Toipuminen masislääkkeillä...

Kuulunpas minäkin sitten tämän otsikon alle..eli muutama päivä sitten aloittanut lääkityksen.Sain sen hyvin voimakkaaseen ahdistuneisuuteen, outoihin ajatuksiin, ja jatkuvaan itseni tarkkailuun..pinnan kireyteen.Suoranaista masennusta en itsessäni tuntenut..toki sehän siellä taustalla varmaan on myös.
Aloitusoireita on tullut.. Väsymystä, pahoinvointia, ahdistuneisuuden lisääntymistä!!!!!
Lähinnä kiinnostaisi kuulla muilta, ketkä ovat lääkityksen avulla toipuneet, että kauan menee ennekuin olo alkaa kohenemaan selvästi?!
Kun mulla on eräs ystävä joka on lääkityksellä..ja hän on syönyt lääkettä pari kuukautta, ja vieläkin on aika ajoin huonoja päiviä. Hän juuri sanoi että se olo kohenee pikkuhiljaa...On hyviä ja huonoja päiviä.
Miten teillä muilla?? Pysyykö se olo koko ajan hyvänä, vai onko välillä myös huonoja päiviä?
Entä kauanhan menee, ennekuin nämä alun rajut ahdistukset helpottaa...ei ainakaan ihan parissa päivässä?!
Sori tää tenttaus, mutta jotenkin vaan epäilyttää tää lääkkeiden käyttö... Mut kai se tästä, päivä kerrallaan.
:ashamed:
 
Mä olen kokenut saman.Olin aika pohjalla kunnes sain lääkityksen.Oli just tuota voimakasta ahdistusta.Olo ei todellakaan helpottanut hetkessä,aluksi oireet jopa pahenivat mutta kun luottaa siihen että paranee niin joka päivän jaksaa.Sellaisena kuin se on.Huonompia ja ehkä toiveikkaampiakin.
Epäilin kuukauden lääkityksen jälkeen että siitä ei ole apua mutta sitkeästi odotin ja söin lääkkeitä.Samalla tietysti oli terapiaa ja keskystelua.sitten pikkuhiljaa päivät olivat ihanan huolettomia.Huonoja päiviä varmasti tuli mutta siihen ahdistavaan kuiluun en enää pudonnut.Aloin olla itsevarmempi ja tavallaan osasin käsitellä selvemmin asioita. :heart: Nyt on ihana olo :)
Toivon sulle parempaa oloa myös,pitää jaksaa uskoa parempaan huomiseen
 
kaipa voi olla myös niinkin että kun toipuu masis lääkkeellä joskus joutuu lääkettä lisäämään.itse olen ollut pienellä lääkityksellä ja nyt kun raskaana voi olla että lääkettä hiukan nostetaan.voimia sinnepäin!
 

Yhteistyössä