toisista naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
<<kun en ole koskaan kuullut naisista, joilla olisi rakasta odottamassa, että tämä jättäisi miehensä vaikka niin ei koskaan tapahdu. Kertokaa, jos muut olette kuulleet vastaavasta. >>

Tarkoitatko todellakin, että nainen odottaa saavansa naisen rakkaakseen, siis lesbosuhteeseen? Ei kai tällaisilla odotuksilla paljon miehiä siedetä, joten se siitä sitten...

<<Tosiasia on vaan se, että ""ei se yleensä vaihtamalla parane"" ;)
No, tämä on kyllä totta!

Ei, ei ""että mitä! Ymmärsi väärin! :D

kun siis tarkoitin, että tyttöystävällä/ vaimolla olisi rakastaja (mies) jota vaimoke sitten pitelisi epätietoisuudessa vuosikaudet. Tarkoitin, että vähän niin kuin Armi ja Dany suhde mutta toisinpäin. Niin, että Seppälällä olisi ollut joku mies vuosikaudet odottamassa, että se jättäisi Danyn ja sitten sitä ei koskaan olisi tapahtunut ja lopulta se mies olisi tehnyt itsemurhan tai juonut itsensä hengiltä sen Seppälän vuoksi. Siis tällaisista en ole koskaa kuullut. Ja kyselin, että onko joku muu tietoinen tallaisesta?

Tämä oli enemmänkin vastauksena tai vastakysymyksenä liittyen siihen kysymykseen, että miksei ""toisista miehistä"" puhuta tai niitä ei haukuta.

""Ninalta"":
>>""Kukaan ei tässä maailmassa ole mitään ilman omaa tahtoaan. Jos joku kakkosnaiseksi suostuu niin se on kyllä ihan oma valinta. Kukaan ei siihen pakota. ""

Et nyt käsittänyt pointtia. Jos mies esittää vapaata (valehtelee), niin nainen, joka luulee olevansa se ainoa, onkin toinen nainen. Voihan sen miehen jättää

...sitten kun asia on selvinnyt, mutta sitä ennen ON toinen nainen vastoin omaa tahtoaan. (Se ei ole oma tarkoituksellinen valinta, jos on etsinyt vapaata poikamiestä.)

Tästä voit lukea Lisää ""Annin"" pitkästä ketjusta ""käry käy"", vai mikä se olikaan...

""just joolla"" oli hyviä kommentteja ! :)

Aiheeseen ""naisella mies odottamassa"" mulle tuli mieleen julkisuudesta tuttu salarakas fingerroos...

Eikös sillä ollut poikaystävä heilastellessaan kyläkauppiaan kanssa ja hyvin pian oli poikaystävän kanssa lemmenlomalla ja kertoi, että poitsu tiesi ""missä mennään"".

Ehkä tota ei kuitenkaan lasketa, sillä eihän he siellä hotellihuoneessa kuulemma mitään tehneet :)

Toinen, joka tulee mieleen, on tuore äiti rva kurri, joka piti vanhaa poikaystävää odottamassa, ja jopa paikkailivat hekin suhdettaan siinä välissä... mutta vanhempi mies voitti sen kisan.

Ja kolmas olisi vilkkumaa, joka piti exäänsä ainakin puoli vuotta odottamassa (asuivat yhdessä), kun heilasteli jo uuden kullan kanssa. Ja ex odotti josko ihastus laimenisi...

Toisaalta: tauskin kakkosnaisesta tuli ykkönen monen monen vuoden jälkeen. Ehkä tuollaiset esimerkit kannustavat kakkosia jaksamaan?

Onko teille nykyisillä ykkösille (olen entinen ykkönen) niin vaikea tajuta, että kakkonen saattaa oikeasti rakastaa sitä teidän parjaamaa miestänne.
Minä vastaavassa tilanteessa, suhteemme kuoltua henkisellä puolella täysin, ymmärsin kyllä että toinen rakastaa miestäni. Itse en siihen kyennyt.

Miksi se toinen sitten olisi epätoivoinen luuseri? Olinko itse sitten epätoivoinen luuseri aikoinani rakastuessani samaiseen mieheen?

En syyttänyt toista naista, syytin miestäni ja itseäni siitä, että olimme päästäneet avioliittomme siihen jamaan, että rakkaus aidan toiselta puolen veti häntä puoleensa.

Jos olisin haukkunut uuden rakkauden pataluhaksi, olisin samalla tehnyt itsestänikin hullun. Jos vain hullu pystyi rakastumaan mieheeni, olin itsekin järjiltäni.

Vastuu avioliittomme rikkoutumisesta oli meillä kahdella, toinen nainen, josta tuli ykkönen, oli seuraus eikä syy.

Ai, minäkö ymmärsin väärin? Luenpa uudelleen ...hmmm.....
Ahaa, tahdot siis sanoa: ""Älä ymmärrä asiaa niin kuin minä kirjoitan, vaan niin kuin minä tarkoitan.""
Kyllä minä taas kerran yritän ymmärtää, mutta tekee mieli kysyä, vieläkö sekavammin ja monimutkaisemmin voi nainen esittää yksinkertaisen asian?

Niistä 'toisista miehistä' ei kirjoiteta eikä heitä arvostella täällä niin paljon, kun he itse eivät kirjoita niin naurettavan typeriä juttuja kuin jotkut 'toiset naiset'.

Erittäin fiksu vastaus. Näinhän asia oikeasti on. Asia on sinulle helppo hyväksyä, kun et enää itse rakasta miestäsi. Mutta jos itselläsi olisi vahvat tunteet, olisit ihan rikki, jätetty ja haavoilla, silloin kyllä helposti syyllistää toisen naisen. Itse olen toinen nainen, josta ei koskaan tullut ykköstä. Rakkaudesta huolimatta. Se opin, että ketään ei voi omalla rakkaudella pakottaa rakastamaan itseään.

""että mitä"" haukut muita tyhmiksi, mutta oma käsityskykysi ehkä asettaa rajoja ymmärtää muiden viestejä.

Tyhmyys ei välttämättä ole moraalitonta, toisen miehen moraali on kohtuullista kyseenalaistaa aivan samalla tavalla kuin toisen naisen.

Mies voi roikkua henkisellä ja yysisellä tasolla kuolleessa suhteessa uskoen, että se on lasten parhaaksi. Ihminen kuitenkin tarvitsee rakkautta ja silloin tyhjiö täyttyy perussuhteen ulkopuolla.

Mutta mitä se rakkaus sitten on? Sitä on vaikea määritellä, sen vaan tuntee ruumiissaan ja usein se aiheuttaa tuskaa...

Hahhah. Toisista miehistä ei kirjoiteta siksi, että naiset kuvittelevat, että vaimoksi päässeet eivät ikimaailmassa pettäisi ihania aviomiehiään, joita muut ämmät vokottelevat työkseen. Menisi näiltä pikkurouvilta uskottavuus jos he myöntäisivät, että vaimotkin voivat olla uskottomia.

Tilanne on mielestäni hiukan eri jos avioliitossa oikeasti menee huonosti kuin silloin jos toinen nainen vuosiakin uskoo että huonosti muka menee mutta siltikään mies ei halua vaimoaan jättää. Kyllä silloin on melkoinen luuseri miehessä roikkuessaan.

Kyllä se taisit olla sinä joka käsitit väärin kun minä esimerkiksi käsitin aivan hyvin tuon edellisen tekstin... Ei ollut mielestäni lainkaan monimutkaisesti sanottu. Ehkä luit mitä halusit lukea. :)

Ehkä toisia miehiä ei ole siksi että miehillä on itsekunnioitusta eikä kukaan vapaa mies odottelee kuukausia että nainen eroaa suhteestaan. Miehet tajuavat tilanteen ja lähtevät etsimään seuraavaa naista toisin kuin naiset jotka jaksavat odottaa ja uskoa sellaiseen mitä ei koskaan tapahdu.

""toisin kuin naiset jotka jaksavat odottaa ja uskoa sellaiseen mitä ei koskaan tapahdu. ""

Mitä ihmettä höpötät. kokoajanhan sitä tapahtuu. Eri asia jos ei halua nähdä totuutta.

Jos olet toinen nainen, on hyvin uskottavaa, että tunnet naisten monimutkaisen ilmaisukaavan. Jos olet mies, naiset ovat onnistuneet muuttamaan aivosi ymmärtämään, mitä he tarkoittavat ja olemaan käsittämättä, mitä kuulet tai luet.

(Koetin tällä kerralla käyttää mahdollisimman monimutkaista ilmaisutapaa, että sinunkin olisi helpompi ymmärtää.)

En ole. Olen ollut toistakymmentä vuotta naimisissa. Huvittaa vaan kaikki vaimot, jotka suu vaahdossa jauhavat toisista naisista, mutta eivät tajua, että nykyaikana on olemassa myös toisia miehiä.

Kyllä tiedä paljonkin naisia, jotka eroavat, eikä ole uutta rakasta odottamassa. Sensijaan en ole KOSKAAn EN KOSKAAN kuullut miehestä, joka ottaisi eron ja muuttaisi yksin asumaan!
Tiesitkö, että tilastoijen mukaan lähes 90% on naisten hakemia. Revi siitä!

Toisia miehiä on vaikka kuinka paljon... moni nainen ottaa ensin rakastajan ja sitten lähtee ja kynii kukaties vielä miehensä mennessään (tiedän tällaisen tapauksen ja mies on katkera). Miehet ovat näissä tilanteissa tosi katkeria, tiedän toisenkin.

Kyllä näitä toisia miehiä on olemassa, itsellänikin toinen mies jaksoi odottaa minua vuoden verran ja olisi odottanut pidempäänkin jos olisi pakko ollut. Onneksi jaksoi odottaa, sillä nyt hän on ihana aviomieheni ja vasta nyt todella tajuan miten ihana avioliitto voi ollakaan. Ikinä ei pitäisi tyytyä vain johonkin ihmiseen jonka kanssa on yhteen ajautunut, vaan etsiä ihminen jonka rinnalla on hyvä olla niin arkena kuin juhlanakin.

Aika omituinen neuvo etsiä uusi mies, jos on vielä avioliitossa. Eikö entinen suhde pidä ensin hoitaa alta pois?

Olen ollut yh jo iät ja ajat. Miestä en ole lähtenyt etsimään enkä lähde. Yksinkin on hyvä elää.

Yritetään pitää Ellit-palsta jollakin tavalla oikeilla raiteilla.
Neuvoja on ihan mukava saada ja antaa, mutta eikö toisen yllyttäminen moraalittomiin tekoihin ole järjetöntä?

Minulla jokainen arkipäivä on juhlapäivä. Ei miestä tarvitse etsiä ja hakea. Jokaiselle on annettu vain yksi puoliso. Jos hän ei kelpaa, niin sitten kannataa olla ilman.

Luin IL:n kolunista Loka Laitisen hyvän lohkaisun Lipposesta. Hän oli arvellut eräälle naiselle, että Lipponen nai jokaisen naisen, jolta saa. Minusta tuo oli hauska vitsi.
Ehkä palstan Elleilläkin on samaa vikaa. Hätäpäissään tarrataan ensimmäiseen, joka näyttää vihreää valoa.

Asiat ja elämä ei aina ole niin yksinkertaista ja suoraviivaista. Tietenkin pitäisi hoitaa vanhat suhteet selviksi, mutta jos on lapsia kaikki ei ole niin yksinkertaista. Mies menettää helposti lastensa arjen jos eroaa ja toisaalta lasten arki on helvettiä jos vanhempien suhde on jatkuvaa riitaa. On vaikea sanoa mikä on oikein ratkaisu ja vaikea tietää miksi joku suhde toimii ja joku toinen ei ja missä kaikki aikoinaan meni vikaan ja miksi yhden kanssa on intohimoa ja toine ei herätä mitään tunteita, vaikka olisi kuinka komea.

Elämä on täynnä yllätyksiä eikä elämää aina pysty itse ohjailemaan, meitä ohjaavat paljolti alitajuiset tarpeemme, lapsuutemme traumat ym.

Tuo vetoomuksesi, ettei yllytettäisi moraalittomiin ratkaisuihin, oli ihan paikallaan, mutta...

ihmettelen, mitä hauskaa on siinä 'vitsissä'. Onko sinusta todellakin hauskaa, kun tässä tapauksessa arvovaltaisesta julkisuuden henkilöstä tehdään pilaa? Mietipä, miltä tuntuisi pilan kohteena olevan henkilön läheisistä (lapsikin on jo lukutaitoinen!) lukea tuo loukkaava huulenheitto - siitä huolimatta, että mainitsemasi kirjoittaja menee usein siitä, mistä aita on matalin, kuten nytkin - moraalista viis, niinkö?

""Kyllä tiedä paljonkin naisia, jotka eroavat, eikä ole uutta rakasta odottamassa. Sensijaan en ole KOSKAAn EN KOSKAAN kuullut miehestä, joka ottaisi eron ja muuttaisi yksin asumaan!
Tiesitkö, että tilastoijen mukaan lähes 90% on naisten hakemia. Revi siitä!""

JOO JOO! En tarkoittanut tuota, vaan sitä, että en ole kuullut naisista, jotka pitäisivät vuosikaudet rakastajaa, eivätkä koskaan jätä miestään. Eli siis niin kuin Armi ja Dani mutta toisinpäin! Niin että Dani ois niinku nainen ja Armi niinku mies. Kysyin, että tietääkö kukaan vastaavaa tilannetta!