tervehdys kaikille.
Mun oli tarkoitus jo aiemmin kiittää sinua
toivon tuosta kirjoituksesta. Se oli hyvin lohdullista luettavaa. Tunnistin siitä myös hyvin paljon samaa kuin itsessäni. Teillä oli koettelemuksellenne ihana, onnellinen loppu. Nuo pari viimeistä lausetta oli erittäin hyvin sanottu. Noin koen itsellenikin käyvän, tapahtui tässä sitten mitä tahansa.
Scara on ollut mielessäni usein. Mitenhän mahdat jaksella? Toivon ja rukoilen sinulle voimia paljon. En tiedä yhtään millaisessa työssä olet, mutta muista ettei sitä ole työkykyinen kun sisällä myllertää liiaksi. Ei kenenkään tarvitse jaksaa enemmän kuin jaksaa. Tietysti voihan työssäkäyminen olla "terapeuttistakin". Olemme kaikki niin erilaisia.
Myös
Hautomo76:lle toivon oikein paljon voimia surun keskellä. Olet myös ollut ajatuksissani.
Omista kuulumisistani sen verran, että epävarmuudessa täällä vielä eletään. Lapsivesipunktio on tasan viikon kuluttua. Pelkään sitä ihan hirveän paljon. Aika ajoin pelko menee suorastaan liiallisuuksiin. Kun se istukkabiopsiayritys tuntui kuin olisi puukotettu mahaan. (olen pahoillani jos joku järkyttyy tästä, voihan olla että mulla oli vaan huonoa tuuria) Puhumattakaan niistä tulosten odottelusta... Kuvottaa ajatellakin. Eilen kävin yksityisellä puolella 3d-ultrassa. Kävin tuolla Jussi Savonlahdella Kaarinassa, häntähän tässäkin ketjussa moni suositteli. Ja voin todella yhtyä ylistyksiin - aivan ihana lääkäri. Hän ultrasi n.45min. erittäin huolella. Pieni ero siihen ensimmäiseen survaisuun (kesto noin 2min.) tuolla tyksin ultraääniyksikössä... Hän ymmärsi puolesta lauseesta, miksi olen tullut (aloin itkemään sen puolikkaan lauseen jälkeen.. noloa, luulin jo itkuvarastoni ehtyneen). Sanoi, että hänen vastaanotollaan on käynyt samasta syystä SATOJA... ja useimmiten huoli on ollut turhaa. Mua jännitti ihan kamalasti, että mitä siellä ultrassa näkyy. Johan sitä on tässä ehtinyt kuvitella vaikka mitä.. vauva on kuollut, se on jotenkin hirveän epämuodostunut jne.. MUTTA.. ultrassa näkyi vilkkaasti liikkuva (mielestäni) erittäin kaunis vauva. Kaikki osat olivat paikoillaan ja kehittymässä.. munuaiset, virtsarakko, sappirakko, vatsalaukku, sydän.. sydämessä näkyi pieni golfpallo ja tämä ei kuulemma tarkoita mitään.. (miksiköhän siitä piti sitten mainita..hmm). Niskaturvotusta oli tällä kertaa 1,3mm. Siis puolet vähemmän kuin pari viikkoa aiemmin. Ja se nenä. Se ei todellakaan ollut mikään nysä, vaan oikein kunnon tuulenhalkoja. Ensimmäistä kertaa viikkoihin nauroin.. kun lääkäri nauroi ensin vauvani nenää

Vauvani nokka on varsin hyvä merkki. Savonlahti oli sitä mieltä, että minun kuitenkin tulee mennä oman mielenrauhani vuoksi sinne lapsivesipunktioon.. samaan hengenvetoon kuitenkin sanoi, että on varma, että saan sieltä hyviä uutisia.
Melko uskaliaasti sanottu. Olen toki helpottunut, paljonkin, mutta kyllä se 1:7 siellä mielen taustalla koko ajan on. Eikä tässä ole mikään vielä varmaa ennenkuin on mustaa valkoisella.
Voimia kaikille.