Toinen vauva ?!


Tein tänään testin ja plussaa näytti .
Ennestään minulla on Tyttö(9kk) ja ajatus abortista sotii mun ajatusmaailmaa vastaan näin kävi myös ensimmäisen kohdalla tytön isä lähti lätkimään kuukausi ennen la:ta ja nyt yh:na pyörinyt ja tämmöisesti irtosuhteesta olen tullut raskaaksi ... En tiedä mitä tehdä , abortti sotii ajatuksia vastaan mutta en toisaalta näe itseäni vielä kahden pienen lasen äitinä .
 
Alkuperäinen kirjoittaja jon:
Mitä ehkäisyä käytät?
Tuskin enää tarvii käyttää mitään :xmas: Vahinko (?) on jo tapahtunut joten se siitä.

Kahden lapsen kanssa on paljon leppoisampaa, kun heillä on toisistaan leikkiseuraa! Hyvin menee toinen siinä samassa.
 
vastuu kasvaa
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja jon:
Mitä ehkäisyä käytät?
Tuskin enää tarvii käyttää mitään :xmas: Vahinko (?) on jo tapahtunut joten se siitä.

Kahden lapsen kanssa on paljon leppoisampaa, kun heillä on toisistaan leikkiseuraa! Hyvin menee toinen siinä samassa.
Paskapuhetta.
Miten pieninä asioina te oikein pidätte lapsen tuloa tähän maailmaan,kun tuollasta väitätte.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KISBE:
omasta mielestäni en ole enään millään tapaa alaikäinen kun kuitenkin olen 19 vuotias , ja ei pelkästään se ikä vaan se että lapsi on kasvattanut mua =)
No miksi sun profiilissa lukee että kohta 18v jne ?
 
heippa
sen sanon että noin pieni ikäero lapsista on vain seuraa toisilleen!! ihan oikeasti ollaan miehen kanssa mietitty että olisi pitänyt tehdä esikoisen jälkeen heti toinen perään.. nyt on toisella ja kolmannella n.vuosi ikäeroa ja olen tyytyväinen paljon helpompi näin!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KISBE:
omasta mielestäni en ole enään millään tapaa alaikäinen kun kuitenkin olen 19 vuotias , ja ei pelkästään se ikä vaan se että lapsi on kasvattanut mua =)
No miksi sun profiilissa lukee että kohta 18v jne ?
Älli ei pelitä,niin ei pelitä.
Oiskohan vaikka niin ettei profiili ole ihan ajantasalla.
Ap tuossa kertoo että hänellä on vauva 9kk,profiilissa vauvaa vasta odotetaan syntyväksi.Silti ei sulla leikkaa yhtään...
 
hei
ja niin, en usko että se toinen lapsi "siinä samassa menee", mutta tuskin on tarkoituskaan?
oletan sinun selvinneen hyvin esikoisesi kanssa tähän asti,
voisiko sinusta olla kahdelle äidiksi?
Kuuntele itseäsi, älä muita :) Kuljet päätöksesi kanssa lopun elämääsi, päätit mitä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vastuu kasvaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja jon:
Mitä ehkäisyä käytät?
Tuskin enää tarvii käyttää mitään :xmas: Vahinko (?) on jo tapahtunut joten se siitä.

Kahden lapsen kanssa on paljon leppoisampaa, kun heillä on toisistaan leikkiseuraa! Hyvin menee toinen siinä samassa.
Paskapuhetta.
Miten pieninä asioina te oikein pidätte lapsen tuloa tähän maailmaan,kun tuollasta väitätte.
No voi nyyh. Lapset ovat luonnollinen asia, ikävää jos sinua harmittaa että moni pärjää useammankin kuin yhden kanssa ilman suurta draamaa.
 

Yhteistyössä