Toipuuko tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Olen seukannut miehen kanssa vuoden päivät ja luottanut häneen,vaikka tiedänkin että hänen on vaikeata olla ihastumatta yhä uudelleen ja uudelleen.Viikko sitten hän lähti lomailemaan ulkomaille,ehdotti minullekin kun varsin hyvin tiesi etten pääse lähtemään.Yksi viesti tuli matkalta ja tänään toinen.Hän kuitenkin palasi jo eilen kotiinsa.Meillä on välimatkaa yli 300km.
Hän yleensäkin ehdottelee pieniä ulkomaanmatkoja silloin kun on melko varma että minun on mahdotonta lähteä.
Silloin kun tapasimme ekan kerran hän jotenkin kehuskeli naisillaan,mutta ajattelin että minäpä olen kiintoisa kun suvaitsi pyrkiä ja viihtyä seurassani.Hän on aikapaljon varallisuutensa ja muunkin puolesta eri maailmoista kun minä.
Kyllä minä tiedän ainakin luulen että minullakin olisi vielä paikka kainalossaan mutta jaksankohan.

Nyt meni vähän ohi, että mistä ihmeestä pitäisi toipua? siitä että mies oli matkalla? Vai siitä ettei hän välittömästi palattuaan soittanut? Ihan kuin olisit heittänyt hanskat tiskiin, mutten yhtään minkäänlaista syytä siihen tekstistäsi löydä? Jotain epämääräistä arvailua vaan. Niin että joskos antaisit jonkun konkreettisemman esimerkin siitä, mitä pitäisi jaksaa tai mistä toipua?

Yhteistyössä