toinen tuntee vihaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erota vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erota vai ei

Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta. Meillä alkoi erään tapauksen myötä kriisi yli 2,5 vuotta sitten (työasioita). Varsinainen ongelma on nyt ohi, mutta mieheni päätunne minua kohtaan on viha. Itse olen onnellinen. Mies ratkuttaa lähes päivittäin, että kotona on vaikeeta. Olen tiedustellut monesti, mikä vialla, mutta en saa vastausta. Parisuhdeterapiaan mies ei lähde. Onko kellään ollut vastaavaa? Onko toivoa että muutosta tapahtuu?

Hyvä että miehesi tuntee edes vihaa,pahempi olisi kai välinpitämättömyys.Viha on voimakas tunne kuten rakkauskin.Jostain vihantunne nousee,yrittäkää selvittää mistä tyytymättömyys johtuu.Saattaa tuollainen juontaa juurensa hyvinkin kaukaa, lapsuudestakin saakka,koska miehesi ei osaa sanoa mikä on oikeastaan huonosti.Liian helposti ei kannata erota.Joskus tosin välimatkakin voi tehdä hyvää ja selventää tilannetta.Koittakaa yhdessä keskustella perinpohjin kaikesta.Kaikkea hyvää teille!

Pyydä, että puhuu jollekin tutulle tunteistaan ekana, jos saisi siinä selvitettyä ajatuksiaan. Ja sitten vaikka puhuisitte keskenään. Joskus ajatukset ovat niin solmussa, että jollekin vähemmän läheiselle ihmiselle on helpompi puhua ensin.

Yhteistyössä