Toisesta ketjusta tuli mieleen... Näin tänään max. 5-vuotiaan tytön, jonka hiukset oli värjätty!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ehkä mä olen tiukkis tai ymmärtämätön, mutta mun mielestä selkeästi pienten lasten hiuksia ei todellakaan pidä tai kuulu värjätä!!! Joku voisi sanoa, että asia ei kuulu minulle, mutta kyllä mulla alko suorastaan suututtaa, että joku on niin välinpitämätön ja typerä, että värjää pikkulapsen hiuksia!

Ja äiti voi olla tuolla tavalla typerä iästä riippumatta (en siis tarkoita seuraavaa kommenttiani teiniäideille hyökkäykseksi), mutta tää mutsi oli vähän päälle parikymppinen pissis - siis tiedätte minkä näköinen muija määritellään niin pissikseksi kuin olla ja voi. Tässä tapauksessa siis äidin järjenjuoksun taso näkyi hänen omasta tyylistään, ja heijastui myös lapseen. Miksi värjätä pikkulapsen hiuksia? Ja jos itse on pissis, ei kai lastaan tarvitse altistaa pienestä pitäen samaan?

[QUOTE="vieras";22054970]Voitko olla varma, että hiukset oli värjätty?[/QUOTE]

Voin, sillä tuskin kellään on luonnostaan kulahtaneen violetit hiukset, myös juurikasvua näkyi.

mäkin näin tänää lapsella (n.5v) punertavat hiukset..lapsella oli myös juurikasvua ja äitillä samanväriset hiukset...kauheen näkönen kun pienen tytön pitkät hiukset pilattu :(

mä käytin mun tyttöä rokotuksessa ( sillon 1v) hoitaja kysy et onko tytöllä värjätyt hiukset... siis???!!! sillä on tosi vaaleat hiukset ja ovat alkaneet tummua jonkun verran niin et tosiaan näyttää et on värjätty, mutta ei todellakaan ole.

[QUOTE="jaa";22055110]mistä tiiät et oli 5 ?tunnen 2 luokkalaisen tytön joka on pienempi ku mun 5 v joka ei sekään ole isokokoinen.[/QUOTE]

Maksimissaan 5 vuotta, sillä istui rattaissa.
Pointtina ei myöskään ollut arvuutella lapsen ikää tai sitä, olivatko hiukset sittenkään värjätty, sillä lapsi oli selkeästi pikkulapsi ja hiukset selkeästi värjätyt.

On järkkyä. Tiedän äidin joka sai päähänsä värjäyttää kestovärillä lapsen tukan, olin tosi vihainen koska olen lapsen lähisukulainen. Ja lisäksi, tytön hiuksissa ei ollut mitään vikaa!! Olivat kauniit, väri kaunis.
Pitipä vaan laittaa lapsi koekaniiniksi.

Mä tiedän myös yhden vajaa 3 v. pojan, jolle on leikattu semmonen irokeesi ja se on blondattu (muuten on tummatukkainen poika). Lapsen tyyli on muutenkin melko miniaikuinen hopparihousuineen ja ketjuineen.

Olen ehkä tiukkis, mut en vaan tuota käsitä.

On mun siskon poikienki hiukset ollu "värjätyt" Vapputorilta ostettu hiussuihkeväriä, mitä on sit riittäny kuukausi kaupalla. Tosin jos ihan ihkaoikeilla väreillä värjää, niin sais kyllä viedä saunantaakse ja....

Minun pikkusiskollani oli vauvana/pikkulapsena aivan tosi räiskyvän punainen tukka (ajan myötä tummunut ruskeaksi) mutta silloinen neuvolantäti oli meidän äidiltä kysynyt, että oletko värjännyt tytön tukkaa! Hah!

Maksimissaan 5 vuotta, sillä istui rattaissa.
Pointtina ei myöskään ollut arvuutella lapsen ikää tai sitä, olivatko hiukset sittenkään värjätty, sillä lapsi oli selkeästi pikkulapsi ja hiukset selkeästi värjätyt.

no,jopa on sit "vanhana" istunu rattaissa!!!! No,asiaan...ei tuon ikäseltä saa värjätä hiuksia!!! Hiukset menee pilalle jo pienenä!!

Tukan värjäys on vielä viatonta. Tuollaisia on maailmalla paljon
baby-sleeve-tattoo.jpg

Yhteistyössä