Moikka, tunkeudun nyt teidän ketjuun. Se kun tuntuu olevan aktiivisempi kuin tuo toinen johon ensiksi tunkeuduin.
Toivottavasti saan tulla mukaan.
Taustoista hieman. Olen 36 vuotias nainen. Minulla on edesmenneen mieheni kanssa 1.IVF:llä vuonna 2007 alkunsa saanut tytär. Kohta 8 vuotias koululainen siis. Tuolloin selittämättömästi lapsettomia, tosin oma kiertoni tyttären syntymään saakka ihan sekaisin. Mieheni kuoli 2012 ja jäimme tytön kanssa kaksin. Tuolloin pakkasessa oli vielä 7 alkioita, joista sitten kaikki kuitenkin menivät tuhottavaksi miehen kuoltua.
Nyt olen 2 vuotta elänyt uudessa parisuhteessa ja yhteistä lasta on toivottu 1,5 vuotta. Mutta minun taustani tuntien, sehän ei ole kovin todennäköistä, eikä ole siis tullut toivottua tulosta. Lokakuussa hakeuduin yksityiselle gynelle lähetettä hakemaan. Tämä gyne sattui olemaan yksityisen klinikan lääkäri ja hänellä olen nyt sitten käynyt siitä lähtien. Olen siis nyt syönyt clomeja ja pistänyt pregnyliä, tuloksetta. Muniksia tulee hienosti ja irtoaa, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Tätä nykyistä avomiestä ei ole tutkittu vielä. Nyt hain sitten lähetteen julkiselle puolelle ja toivon, että siellä päästään suoraan IVF-jonoon, ilman inssejä, koska edelliselläkään kierroksella ne ei tulosta tuottanut, joten en jaksaisi niitä enää läpi käydä.
Asumme maalla, mieheni on ammatiltaan maanviljelijä ja eläimiä riittää koirista, kissoihin ja hevosiin.
Toive yhteisestä lapsesta nykyisen mieheni kanssa on todella suuri ja vaikka hän aina rauhoitteleekin minua että onhan meillä jo tuo yksi (hän kohtelee lasta kuin omaansa), tuntuu silti todella ikävältä se ajatus ettei hän ikinä saisi omaa lasta, vaikka sitä kovasti haluaa. Itsellä rupeaa oma ikä kilkuttamaan päässä, kun eihän se vähenemään päin ainakaan ole... Vaikka vielä on aikaa kyllä.
Tässä meidän taustoja hieman valotettuna.
Toivotan kaikille tsemppiä tulevaan <3