Toisille naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huvittunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huvittunut

Vieras
Huvittaa nuo deitti-ilmoitukset, missä haetaan luotettavaa salarakasta. Eikös luotettava ole vähän sama asia kuin rehellinen? Kenelle siinä ollaan rehellisiä?

Kitinää kakkosnaisten suusta; harmittaa kun oma kulta on varattu milloin minkäkin syyn perusteella. Vaimo on sairas eikä mies nyt pysty eroamaan. Tai mies pysyy perheensä luona vain lasten takia. Blaah blaah..

Tuttavani seurusteli vuoden naimisissa olevan miehen kautta ja uskoi siihen vanhaan väittämään kylmästä liitosta ja eron tulemisesta. Eikä tuttavaraukka edes tiennyt, että silmän välttäessä miehellä oli muitakin panoja siinä sivussa. Mitäs minä siitä hänelle kertomaan. Eikö ole sama jos pettää yhden tai useamman kanssa yhtä aikaa. Mies ei eronnut ja nyt tuttavallanikin on uusi mies kierroksessa. Naimisissa tämäkin mies. Kaikki hyvät ovat kuulemma varattuja. Ei taida tietää, että hyvät eivät myöskään käy vieraissa. Huoh.

Ihminen valitsee milloin ja kehen rakastuu.

Huvittaisi minuakin, jos kuvittelisin että salarakkaat ovat niitä joiden kanssa halutaan sitoutua. Ei se näin mene. Luotettavat salarakkaat ovat niitä joihin voi salarakas voi luottaa siinä suhteessa ettei toiseen takerruta, eikä suhdetta paljasteta sen toien omall ekumppanille. Tarkoitus on siis vain harrastaa seksiä. Ja kokemukseni mukaan salarakkaani ovat olleet minulle luottamukseni arvoisia juuri niin kuin olen toivonutkin. Omat suhdesotkut oman kumppanin kanssa eivät vaikuta salasuhteisiin mitenkään, niistä ei edes puhuta salarakkaan kanssa. Se aika käytetään paljon mukavammin, vain nautiskellen, ei sillion muistella ja mietitä kotioloja. Joskus joku kiva viesti tai puhelu piristää päiväänikin mukavasti, mutta ei koskaan väärään aikaan, vaan ainoastaan silloin kun hän tietää ettei se häiritse kotikamarallani mitenkään. Sama toisin päin.

Toimii hyvin. Kiiton luotettavan ja taitavan salarakkaani.

Kerrankin fiksu ja asiallinen kommentti salarakaskeskusteluihin! Juuri näin minunkin elämäni sujuu. Salarakkaani on minulle täydellinen ystävä ja kumppani niissä puitteissa kuin ""kakkosmies"" voi olla. Luotamme tosiimme 100% ja olemme onnellisia. Suhteemme ei tosin ole pelkkää seksiä vaan paljon muutakin ihanaa yhdessäoloa. Mutta emme todellakaan edes keskustele yhteisestä tulevaisuudesta. Nautimme tosistamme ilman kiinteän parisuhteen velvoitteita. - Nyt moraalinvartijat äkkiä tänne kirkumaan! -

Ihmisolennoista kakkosnaiset /-miehet ovat säälittävimpiä olentoja vammaisten, narkkareiden ja alkoholistien jälkeen. Ihminen alentuu elämään puolittaista elämää kullin- /pillunhimon poltteessaan. Ja sitten vielä valehtelee itselleen ja muille olevansa tyytyväinen. Säälittää!

Se mikä minusta on säälittävää, on se että kakkosnainen oikeasti uskoo siihen, että miehen omassa liitossa ei ole seksiä tai että se on huonoa.
Itse en kakkosnaisena uskoisi päivääkään siihen.

Totta veistelet! Salakumppania ei arvosta kukaan. Ei ympäristö eivät ystävät eikä tuttavat. Ei puoliso eikä edes se huoraava mies tai nainenkaan.
Enpä ole kenenkään kuullut ylistävän salakumppanin elämänlaatua. Korkeintaan onnistuvat valehtelemaan itselleen olevansa onnellisia, mutta valheeseenhan koko homma perustuukin. Minuakin säälittää.

Niinpä, millähän se aviomies sen oman kultansa tyydyttää, vai onko hänelläkin salarakas? Se on kyllä tosiasia, että aviomies on vaimonsa kanssa aamukahvipöydässä , niin kuin myös edustustilaisuuksissa, lastensa harrastuksissa ja koulun juhlissa. Salarakkaan osa on sitten luikkia kulman takana, jokos mulle riitäis aikaa? Eli se siitä arvostuksesta.

Mites nämä nyt näin älähtää heh heh.
Taitaa olla omalla kumppanilla salarakas ja ottaa päähän kun se saa kaiken makeimman huomion.

Se älähtää johon kalahtaa. hih hih

Te ootte kaikki säälittäviä. On kurjaa, että ootte valinneet sellasen puolison, jonka kanssa ei sitten menekään riittävän hyvin ja täytyy paikata jotain osuutta sivukumppaneilla. Miks ihmiset tekee tällasia möhlinkejä?

Ottakaa mieluummin kaikki samassa paketissa, niin ei tarvi olla kenellekään epärehellinen.

Jotka haukkuvat salarakkaita/niitä pitäviä noin rumin sanoin kuin tälläkin palstalla, ovat selvästi kateellisia. Tai sitten heille on käynyt salasuhteessa huono tuuri ja ovat nyt katkeria. Salasuhde voi - uskokaa huviksenne - olla erittäin kaunis, toimiva ja tyydyttää niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Siitä on nuhjuisuus ja ""limaisuus"" kaukana. Naurattaa ja säälittää nämä katkerat räkyttäjät!

Nämä räkyttäjät ovat juuri näitä pihtaavia aj ulkonäöstänsä piittaamattomia lässähtäneitä vaimoja, jotka todennäköisesti tietävät miehellänsä olevan oma rakas jossain muualla.

Mutta eivät halua erota miehestään koska oma talous romahtaisi. Täällä sitten räksyttävät. voi voi

""Katkerat räkyttäjät""? Te ns. sala""rakkaat"" olette uskomattoman säälittäviä. Ette kelpaa kellekään, paitsi satunnaiseksi panoksi. Uskotte iditismissanne kaikki valheet, joita pillunkipeät ukot keksivät selittää.

Tajutkaa jo pointti: ette kelpaa muuksi kuin panopuuksi. Miksi ihmeessä kukaan olisi teille katkera tai kateellinen?! Ottakaa samantien maksua, muuta eroa teissä ei huoriin ole.

Mistä päättelet, ettei ykkösvaimo harrasta seksiä?

Itse asian kokeneena ja sen jälkeen monien ykkös- ja kakkosvaimojen kanssa keskustelleena kerron, että sitä seksiä kyllä harrastetaan myös ykkösvaimon kanssa, vaikka sille salarakkaalle vannotaan, että vaimon kanssa ei ole mitään seksiin viittaavaakaan.

Ei kaikkea kannata uskoa, mitä naimisissa oleva mies taruilee. Totuus kotona on yleensä ihan toisenlainen, kun toiselle naiselle kerrotaan.

Melkein tikahdun nauruun täällä noiden katkerien ""ykkösvaimojen"" mekkaloidessa. En todellakaan kirjoittaisi tässä, jos olisin joku ""satunnainen pano"". Suhdetta on kestänyt liki vuoden, ja olen huippuonnellinen! Toki toivoisin tiheämpiä tapaamisia kuin 2-3 kertaa/kk, mutta etäisyys estää.

Miksi salakultani valehtelisi minulle? Tällainen juttu toimii vain kun ollaan rehellisiä ja reiluja. Puolisoistamme puhumme avoimesti, emmekä suinkaan vain moiti heitä vaan keskustelu on hyvin monipuolista ja avointa. Rakkaani vaimo kuulostaa erittäin fiksulta. Mies rakastaa yhä vaimoaan, mutta vaimo on viilennyt.

Huora lienee sellainen, joka ottaa maksun työstään. Minä maksan omat kuluni ravintoloissa ym, en ole miehen elätettävänä. Tällaista tunnetta ei rahalla mitata.

Kun se ei edes aina mene näinkään. Viime viikolla erään miehen kanssa parisuhdekeskustelussa tuli ilmi; hän on ihastunut (korviaan myöten), mutta hänen mielestään omassa avioliitossakaan ei ole mitään ongelmia. Rakastetaan ja viihdytään yhdessä (vaimon kanssa), mutta silti on ihastunut toiseen naiseen. Tämän sanoi siis tälle ihastuksena kohteellekin joka muuten on naimisissa, eikä niin onnellisesti.

Vastaavanlainen tapaus oli myös vähän aikaa sitten; kiltti, kunnollinen perheenisä, rakastaa vaimoaan ja lapsiaan yli kaiken, mutta silti haluaa ylläpitää suhdetta toiseen naiseen. Ja tämä toinen nainen on tahollaan onnellisesti naimisissa, lapsiakin on. Kummatkaan eivät halua mitään sen vakavampaa.

Ja se mikä onkin ""uutta"" (minulle), juuri nuo naimisissa olevat naiset ovat erittäin kysyttyjä ""toisia naisia"", koska kummankaan ei tarvitse pelätä sitä jospa toinen alkaakin vaatimaan jotain vakavampaa. Suhde toimii kummankin puolelta siis samoilla reunaehdoilla, eikä kumpikaan halua erota tai satuttaa puolisoaan.

Ja vielä siis korostan; toiset naiset eivät nykyaikana olekaan enään uhreja, hyväksikäytettyja, säälittäviä, vaan tasan tarkkaan tietävät mitä ko. suhteesta haluavat. Toki on joukossa säälittäviä tapauksia, tai niitä jotka päätyvät sitten kuitenkin eroon entisestä avioliitostaan ja uuden julkisen suhteen aloittamiseen.

En oikein ymmärrä tän keskustelun sävyä. Tai siis...mikä niissä toisissa naisissa/miehissä l.salarakkaissa on pahaa? Jos nyt joku tahtoo olla jonkun varatun ihmisen salasuhde, niin ei ehkä ihan huoraamiseen verrattavissa kuitenkaan. Enemmän ihmettelisin näiden varattujen ihmisten motiivia. jos se oma varsinainen suhde kerran on niin huono, että täytyy olla toinenkin ollaksensa tyytyväinen, niin kantsis varmaan harkita uudemman kerran koko suhdetta.

Kokemusta aiheesta löytyy kyllä itseltänikin, mutta ei ollut minusta kahden suhteen pyörittäjäksi. Miksi olla kaksi ""vajaata"" suhdetta jos voisi saada yhden oikein hyvän?

Yleistä moraalin rappeutumistahan nämä salarakkaudet ilmentää, paska juttu sekin.

Minun salarakkaani on luotettava minulle. Ei varmasti käräytä minuakaan miehelleni siitä että me vietämme ihanaa laatuaikaa yhdessä. Ei kotitöitä, ei velvollisuuksia, ei sukkapyykkiä, ne hoitakoot hänen vaimonsa kotonaan, kuten minä omat velvollisuuteni.

Salarakkaan kanssa elämä on pelkkää juhlaa, sitä ei arki sotke, siksi se on niin ihanaa, pelkkä nautinota, hellyyttä, matkoja, shampanjaa ja vaivihkaisia hyvyjä salaa puolisoiden selän takana.

Se, harrstetaanko seksiä myös puolison kanssa. No varmasti harrastetaan, molemmat, sehän on aviovelvollisuus. Meillä taas se on pelkkää vapaaehtoisuutta.

Yhteistyössä