Et mikähän siinä on, että Helsinkiä ja helsinkiläisiä saa mollata ihan surutta, mutta auta armias jos helsinkiläinen tekisi samoin jostain muualla asuvasta, niin johan oltais ylpeitä hesalaisia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä voin sanoa et meillä on töissä monia eri paikkakuntalaisia. Ja seassa yksi hesalainen ja täytyy kyllä sanoa että se on niin helkatin tyhmä ja koppava likka etten oo toiseen samanlaiseen törmänny. Rahaa on olevinaan kuin kroisos pennosella mut todellisuuden tilanne on 400e kk.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä voin sanoa et meillä on töissä monia eri paikkakuntalaisia. Ja seassa yksi hesalainen ja täytyy kyllä sanoa että se on niin helkatin tyhmä ja koppava likka etten oo toiseen samanlaiseen törmänny. Rahaa on olevinaan kuin kroisos pennosella mut todellisuuden tilanne on 400e kk.
Johtuuko sen tyhmyys ja koppavuus siitä että on helsinkiläinen, vai onko muuten vaan tyhmä ja koppava?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä voin sanoa et meillä on töissä monia eri paikkakuntalaisia. Ja seassa yksi hesalainen ja täytyy kyllä sanoa että se on niin helkatin tyhmä ja koppava likka etten oo toiseen samanlaiseen törmänny. Rahaa on olevinaan kuin kroisos pennosella mut todellisuuden tilanne on 400e kk.
Johtuuko sen tyhmyys ja koppavuus siitä että on helsinkiläinen, vai onko muuten vaan tyhmä ja koppava?
No sieltähän sanoo tapansa oppineen hän ja hänen huippujääkiekkoilija poikaystävänsä(tienaa juuri sen 400e kk)
Että joo. En ole kyllä eläessäni tavannut yhtään fiksua ja normaalia hesalaista. Anteeksi vain. Ehkä oon sit törmännyt niihin vääriin ihmisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä voin sanoa et meillä on töissä monia eri paikkakuntalaisia. Ja seassa yksi hesalainen ja täytyy kyllä sanoa että se on niin helkatin tyhmä ja koppava likka etten oo toiseen samanlaiseen törmänny. Rahaa on olevinaan kuin kroisos pennosella mut todellisuuden tilanne on 400e kk.
No sieltähän sanoo tapansa oppineen hän ja hänen huippujääkiekkoilija poikaystävänsä(tienaa juuri sen 400e kk)
Että joo. En ole kyllä eläessäni tavannut yhtään fiksua ja normaalia hesalaista. Anteeksi vain. Ehkä oon sit törmännyt niihin vääriin ihmisiin.