toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

  • Viestiketjun aloittaja erilainenko
  • Ensimmäinen viesti
Rouva Pikkumyy : :hug: .

XXY: Onnittelut ihan mahtavista uutisista :heart: .

jeppistä: Meillä oli esikoinen perätilassa koko raskauden ajan. Kääntyi itsekseen rv 36+, just ennen kuin mentiin kääntämään. Tämä oli poikittain ja sitten perätilassa jonnekin rv:n 35 tietämille. Sitten kääntyi ja on pysynyt rt:ssa. (Joskin on hyvin ylhäällä ja tuskin laskeutuu saati kiinnittyy.) Joten no hätä, vielä ehtii =) .
Ja joo, varmaan ootkin ihmetellyt, miten täällä ollaan kasassa, vaikka LA meni tammikuussa :LOL: . Mutta siis LA vasta nyt helmikuun puolivälissä. (Saispa kyllä vauveli pikku hiljaa tulla...)
 
jeppistä: juu kasassa edelleen ollaan.. ja kaks muumipeltipurkkia sain vain saaliiksi..et ei sitä osaa enää etes tuhlata.. :LOL:
sit illalla huomasin et likka tulikuuma ja mittasin lämmön..huiteli jo 38,6 kaks särkylääkettä annoin illalla ja ei oikein niilläkään kunnolla laskenu. viiden aikaan aamulla mittasin kuumeen uusiks nii oli jo 39,6!
eikä oo nuhaa..ei yskää..ei mitään kipuja.
ja nyt se raivoo tuossa onnettomana ku varasin päivystykseen ajan ja toisella hillitön lääkärikammo. voipi olla kiva suppari-ilta ku saa taisteltua lääkärikäynnin läpi. tuo ku ei vapaa ehtoisesti suostu tutkittavaksi.. :(

nemika ja jäbä 28+4
 
voi eemeli... aamulla runoilin melkoiset sepustukset, mutta ne hävis bittiavaruuteen ja kaks kertaa! :kieh: sit tuli koneelle ilmoitus, et torjuttu hyökkäys... mut meni yrityshalut laakista samaa testata kolmatta kertaa :LOL:

UNNI: kiitos et potkit eteenpäin vielä tän pt:n kanssa ja pidät toivetta yllä, että täälläkin voisi olla niiiiiiin hyvä tuuri et kääntyy vielä... :eek: sun laskettu siis on ovella ja odotamme uutisia malttamattomana....

NEMIKA: arvelitko jäbälle muumipurkit? leluiksi? :LOL:
meittin isi tuli aamulla ruusun kanssa yövuorosta. on se kiltti! piti sit äsken käydä typyn kaa kylällä et isäntä sais nukkua. tuliaisena suklaakakku, jota tietty voi itekin mässätä... :p
 
jeppistä: tais muumipurkit tulla tän mamman iloksi :LOL:
kyllä oli tytöllä kova kuumetauti. meni niin huonoon kuntoon todella nopeesti. meinas jo paniikki iskeä totaalisesti. nyt onneks alkaa jo elämä voittamaan ja kuumeetonta päivää vietetty. mut harvinaisen huonoon kuntoon pisti eikä lääkkeillä kuume laskenu. pahimmillaan pyöri 39,6 asteessa eikä meinannu alas lähteä millään eikä nestettä upota.
mut onneks näkyy jo virtaa piisaavan nyt. =)
mut yöt on iha karseita..siis tunnin kahden välein ylös herään ja pakko käydä vessassa ja joka paikkaa särkee. |O
täälläki ukko tuli eile töistä kassin kans ja sano et toi tuliasisia..ja mie intoa puhkuen kassin kimppuun et ny se yllätti mut..nii hitot...siellä oli pistorasioita ja sulakkeita ja mitälie piuhoja..!!!!!!! katoin vähän kieroon sitä..tokas vain et no yhteisiä ne on. ( tehdään nyt remonttia, niin siihen toi vehkeitä) sillä tämä yhteisiä kommentti. jostain syystä en ny seinille ilosta hyppiny. aattelin et saisin jotain kivaa :LOL: :LOL: :LOL:

jokos siel on vauveli kääntyny toisinpäin??? ;)

 
nemika: hyvä et tollasii varaosia, mikäli sattuu "käämit" palamaan :LOL: :LOL:
ei tämä mihinkään käänny! pyöriny nyt pari päivää ihan sikana, mut en tiedä onko käyny rt:ssä. jospa se sit kertalinttuusta heittää pää alaspäin?
:D
täällä taas ollu sika show ukon exän takia; tätä ollut jo koko reilu kolme vuotta mikä on seurusteltu ja pakko kait se on kestää kun niil on yhteinen poika. vittu että tekis mieli niitata se muija alimpaan helvettiin. viimeset neljä viikkoa valvottu sen vuoksi ja kun kyseessä alkomaholi, niin taitaapi olla yks muksu lisää kohta talossa... pitäisköhän ruveta isompaa rakentaa, kun jää tää mökki kohta pieneks :LOL: voi kun olisin uskonut systeriäni aikanaan, et älä ota ukkoa jolla jo muksu. no muksussa ei mitään vikaa ja ukkokin on toistaiseksi ollut hyvä diili; huippuisä ja rauhallinen kuin mikä, joka tietty on edellytys meikän kanssa... korvasta sisään ja toisesta ulos.... :LOL: :LOL:
mutta se ämmä rassaa ihan jonkun verran. eilen alkoi taas show pojan hoitoon saamiseksi, kun viinahammasta kolotti ja mulla rupes saman tien selkään juilimaan ja supistelemaan. varmaan niin paljon adrenaliinia pukkaa välittömästi... :LOL: :LOL: toivottavasti en koskaan satu maistiaisissa vastakkain jossain baarissa sen kaa :whistle:
että on tämä raskaus; on ollu huolia joka perkel..een suunnalta!

tänne oli tullut ketju siitä pt:stä ja sitä on ollut hyvä seurata. on onnex silläki saralla kohtalontovereita :p no tos yhdes vauvaopuksessa, jonka sai taas neuvolasta on vasta ensi viikolle laitettu, et jotkut vauvat alkavat kääntää itseään pää alaspäin... ja mä olen ollut niiiiiiin tyytyväinen siitä lauseesta :LOL: :LOL: :LOL:
 
jeppistä: no on teilläki riesa si tuosta emännästä..melkosta touhua.. |O
en ihmettele vaiks alkaa käämit palamaan tollasessa touhus. mä oisin varmaan jo pimahtanu aika päivää sit tollasen..grrr..... :kieh:

meillä pimu sai si kuumeesta jälkitaudiksi korvatulehduksen. äsken käytin päivystykses sen ku alko merkit olemaan aikast selkeet. onneks oli vasta alkava nii ei kerinny kipuvaiheeseen vielä. saa kuurin ny ajois sitten. muutenki menny yöt harakoille vaiks tyttö kyl nukkunu hyvin. viime yönä valvoin kahteen asti. ja sen kuus tuntia mitä sain nukuttua nii olin sinä aikana neljä kertaa pystyssä sit. ja ihan kuutamolla menny tämä päivä.
mut jospa sitä ens yönä sais vaiks jo nukuttua vähän paremmin..(turha luulo tietty) :LOL: :LOL:
 
nemika: eilen illalla runoilin sika pitkät tänne, mut ne hävis taas bittiavaruuteen.... :LOL: tympäs niin paljon et tempasin koneen kiinni. hitto ku oon tympääntyny tähän elisan mokkulaan. on niin maan perkeleen hidas, et pitänee irtisanoa ja vaihtaa johonkin toiseen. tietäis vaan kokemuksia, et onko esim dna parempi?

huomenna isännällä ja exällä on keskustelu lastensuojeluvir.om. luona ja ilmeisesti ne kuten myös isäntä esittävät et poika muuttaa tänne. katotaan mikä riitely siitä tulee...
ja mun neuvolalääkäri peruttiin tänään.....
 
jeppistä: paha kysymys noista mokkuloista...niistä ku ei kokemusta. aikaisemmin ennen ku tänne korpeen saatiin laajakaista nii tuskailin ton gprs-yhteyden kans. se ol vihon viimeinen kännykän kautta. ja myös sika hidas.
juu ehkä tuos on neuvottelut paikallaan jo pojanki takia jos äitee on tollane tapaus.
tuskinpa selviää ilman riitoja kyl tuosta asiasta. kurjaa vaa lapselle jos toisen viinantuskat on nii isot.. :(
ihanaa ku sai viime yönä kuustuntia nukuttua putkeen ettei heränny... =)
meinaa ihan luksusolo pukata päälle. =)
muksu tosin kääntyny johonki eriskummalliseen asentoon tuolla masussa.
potkut tuntuu ihan oudoissa paikoissa ja ihme tavalla. :)
et tiiä mihin asentoon toi jämähtää...onko raivo vai perä vai ei mikään tarjonta niistä..
mikään ku ei mene normaalia kautta... :/
 
vai joku muukin tuskailee asennon kanssa :LOL: :LOL:
mulla vaan sitkeesti potkii ihan alas, joten ei epäilystä... ei näitten kanssa kuule mikään mene niinkuin pitäisi!

meikä ei oo pariin yöhön nukkunu tunnin puolentoista pätkiä pidempään, joten alkaa olla kohta takki tyhjä. onneks isäntä ei ole tänään kuin tunnin verran enää töissä ja sit ois lapsenlikka. illalla ois työkavereiden kanssa syönti cityssä (kuopiossa), joten vähän pääsee tuulettaan. ostin eilen neukkutätille sen kukan, mut nyt se on omassa kirjahyllyssä kun lekuri siirtyi ensi viikkoon. no vien sitten sen tuoksukynttilän ens viikolla ;)
 
jeppistä: meil ei taida kauhean pitkä olla toi välimatkakaan.. :)
tääl aiemmin oli ku tyttöä ootin aivan ihana neuvolatäti. nyt se viime vuonna kuoli sit rintasyöpään ja meni tosi nopeasti. :( oli kauhea astua neuvolahuoneeseen eka kerran ku tiesi et se ihanan höveli hössöttäjä ei ole enää siellä. mut aivan ihana on nykyinenkin kyllä.
et ei moittimista. mut "oma on aina oma".
meil ukko vielä tänään kotona. viskasin sen tytön kans ulos just..sanoin et imuroin äkkii ja laitan pyykit..ja tääl naputtelen...varmaan kiroaa tuolla jos ikkunasta näkee.. :LOL: :LOL:
huomenna olis neuvola aika mulla ja ens viikolla sit se polikäynti jälleen kerran..
seuraavat sitä aukeamista edelleen ja tuota kasvua ku sinttinä kerran pitivät.. :kieh:
toivottavasti ois kasvanu ny sillai et käyrät ei riitä..saisivat vaiks sitä si kontrolloida ku aina löytyy muka jotain... :LOL:
 
jos mä häviän joku kaunis päivä bittiavaruuteen, niin älkääpä ihemetelkö. vitt...uin sen verran, et irtisanoin tän elisan mokkulan. sit ku ne tempasee yhteydet poikki niin avot... mut menen kyl dnalle täs parin tunnin päästä ja kokeillaan niiden mokkulaa seuraavaksi. ja jos samanlainen vatulo, niin sitten otetaan seinästä :LOL: :LOL:

 
jeppistä: niin on täälläki nyt perätila kaveri.. :LOL: mitäs menin leveilemään ettei se enää käänny. toissa iltana muljahti jäbä tosi kipeesti ja mietinki mitä se yrittää ku änkee ja änkee eikä meinaa tila antaa periks..nii se vaa käänty si toisinpäin..aivan selkeesti potkii alas nyt.. :/ mut jospa se ny hennois takaski kääntyä vielä ku pystyy etes jotenki.. :/

piru ku alkaa pitkästyttämään tää kotona olo taas. pakko lähtee käymään jossain kohta tai keksiä jotain kivaa..plaah... |O
 
nemika: voi hemmetti näitten perätilojen kanssa :LOL: :LOL: :LOL:
taitavat tosiaan tehdä kaiken ja tulla maailmaan päinvastoin. tää mun mielestä äsken kääntyi, mutta kun ei potki nyt niin en tiedä et oliko vaan toiveajattelua :LOL:
ja muuten joutaa roskakoppaan se elisan mokkula! latasin illalla tän dnan ja kyllä toimii ja sivut vaihtuu ilman kahvinkeittoa! isännänkin keskustelutuokio siel sosvirom luona peruttiin, kun toinen niistä oli tullut kipeeks. siirtyi taas hamaan tulevaisuuteen... ei vaan jaksais enää vetkutella! :LOL: :kieh:
sullahan nemika on raskaus kohta kestänyt enarin... :flower: eiks muutaman viikon päästä olla pisimmällä mitä koskaan? unni on varmaan telakalla jo, kun ei kommentoi.... jospa sieltä kohta kuulisi uutisia.

liekö täällä ketään enää, joka odottaisi tuloksia? muut hiljeni, kun kaksi jo huokaista saanutta viettää aikaansa ihan muuta läpättäen täällä... :( olemme edelleen tukemassa ja kertomassa omista kokemuksista, joten rohkeasti vaan....

jeppistä ja "perä"mökö 30+2
 
jeppistä: juu sais mennä sen muutaman viikon kyl vielä. tänään juilinu alapäätä ja supistellu parin päivän aikaan jonnin verran. tietty ton tytön sairastaminen esti ylimääräisen levon. mut ei kyl ole jaksanu maatakaan enää koko aikaa..ja heti huomaa.
nyt saa pelätä et paikat aukee taas lisää... :(
ens viikolla se tarkistus, en tiedä pitäiskö siirtää aikaisemmaksi vai luottaa et suppailee jo muutenki..alkaahan niitä tulemaan jo muutenkin enemmän näillä viikoilla.. :/
ja tää ryökäle kyl yritti tuos kääntyä takas mut eipä tainnu päästä vaiks puski ja puski.
tsiisus jos tämä ei käännykään enää... :eek:
ja vielä nää liitoskivut jos sais lahjoitettua hetkeks pois nii onnellinen olo oisi.. :/
tänään joku krooninen valituspäivä varmaan mulla. kasselin noita toukokuisten painoarvioita tuolla nii kaikki oli kuitenki reilusti yli kilosia..ku täs ei sitä kilon rajaa ollu ylitetty. nyt kauhea paniikki päällä jos se ei pian ookaan kasvanu siel..vaa pyöritään pian tuolla kilon ympärillä vaa.. :eek:
hulluks täs tulee ku noita miettii.. :'( :'(

niin on kaikki hiljentyny paitsi myö kaks tahvoa..
laitelkaa muutki kuulumisia..tai jos on seuloissa kiinnijääneitä nii mukaan vaa..

nemika ja perätilajäbä 29+3
 
jeppistä: neuvolas ihmetteli asentoa..kai se jotenki sivuittain oli.. :LOL:
ei päässy perille..ja ihan outo kirjainyhdistelmä oli tarjonnan kohdalla.. :LOL:
vaihdoin poli ajan ens tiistaille nii saapi lastenhoidon paremmin järjestettyä sit.
ja sit lyön hanskat tiskiin enkä enää käy kontrolleissa jos ei ihmeitä ole.
vois vaiks ihan muutaman viikon keritä viettämään raskautta ilman suurennuslasin alla eloa.
sf-mittaki oli vähän pieni mut tuo jäbän asento teki sen. nii sano et hyvä se on. se vaa ottanu tilaa nii ettei koko kohtu oo hänen käytössään täysin. nii mittaan ei voi asennon takia luottaa.
nää liitoskivut nyppii ku panadolia vedettävä pari vähintään päiväs et kestää.
mut eihän täs kauaa tarvis enää kärvistellä..menis vielä sen kuukauden eteenpäin ainakin. mielellään puoltoista nii ois aikast hyvä juttu.
pitäis toi ukko saada vaa innostumaan imuroinnista ja kotitöistä enemmän nii olis vähemmän tuota ruumiillista työtä mulla..
nyt ku naputtelen nii taitaa muutes potkut tulla taas kylkiin..tai sit sil on hillittömät nyrkkivoimat :LOL: :LOL:

nemika ja nyrkkeilijä 29+4 =)
 
nemika: mulla tää pyöri viime yönä taas ja luulen, et tää on kans nyt välillä jotenkin poikittain. ei nimittäin potki jatkuvasti ihan alas kuten muutama päivä sitten. jospa tää funtsailee, et joko sitä joutuu pää alaspäin kääntymään. en kyl itekään siitä tykkäis joten en ihmettele ettei mököäkään hotsita matkustella ylösalaisin. ilmeisesti mul on viel tilaa kääntyillä joten ootellaan vaan....

mun ei onneks tartte mitään kipulääkkeitä näihin kipuihin vetää mut kyl natisee täälläkin ja yöllä kun kylkees vaihdat, niin huomaa et on ristiselkä jotenkin löysä. lonksaa kuin sijoiltaan menis :LOL:

yöt menee hypätessä veskiin ja väliin herää supisteluihin. eikä tyttökään enää nuku 7-8 pidempään, joten alkaa univelka taas kasvaa. onneks isäntä tuossa aamulla ennen töihin lähtöä otti neitin ja kävi parisen tuntia ulkona niin sain vähän silmiä ummistaa. tosin eihän sitä sillon saa kuin 10 minsan unet kun mahdollista ois! :headwall: sit viel joku perke... myyjä soitti puhelimeen ja havahduin hyvästä lepotuokiosta. voisin jopa sanoa, etten ollut kovin kohtelias puhelimessa sille :LOL: :LOL: :LOL:

eilen oli joku ihmeen hormonimylläkkä varmaan, kun sain päähäni istutella kukkia uusiin ruukkuihin! näkee, et tää raskaus aina tekee ihme muutosvimman. sikana tekis kaikkee mahdollista rempata ja kaikki jotenkin pistää silmään :p

jeppistä ja mökö 30+3 (niin se vaan aika kuluu...)
 
Kiva käydä lukemassa teidänm juttujanne Nemika ja Jeppistä! Miten päin vauvelit milloinkin on! :heart:

odottelen vaan josko menkkani alkaisivat noin 2-3vkn kuluttua tästä ja saisimme taas päästä "tosihommiin" mieheni kanssa, innolla sitä jo odotamme ja toivottavasti plussakin tulisi nopsaan! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
uskaltautuihan tänne joku muukin... =)
mikä on olo nyt? joko alkaa pahin tuska helpottamaan? :hug:
jotenkin itsellä välillä vähän "syyllinen" olo, kun pienistä napisee ja varmaan on samalla ihmisiä, jotka pohtivat niitä suuria kysymyksiä juuri tällä hetkellä. mutta niinhän se vaan on, että jossain välissä näiden masennusten ja itkujen jälkeen normaali elämä palaa kuvioihin ja ne pahimmat pelot ja tuskat unohtuvat. sitten sitä alkaa juuri niin pikkusieluiseksi, kuin me kaksi täällä nyt ja mietitään miten päin kakru on ja varsinkin silloin kun on pois tulossa :LOL: :LOL: ei täältä osaa poiskaan lähteä :LOL:

toivon, että pääsette tositoimiin ja plussa tulisi nopeaan. itselle viime kevään tuulimunaraskauden jälkeen lekuri sanoi, että niiden jälkeen tullaan helposti raskaaksi ja voisin kuvitella, että sama tilanne olisi vaikka onkin ollut elävä sikiö. kait se kroppa on toisella tavalla kuulolla näiden jälkeen... :hug: toivotaan parasta!
 
Juu hyvällä mielellä olen/olemme! Olen liikkunut paljon näiden kahden vkn aikana sauvakävellyt ja vähän kuntosalijuttuja tehnyt. Kävin tänään kampaajalla! :D Maanantaina pitäisi mennä tämän hiihtolomavkn jälkeen töihin slomalla olen ollut 29.1.-08 hiihtolomaan asti.

Vähän jännittää töihin paluu, mutta "vahvana" ihmisenä selviän kyllä siitä, kun on pari pvää käynyt töissä, tuntuu taas , että on ikuisuuden siellä jo ollut! :LOL:

Juuri tänään puhun neuvolan terveydenhoitajan kanssa puhelimessa, mm:ssa verikoevastauksistani. Sanoin hänellekkin, että uudelleen yritämme heti kun menkat ovat olleet ja muutenkin luvallista. Niin hänkin totesi : Monta kertaa raskautuu nopeasti km:n jälkeen ! Sitä niin kovasti toivomme ja tietenkin myös sitä, että Onnellisin lopputuloksin myöskin! :heart:

Mukavaa pvn jatkoa vaan kaikille! :flower: :wave:
 
rouva pikkumyy:kiva kuulla kuulumisia sieltä, ja ihana et jaksatte jo tulevaan katsella ja plussaa haaveilla. toivotaan et pian saatte uuden mahdollisuuden ja kaikki menisi hienosti.
sen ootte kyl ansainnu jo :hug:
ja kiva ku käyt meitä kroonisia valittajia tääl moikkaamas. :)

jeppistä: juu tää on selkee viisto asento. nyrkit ne tako kylkiin...potkut on tuol vasemmalla puolella alalaidas..jospa se kääntyy viel takas..yritin avittaa sitä mut ei tainnu jäbä tykätä.
ukko tuos imuroi..musiikkia korville. otin muutaman luppapäivän suppareiden takia nyt..saapi ukko ny töiden päälle seukata viel imurin kanssa..tykkää selkeesti.. :LOL: :LOL:

nemika+viistojäbä
 
rouva pikkumyy: kyl seuraavalla kerralla on parempi tuuri; siitähän tämä taitaa kiinni olla :flower: itellä meni kolmisen kuukautta uuteen plussaan tuulimunan jälkeen ja sitä tuulimunaa oli yritetty esikoisen jälkeen tosissaan seitsemän kuukautta.... joten vähän nopeemmin tuli ton hutin jälkeen...

nemika: meillä ukko hoitaa elukat ja tiskaa ja tytön sillon kun paikalla on. kyl se imuroiskin, mut mä oon ottanu sen tehtävän itelle kun tulee sit vähän tarkemmin otettua... :LOL: nyt tuskailen koiran karvojen kanssa. otin osaa kimppatilaukseen ja tarkoitus ois saksasta saada trimmikone, mut näkyy kestävän :kieh: onneks on trimmattava rotu, niin se karvojen lähtö loppuu siihen paikkaan kun muliks ajaa... oon jo nyppiny ja tänään sit sen verran tympäs, et taidan viikonloppuna hakee systeriltä masiinan lainaks niin loppuu tuo meikän viimeinenkin huki... siis imurointi.... ja isi hoitaa kaiken sen jälkeen. :LOL: ihme ettei mulle oo painoo tullu enempää, kun ihan oikeesti melko lunkisti ottanu koko saikun ajan. :whistle:
mökö taas monottelee alas, joten eipä ees viistosta puhuta.
mä en ees tiedä onko mun hepo kantavana. vähän näytästäs et masu kasvaa, mut varmaan toiveajattelua. oon vakavissani harkinnu jos ei kantavana, et pitäiskö sit antaa sitä jollekin vuokralle siitoskäyttöön, niin loppus toi vähänenkin lannan luominen. suurin hommahan tässä on se kiinni oleminen. ei yks hepo niin paljoo töitä muuten teetä.
luopua en taida raskia ja tiedä vaik joutuu muksuille jonkun ponin sit tulevaisuudessa hommaamaan...
jaha, lähtisköhän kattoo telkkua ja isännälle kuulemma pitää ottaa videolle se tudors. mikä lie. mulle riittää greyn anatomia :LOL:
 
jeppistä: juu no toi imurointi ei kyl tolta ukolta suju. olohuone ui sanatarkasti nii p...ssa..!!! et pakko ottaa se ite tänään. tai siis koko kämppä uusiks. eli yhtä tyhjän kans se oli.
tää sällin viisto asento on kyl tosi paha. ja sen takia varmaan suppaileekin enemmän.
koko ajan pistää ilkeesti toiseen kylkeen.
kohta kontattava päivä nii jospa se vaihtas jo asentoa sit.. :LOL:
juu noi elukat aika pitkälle ollu ukon hoiteissa ku ei täs lantaa uskalla mättää kyl.
mie kans haaveillu tytölle ponia. jos ensi vuonna si kesänä ottas. sais toi ruuna kaveria sitten myös.
ja toi meiän koiruuski on nii harmaantunu ja 11 ja puol vuotta jo ikää. et saapi nähdä kauanko se jaksaa. tosin aika virkeä on kuitenki ikään nähden.
viikonlopun eväitä pitäis käydä hakemas. en tiiä pitääkö oottaa ukko töistä kantamaan ostokset ku tyhjennän kuitenki puoli kauppaa :LOL: :LOL:
 
nemika: tääl kans yks koirista saman ikäinen eli täyttää lokakuussa 12. ja on vielä nöffi, joten on tuplannu niitten keski-iän. toi riiseni on vasta 1v7kk ja täynnä virtaa :kieh: sit ois ton vanhan nöffin sekuli poika 6v. saa nähä millon riiseni ja sekuli ottavat yhteen kunnolla. vielä toi sekuli on pomo, mut näkee siitäkin et varoen alkaa hammasta antamaan; mielummin käyttää järkeään. on kyl toi riiseni poika sellainen pakkaus, etten oo sellaista nähny ihan äsken. oon ollu helisemässä sen kaa, kun mun tempperamenttiin kuuluu et kuohuu ja äkäseen, niin tää possu on sellainen et antaa takasin! kolmas uros mulla ja eka, jota täytyy kahtoen komennella. uskoo kyl ja oon kouluttanu sen, mut tarkka muuten itestään. eikä kyllä salli kenenkään muun itteensä töniä kuin meikäläisen. silläpä se hemmetin verkko olikin laitettava tontin ympärille; on sellainen pommi. :whistle:
täs viikolla oli naapurin kettuterrieri uros eksynyt (jo toisen kerran) verkon tälle puolelle ja kuseksii joka paikan. mä annoin poikien leikkiä sillä; hyvin nätisti opettivat ni jo isäntä hellämielisyyttään päästi sen pois! vähän oli sekuli vannottanut sitä, niin isäntä luuli et varmaan tappaa. :kieh: hemmetti pitäisivät koiransa kiinni kun tympii, et vieraiden piskit kusee nurkat ja sit tietty omat perässä merkkailee :kieh: :kieh:

täällä potkitaan edelleen alas :LOL:
 

Yhteistyössä