Toiset naiset/miehet jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mietittiin eilen ystävän kanssa sitä, kun usein sanotaan "en voinu mitään, se tuli vaan ja vei jalat alta", et toi on kyllä täyttä sontaa.
Jos suhteessa on kaikki hyvin, noin ei vaan käy.
Jos ei ole esim. baarissa liikkeellä "pilke silmäkulmassa" niin tuskin siinä vieressä kukaan mies/nainen jaksaa koko iltaa notkua. Juttelemaan voi toki tulla, mutta kyllä mun kohdalla ainakin kaikki on tajunneet lähteä jos olen niin halunnut.
Tuskin kukaan jaksaa meilailla/viestitellä montaa kuukautta jos itse olisi ihan "kylmä".
En mä sano, että mulla itsellä olisi mitenkään "haku" päällä, mut kyllä mä oon nykyään varmasti erilainen muille miehille kun sillon kun meillä oli liitossa kaikki hyvin. Siitä kertoo ehkä myös se, että sillon kun mä olin onnellinen, kukaan mies ei juurikaan mitään mielenkiintoa muhun osoittanut. Nykyään se menee eri tavalla, kysyntä ylittää tarjonnan.

Mitäs mieltä te olette?

Voi voi kun elämä ei ole noin musta-valkoista, kuitenkaan. Sitä voi ylevänä olla asioista mitä mieltä vaan, mutta jos se kolahdus sattuu omalle kohdalle, niin kaikki vanhat fraasit menettää merkityksensä. Mutta mitäpä sitä täällä selittelemään.

Kyllä aika samoilla linjoilla olen.

Ja kokemuksesta puhun minäkin, kun en ollut suhteeseeni tyytyväinen, silmäni harhailivat moneenkin suuntaan. Se ei ollut kumppanini vika, vaan täysin minun vikani. En vaan saanut asialle mitään tehtyä, kunhan sekoilin. Väärin tehty kerta kaikkiaan. Mutta kun olen ollut suhteessa, joka on hyvä, ei minua ole kiinnostanut muut miehet, eikä minua kohtaan ole tehty aloitteita. No, myös ikäkin alkaa toki vaikuttaa :D en ole sama kuin silloin ennen :D

Mä en vaan usko siihen, että jos suhde toimii, kaikki on hyvin ja molemmat on onnellisia, että siihen pääsis joku muu väliin.
Turha se on voivotella, toi oli vaan mun mielipiteeni ja tuohon lopputulokseen mä olen tullut omalta kohdaltani.

Niin ja tämä oli siis tuolle harmaalle :attn:

Sammaa mieltä. Toimivaan parisuhteeseen ei muut pääse hämmentelemään. Eri asia jos siinä toimivassa parisuhteessa on kriisi meneillään. Tuota haku päällä juttua kyllä sen verran mietin, että monesti silloin kun suhteessa on kaikki hyvin, niin kyllä niitä vonkaajia piisaa. Mutta mikään ei estä antamasta pakkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en vaan usko siihen, että jos suhde toimii, kaikki on hyvin ja molemmat on onnellisia, että siihen pääsis joku muu väliin.
Turha se on voivotella, toi oli vaan mun mielipiteeni ja tuohon lopputulokseen mä olen tullut omalta kohdaltani.

Niin ja tämä oli siis tuolle harmaalle :attn:

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Sammaa mieltä. Toimivaan parisuhteeseen ei muut pääse hämmentelemään. Eri asia jos siinä toimivassa parisuhteessa on kriisi meneillään. Tuota haku päällä juttua kyllä sen verran mietin, että monesti silloin kun suhteessa on kaikki hyvin, niin kyllä niitä vonkaajia piisaa. Mutta mikään ei estä antamasta pakkeja.

Aivan, sillon kun mä halusin antaa pakit, niin se toimi.
Toista se on nyt, kun mun mielestä on tavallaan ihan hauska tuolla baareissa vaikkapa jutella jonkun kanssa jne..

Aikuisten ihmisten käytöksessä on aina kysymys valinnoista. Ja vaikka suhteessa satunnaisesti menis huonosti ni silti valinnoista kyse jos toista alkaa katselemaan tai se toinen "vie jalat alta".
Eriasia jos laskusuhdanne suhteessa on vallitseva olotila, en tosin itse lähtis sitäkään lääkitsemään toisella miehellä vaan ensi yksi suhde loppuun ja sitten uusi jos edellinen ei todellakaan toimi.
No siis tää mun mielipide ja näin itse elän.

Olen ja en ole samalla linjalla. Joku voi todellakin tehdä aika häikäisevän vaikutuksen ja nähdäkseni viedä jalat alta. Mutta se ei tietty tarkoita vielä, että sitä tunnetta lähtee seuraamaan.

Mun suhteessa kaikki on hyvin. Tapasin silti ihan mielettömän ihmisen. Johon ihastuin, joka vei jalat alta, jonka kanssa meillä vaan synkkaa aivan täydellisesti. Mutta emme tehneet mitään muuta kuin jutelleet. Ja olen edelleen mieheni kanssa yhdessä. Tunne ei ole toiminta, jälkimmäinen on aina päätös. Ja ystävyys hienojen ihmisten kanssa on myös mahtavaa. Samoin siinä jonkun ajan päästä huomaa, että alkuihastus ja huuma lauhtuu ja ei se sitten enää viekään jalkoja alta se toinen.

En ihan allekirjoita tätä kun suhteessa kaikki hyvin juttua. On ihmisiä jotka kokoajan hakee jotaki kroonisesti vaikka kaikki periaatteessa hyvin.

Samoilla linjoilla ap:n kanssa pitkälti... tosin kyllä sitä voi hairahtaa vaikka omassa suhteessa ei mitään vikaa olisikaan. Tiedän kokemuksesta.

Siihen en silti usko, että joku kolmas osapuoli voisi jotenkin "tuhota" hyvä ja vakaan suhteen, ilman että suhteen osapuolista toinen itse siihen myötävaikuttaisi. Sen takia minulla nousee karvat pystyyn aina kun syytellään näitä toisia naisia ja miehiä oman suhteen pilaamisesta ja väliin tulemisesta. Se vanha sanonta it takes two to tango pitää niin hyvin paikkansa. Jos oma mies tai vaimo pettää, niin kyllä sitä syytä ensisijaisesti pitää hakea siitä omasta suhteesta tai omasta kumppanista, ei siitä ulkopuolisesta osapuolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Samoilla linjoilla ap:n kanssa pitkälti... tosin kyllä sitä voi hairahtaa vaikka omassa suhteessa ei mitään vikaa olisikaan. Tiedän kokemuksesta.

Siihen en silti usko, että joku kolmas osapuoli voisi jotenkin "tuhota" hyvä ja vakaan suhteen, ilman että suhteen osapuolista toinen itse siihen myötävaikuttaisi. Sen takia minulla nousee karvat pystyyn aina kun syytellään näitä toisia naisia ja miehiä oman suhteen pilaamisesta ja väliin tulemisesta. Se vanha sanonta it takes two to tango pitää niin hyvin paikkansa. Jos oma mies tai vaimo pettää, niin kyllä sitä syytä ensisijaisesti pitää hakea siitä omasta suhteesta tai omasta kumppanista, ei siitä ulkopuolisesta osapuolesta.

Erittäin hyvin sanottu!!

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:

En ihan allekirjoita tätä kun suhteessa kaikki hyvin juttua. On ihmisiä jotka kokoajan hakee jotaki kroonisesti vaikka kaikki periaatteessa hyvin.

Mutta sillon hällä ittellään ei ole kaikki hyvin. Just tämmönen tapaus kun mikään ei riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tätä mieltä:
Voi voi kun elämä ei ole noin musta-valkoista, kuitenkaan. Sitä voi ylevänä olla asioista mitä mieltä vaan, mutta jos se kolahdus sattuu omalle kohdalle, niin kaikki vanhat fraasit menettää merkityksensä. Mutta mitäpä sitä täällä selittelemään.

Ylevänä? Entäs jos ihmisillä vaam on moraalia;ja kunnioittaa omaa parisuhdettaan kuitenki? Vanha pois alta jos uutta mieli tekee!

Miä voin kertoa omasta kokemuksesta että pettää voi vaikka suhde on loistavassa kunnossa. Miä vaan petin, ei se silloinen kumppani liittynyt asiaan mitenkään. Vaikka kaikki oli miten hyvin ja olin umpirakastunut niin saatoin silti pettää. Kieroutunut ihminen :snotty: Mutta nyt puhutaan siis vaan minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä voin kertoa omasta kokemuksesta että pettää voi vaikka suhde on loistavassa kunnossa. Miä vaan petin, ei se silloinen kumppani liittynyt asiaan mitenkään. Vaikka kaikki oli miten hyvin ja olin umpirakastunut niin saatoin silti pettää. Kieroutunut ihminen :snotty: Mutta nyt puhutaan siis vaan minusta.

Niin,sillon on vika siinä pettäjän pääkopassa, eikä suhteessa

Yhteistyössä