toispuoleinen tuntopuutos..

kertokaas missä vika. Toissapäivänä alkoi sillä, että vasen käsi puutui koko matkalta. Eilen se levisi vasempaan jalkaan ja kroppaan. Tänään sit puutui pääkin -.- sekin vain vasemmalta puolen.
Tuntuu että kroppa on jaettu kahtia, toisellapuolen on tuntoa ja toisella ei. :headwall:
 
..
Toispuolipuutuminen on jo oire itsessään, joka kyllä pitäisi ehdottomasti käydä lääkärillä tsekkauttamassa. Täällä on turha miettiä diagnooseja. Joten nyt sinne lääkäriin, vaikka sitten päivystykseen, jos vielä tänäiltana jatkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;28257290:
Noku ei mulla oo muita oireita. Järki juoksee yhtä huonosti ku aina ennenki eikä edes koske päähän. Yleensä siis migreenissä mulla on normaalisti puutuilee paikat ja mongertaa puhe jajajaja
Nokunoku... otahan luuri kätöseen ja soita lääkäriaika.
 
outs
Mulla oli ihan samanlaista puutumista ekan kerran 19-vuotiaana. E siihen muuta syytä ole nyt 34 vuoden aikana löytynyt kuin lihasjumituksesta johtuvat hermopinteet. Aina ajoittain puutuu vasen yläkroppa, mutta puutuminen ei enää kovinkaan usein ulotu jalkaan asti. Pää, kieli ja käsi puutuu tosi usein, ja mullakin aina tosiaan vain vasemmalta puolelta.
 
hyii
Ei ne jumit välttis oireile millään muulla ku sillä puutumisella. mulla ei esim ikinä ole niska tai hartiat kipeät silti mulla on ihan pahimman luokan jännitysniska. Ne jumit hoksaa vasta sit ku menee hierottavaksi tai fysioterapeutille.
 

Yhteistyössä