Toinen tulossa..

Heippa!

Olisiko kenelläkään antaa neuvoja,mikä auttaisi huonoon-oloon? Eli toinen lapsukainen tulossa ja nyt vasta toisella kuulla ja vessa on aamuisin todella hyvä ystävä minulle.. Päivät olen tosi väsynyt, ja en pysty edes oikein keittiöön menemään kun rupeaa jo yökkäyttämään. :/ Kaupassakaan en mielellään käy.. Hieman vaikeaa kun kuitenkin esikoinen ( 1v 6kk ) tarvitseee ruokaa yms. Kyllä hän siis sitä saa kyse ei ole siitä,mut vaikeaa sen ruuan laittaminen on. Eli olisiko neuvoja?
 
Ei ole antaa neuvoja, mutta myötätuntoa kyllä. Täällä nimittäin sama tilanne. Koko ajan väsyttää, nukunkin aina päiväunet kun esikoinen nukkuu, en vaan millään jaksaisi nousta sängystä kun hän herää.. voisin nukkua koko päivän! Se kun ei vaan onnistu kun pitää esikoinenkin hoitaa. :)

Meillä esikoinen 6 kk vanha ja meinaan oksentaa joka kerta kun lämmitän hänelle soseita. Voitte vaan kuvitella miltä haisee peruna-kukkakaalisose kun kaikki hajut yököttää!! :D Ja toinen on niin ihana kun vetää soseet niin hyvällä ruokahalulla vaikka äiti meinaa vieressä oksentaa. :)

Mulla alkopahoinvointi samalla viikolla kuin ensimmäisessä raskaudessa, eli raskausviikolla 7. Viimeksi kesti viikolle 13 asti, joten oletettavaa on että vielä on muutama viikko kärsittävää! Mutta eiköhän sen kestä kun tietää kuinka ihana pikkunen siellä masussa kasvaa huimaa vauhtia. <3
 
  • Tykkää
Reactions: tanzie
Itselläni onneks helpotti pikkuisen pahoinvoinnit kun jätin Multivitan vitamiinit pois. Ja on paljon parempi olo siis. Kyllä välil on yökkäyttänyt,mut ei ole niinkään enään parasystävä tuo vessa :D Mutta väsymys on kova edelleen..
Kyllä tämä kaiken kestää kun tosiaan sielä masussa on jotain niin ihanaa.. :)
 

Yhteistyössä