Äläs nyt, ei mullakaan ole kokopäivää niitä oloja, tänäänkin olin ihan hermona, kun ei ollut klo 15 asti tuntunut inahdustakaan kohdun tietämillä ja olin ihan varma, että kehitys oli loppunut. Tein vielä One Stepin ja se oli tummempi kuin eilen ja menkkamaiset olot tuli iltaa kohti. Toisaalta joka päivä on vähän erilaisia tuntoja, ja ei ne siinä alussa kokoaikaa kestäneet, muutaman minuutin ja saatto olla just monta tuntia hiljasta ja toisaalta jotenkin oireet aika erit kuin eka raskaudessa. Sullakin voi olla nyt ihan eri oireet kuin viimeksi. Sillon edellisessä mulla oli päänsärkyä ja tissikipua, nyt ei ole kumpaakaan. Ja nämä mahakivut on ihan hirveät, koko ajan sellanen tunne, että onko tämä jo liiankin menkkamaista (eli alkaako menkat kohta), tänään särki alaselkääkin... Mut vuotoa ei näy! Ja viimeksi mulla oli ollut jo vuotoa tässä vaiheessa. Ja selkäkivutkin loppuivat parissa tunnissa. Siis ihan hirveetä tämä olojen tarkkailu ja tätä jatkuu sitten vielä monta viikkoa ennenkuin edes näkee onko siellä ketään..! Mä niin ymmärrän ton sun fiiliksen, mullaki iski epätoivo välillä. Mut yritä luottaa siihen, että siellä on laadukas pikku palleroinen ja ei ole mitään syytä miksi se ei siellä kiinnittyis! Ja kun kerran olet jo tullut raskaaksi, on todennäköisyys vielä suurempi, kroppa tietää mitä pitää tehdä. Hyvä että ootte reissussa. Yritä nauttia reissusta, ajatella positiivisesti, jos ajattelet alkiota niin mielikuvittele miten se siellä kiinnittyy pikkuhiljaa sopivaan kohtaan. Eikös se niin mene, että ei kannata murehtia etukäteen, koska voit joutua murehtimaan ihan turhaan! Hyvää pääsiäistä ja kärsivällisyyttä (joo siis sitä mulla ei oo yhtään, paraskin sanomaan..)!