G
gx
Vieras
Nenäkannua ei ole, eikä ajatus innosta muutenkaan, oksennus meinaa tulla ja vettä menee nieluun...
onko muita konsteja saada sierain auki??
onko muita konsteja saada sierain auki??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on aina auttanut toispuoleiseen tukkoisuuteen vain se että makaa hetken kyljellään niin että tukkoinen sierain on ylöspäin. Siis avoimen sieraimen puoleinen korva tyynyä vasten.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on aina auttanut toispuoleiseen tukkoisuuteen vain se että makaa hetken kyljellään niin että tukkoinen sierain on ylöspäin. Siis avoimen sieraimen puoleinen korva tyynyä vasten.
Mulla kansnuhassa se on vaan v-mäistä kun koko ajan kääntyilet kun sitte sillä aikaa kun toinen sierain aukeaa niin toinen menee tukkoon
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on aina auttanut toispuoleiseen tukkoisuuteen vain se että makaa hetken kyljellään niin että tukkoinen sierain on ylöspäin. Siis avoimen sieraimen puoleinen korva tyynyä vasten.
Mulla kansnuhassa se on vaan v-mäistä kun koko ajan kääntyilet kun sitte sillä aikaa kun toinen sierain aukeaa niin toinen menee tukkoon
![]()
KIITOS!!! Tämä + 2 mynthonia suuhun auttoi, tosin nyt se toinen meni tukkoon, mutta ei niin pahasti, ettei ilma kulkisi ollenkaan