Toisen naisen rajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikenlaisia sitä onkin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaikenlaisia sitä onkin?

Vieras
Eiköhän ns. toisellakin naisella pitäisi olla ns. häveliäisyyden rajat? Mitä mahtaa päässä liikkua, kun postilaatikkoon ja ovenkahvaan tungetaan ällö vaaleanpunaista lahjaa? Onkohan tarkoituksena saada vihdoin viimein ero aikaiseksi, vai onko ns. toinen nainen vielä lapsenkengissään vai tosi blondi? Eiköhän se, että 6 vuoden aikana mies ei ole hänen luokseen lähtenyt pitäisi hänelle jotain kertoa? Pitäisiköhän hänen hankkia vihdoin viimein oma elämä ja jättää perheelliset rauhaan?

Minulle on ainakin toisen ihmisen koti sellainen paikka, että en sinne nyt noin vain menisi, enkä toisen ovelle roinaa kantaisi. Rajansa pettämiselläkin???

Kaikenlaisia sitä onkin?

että hänkin on olemassa, jos et satu tietämään. Ilmoita toki, että tiedossa on, todistaa ei tarvitse. Eikä leluille tarvetta.
Konstit on monet, sano akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Bimboillakin näemmä omansa.

Siis oletko sinä nyt sitten sen miehen onnellisesti vihitty vaimo? Miehen, jolla on toinen nainen, jo kuusi vuotta? herää vain kysymys, että onkohan tässä nyt kaksikin vähän yksinkertaisempaa naista saman miehen kimpussa.

londille takaisin ja sano selkeästi että ei tungettele SINUN postilaatikkoon ja ovenkahvaan enää mitään.Tarviiko kommentoida muuta sellaisesta ?Mitä lampaita tuossa tilanteessa enää tarvii olla?

Ei noilla lumpuilla ole rajoja. Vonkaavat tuikituntemattomiakin miehiä, kunhan vain huomaavat että miehellä on sormus. Ei auta miehen kieltäytyminen, jatketaan vaan jospa joskus nappaisi. No nappaahan se kai jossain vaiheessa kun mies ei enää jaksa kieltäytyä ja päättää kokeilla sitä mitä edessä kokoajan heilutellaan. Miksi ette etsi OMAA miestä? Miehiä taitaa olla niin vähän että heistä pitää tapella? On miehillä kyllä kissanpäivät. Mutta taidanpa itse ottaa kakkoseksi vaikka jonkun tummaihoisen nuorenmiehen joita tänne Suomeen vielä onneksi tulee tätä miespulaa tasoittamaan. Mikäs siinä, pankoon ukko blondiaan kun minä nautin eksotiikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Ei noilla lumpuilla ole rajoja. Vonkaavat tuikituntemattomiakin miehiä, kunhan vain huomaavat että miehellä on sormus. Ei auta miehen kieltäytyminen, jatketaan vaan jospa joskus nappaisi. No nappaahan se kai jossain vaiheessa kun mies ei enää jaksa kieltäytyä ja päättää kokeilla sitä mitä edessä kokoajan heilutellaan. Miksi ette etsi OMAA miestä? Miehiä taitaa olla niin vähän että heistä pitää tapella? On miehillä kyllä kissanpäivät. Mutta taidanpa itse ottaa kakkoseksi vaikka jonkun tummaihoisen nuorenmiehen joita tänne Suomeen vielä onneksi tulee tätä miespulaa tasoittamaan. Mikäs siinä, pankoon ukko blondiaan kun minä nautin eksotiikasta.

Sinuna nimimerkki vaimo unohtaisin uudet miehet ja sen sijaan hamstraisin kaupasta lakupatukoita. Se on nyt muotia. Minäkin aikoinaan uhosin hommaavani exän tilalle tummia miehiä. Selitin miehen isälle kirjeessä, että miehiä pitää olla tusina. Viihtyvät paremmin keskenään eikä koti-ikävä vaivaa. Homma jäi aikomuksen asteelle. En edes enää muistanut koko asiaa, mutta viestisi palautti sen mieleen.

Sensuelli palstalla on jo pitkään ollut ketju komeista miehistä. Aamun nettilehdestä selvisi kuka Lauri Tähkä on. Hän on pitänyt toista naista puoli vuotta ja sai nyt vaimoltaan kenkää. Ei minusta Lauri ole komea. Ihan tavallinen suomalainen perusmies.
Tuollaisia mahtuu kolmetoista tusinaan.