahan se on yhtä huonoo, kun muillakin aloilla mille ei käytännössä tarvii koulutustakaan. Eli kynsin hampain tätä tekee, mutta toisaalta ei oo mitään parempaakaan tiedossa, kun en aikoinaan koulun penkillä viihtynyt. Hommaahan osaa tehdä kuka vaan, ja tuskin mikään erikoinen myyntitykki olen. Maskussa.

[QUOTE="Tessa";26314821]Aika paskaa työtä. Pitää miellyttää asiakkait ja tietää vittu kaikesta kaikki. Palkkahan se on yhtä huonoo, kun muillakin aloilla mille ei käytännössä tarvii koulutustakaan. Eli kynsin hampain tätä tekee, mutta toisaalta ei oo mitään parempaakaan tiedossa, kun en aikoinaan koulun penkillä viihtynyt. Hommaahan osaa tehdä kuka vaan, ja tuskin mikään erikoinen myyntitykki olen. Maskussa.[/QUOTE]

Höpö höpö.

[QUOTE="vieras";26314675]Onko joku?

Kertokaan hieman.
Millaista työ on?
Millainen palkka? Kun on pohja + provisio.
Onko mielekästä hommaa, vai teetkö kynsin hampain?
Oliko helppo päästä hommaan jyvälle?
Kuoriutuiko sinusta myyjä esiin?
Missä firmassa olet töissä?[/QUOTE]

Helppoa hommaa jos vaan on kiinnostunut myynnistä. Aika pitkäveteistä tosin välillä kun ei koko ajan ole asiakkaita eikä myymälääkään voi siivota ikuisuuksia. huonoimmat työajat mitä mistään löytyy. ei jää aikaa mihinkään jos on työpäivä. Eikä se palkkakaan ilmeisesti ole kaksinen

[QUOTE="Tessa";26314821]Aika paskaa työtä. Pitää miellyttää asiakkait ja tietää vittu kaikesta kaikki. Palkkahan se on yhtä huonoo, kun muillakin aloilla mille ei käytännössä tarvii koulutustakaan. Eli kynsin hampain tätä tekee, mutta toisaalta ei oo mitään parempaakaan tiedossa, kun en aikoinaan koulun penkillä viihtynyt. Hommaahan osaa tehdä kuka vaan, ja tuskin mikään erikoinen myyntitykki olen. Maskussa.[/QUOTE]

Ai jaa. Sähän et siis ole töissä oikeassa huonekaluliikkeessä, vaan kalusteiden halpa-hallissa. Se on noin sama kuin myyjänä Siwassa.

Uusimmat

Yhteistyössä