U
uppo-outo
Vieras
mun lapsilla ei oo yhtä ainutta ticettii, me&I:tä, metsolaa, espirittii, reimaa tai mitään muutakaan aivan ylihinnoiteltua vermettä 
Meijän kaapista löytyy prismaa cittarii lindexii kappahlii seppälää lassiee ja kuomaa... En ikinä oo jaksanu raahautua mihinkään persekerhoihin missä vauvan kakan väristäkin saadaan tunnin keskustelu, tai missä pääpuheenaihe tuntuu oikeesti olevan lasten vaatteet. Ja koen olevani kuitenkin normi-ihminen
Pari persekerhossa käyvää kaveria aina saattaa jossain sivulauseessa mainita kuinka tykkää jostain uuden uutukaisesta metsola/pilvikuosista. Ja sit kun niitten lapsukaiset on puettu johonkin pilveen päästä varpaisiin niin ei voi kun päästä nauru kun huomaan tän kultsipuudelin kuolaavan ylihinnoitetun pilvenhattaran päälle porkkanasosetta
Meijän ciraffilla sil ei oo niin suurta välii...
eli pointtina tälle et miten äideistä on tullu noin kamalan tarkkoja merkkivaatteiden perään??? Kun mun mielestä joskus jopa prismamallistossa saattaa olla tosi nättiä vaatteita ja haalareita..
Meijän kaapista löytyy prismaa cittarii lindexii kappahlii seppälää lassiee ja kuomaa... En ikinä oo jaksanu raahautua mihinkään persekerhoihin missä vauvan kakan väristäkin saadaan tunnin keskustelu, tai missä pääpuheenaihe tuntuu oikeesti olevan lasten vaatteet. Ja koen olevani kuitenkin normi-ihminen
eli pointtina tälle et miten äideistä on tullu noin kamalan tarkkoja merkkivaatteiden perään??? Kun mun mielestä joskus jopa prismamallistossa saattaa olla tosi nättiä vaatteita ja haalareita..