Hei, täällä nyt yksi 22v ilmottautuja myös. Eli toissapäivänä oli np.ultra. Mentiin miehen kanssa todella hyvin mielin sinne, odotettiin innolla näkevämme lapsemme (nro 2, esikoinen 9kk vanha). En ollut edes ajatellut että mitään voisi olla vialla, saatika että edes jotain etsitään, olen niin typerä! Siksihän noita ultria järjestetään, mutta en itsekkäänä ajatellut sitä. Turvotusta siis oli 3mm. No onneksi saatiin heti eiliselle aika sikiötutkimukseen ja sieltä vahvistui epäillyt, niskaturvotusta 3,7 ja turvotusta jatkui keskivartalon alueelle ja lääkäri mainitsi turninerin oireryhmän, mutta ei kuitenkaan tietenkään varmuudella voi mitään sanoa. Sivutin kokonaan tuon turnerin, koska en tiennyt mitä se tarkoittaa, mutta luettuani osan tästä ketjusta selvisi aika paljonkin, ja wikipeditin myös.
Onko täällä sellaisia jolla ollut sikiön turvotusta muualla kun niskassa ja silti siitä ollaan selvitty pelkällä säikähdyksellä?
Verikokeet otettu, ja en edes tiedä että mitä siinä testataan

osasisiko joku kertoa tarkemmin?
Istukkatutkimusta oltais haluttu tehdä mutta sitä ei voitu nyt eilen ainakaan vielä.
Nyt viikkoja 11+6.
Tuntuu niin epätodelliselta, kaikki vain pyörii päässä, en saa nukuttua, mies ei ymmärrä tätä ahdistusta. En ole pystynyt syömään oikeestaan mitään kunnolla tuon eilisen jälkeen ja ja ja.
Onneksi mä löysin tämän ketjun, ihan mahtavaa lukea muiden ajatuksia ja kokemuksia, saada tukea ja näkemyksiä muilta, kun kerran ei lähipiirissä ole vastaavia ollut. Mieskään ei halua asiasta puhua paljoa joten olen yksin tämän kanssa. Toisaalta hyvä että vain yksi panikoi meidän perheessämme...
Mä olen suunnattoman vihainen itselleni siitä miten naivisti lähdin ultraan, ajatellen että kaikki menee kuin strömsöössä ja tullaan kotiin ihanien kuvien kera. Sen sijaan mulla on fyysinen paha olo ja ahdostus ja saan paniikkikohtauksia välillä. Uskomatonta miten nyt koetellaan.
Olisiko muita joilla ollut turvotusta sikiön kehossa? Miten tarinanne päättyi? Onko turner tyttöjä synnyttäneitä?
Tuli vissiin vähän sekavaa tekstiä, mutta mutta...