V
"vieras"
Vieras
Ehkä mä olen tiukkis tai ymmärtämätön, mutta mun mielestä selkeästi pienten lasten hiuksia ei todellakaan pidä tai kuulu värjätä!!! Joku voisi sanoa, että asia ei kuulu minulle, mutta kyllä mulla alko suorastaan suututtaa, että joku on niin välinpitämätön ja typerä, että värjää pikkulapsen hiuksia!
Ja äiti voi olla tuolla tavalla typerä iästä riippumatta (en siis tarkoita seuraavaa kommenttiani teiniäideille hyökkäykseksi), mutta tää mutsi oli vähän päälle parikymppinen pissis - siis tiedätte minkä näköinen muija määritellään niin pissikseksi kuin olla ja voi. Tässä tapauksessa siis äidin järjenjuoksun taso näkyi hänen omasta tyylistään, ja heijastui myös lapseen. Miksi värjätä pikkulapsen hiuksia? Ja jos itse on pissis, ei kai lastaan tarvitse altistaa pienestä pitäen samaan?
Ja äiti voi olla tuolla tavalla typerä iästä riippumatta (en siis tarkoita seuraavaa kommenttiani teiniäideille hyökkäykseksi), mutta tää mutsi oli vähän päälle parikymppinen pissis - siis tiedätte minkä näköinen muija määritellään niin pissikseksi kuin olla ja voi. Tässä tapauksessa siis äidin järjenjuoksun taso näkyi hänen omasta tyylistään, ja heijastui myös lapseen. Miksi värjätä pikkulapsen hiuksia? Ja jos itse on pissis, ei kai lastaan tarvitse altistaa pienestä pitäen samaan?